Gå til innhold

Ned 10 - Noen andre som starter nå?


Gjest Hanneli

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig Merwell h070.gif

 

Oddsen: hvordan går det? Et lite tips: men du har nok sett det selv- sørg for å spise ferdig 3 timer før du legger deg, det har jeg funnet ut hjelper når en skal ned i vekt, veldig viktig å fordele måltidene utover dagen. Viktig å kose seg også bare det ikke blir for mye av det gode da:) Lykke til videre, alle dere andre også.

 

Resultatet mitt sist uke er 400 g og er fornøyd med det siden jeg har kost meg ekstra denne helga.

e010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst klarer du det Niobe! Du har omtrent like mye å gå ned som jeg- målet er at det er borte til sommeren. Kjekt å ha støttespillere her inne:)

Ha en slankende og trivelig vår!!

 

 

 

Ja! Dette skal VI klare jhenny!! :-)

Jeg heier på dere alle sammen!!

 

Det er virkelig godt å endelig komme igang! Det er ikke så godt å komme igang med trim og slanking uten å ha noe å gå etter. Gikk og tenkte på å melde meg på G R i 6 mnd. He he... Ting tar tid, sier jeg bare... ;-)

 

Jeg sliter veldig med å få nok trimpoeng...

Hvordan trimmer dere for å fylle poengene pr dag/uke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen Niobe. Trimpoeng sanker jeg på den måten at jeg går til og fra jobb hver dag (ca 50 min tilsammen ) + faste trimturer med ei veninde der vi går 1 -

1 1/2 , 1-2 ggr pr uke. Tar også sykkelen en tur innimellom,,,,,,,,,alle monner drar. jeg har kommet til gulleple nr 4 på trim-tre nr 2. Moro og inspirerende. Lykke til!

a060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, eg har i mange år slittet med mat. eg er rett og slett EKS-anorexic men har begynt å ha tvang tanker i det siste og begynt igjen med den onde sirkelen... lite mat, overspissing, kaste opp... HATER DET!!

så eg vil slanke meg på en sunn måte og håper at dere kan hjelpe meg med det.

vi skal ha båt til sommer så eg håper eg kan gå ned noen 4 kilo.

veie dagen min er tirsdager. eg er 163cm høy og veier 58. eg vet eg bør ikke komme i 51 igjen fordi det er lite, men satser på 54 så kan eg ihvertfall bruke mine favoritte jeans... og min bikini!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisann hvor ble alle av?:cool: Håper dere har en annen tråd å "henge i" det er bra for motivasjonen, selv er jeg inne på "Ned under 10-20 kilo, Heng dere på" en kjempetrivelig og motiverende tråd. Lykke til alle sammen!!

068.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...