Gå til innhold

Nysjerrig?


Gjest hannemi

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere gått ned før dere merket noe på klærne og når ble det kommentert fra andre at dere var blitt slankere?

Regner med at dette nok varierer fra person til person, men sånt ca. hadde vært kjelt å vite. Har hørt en gang at 5 kg er ca. en kles str. stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, bruker ikke inntilsittende topper når jeg føler meg oppblåst, men litt vidde + smale mørke benklær, synsbedrag er greit av og til, men litt vanskelig når en kommer til bikini sesongen. Jeg håper på å være 65 kg til påske, var 68,1 på fredag, har veiedag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her' date=' bruker ikke inntilsittende topper når jeg føler meg oppblåst, men litt vidde + smale mørke benklær, synsbedrag er greit av og til, men litt vanskelig når en kommer til bikini sesongen. Jeg håper på å være 65 kg til påske, var 68,1 på fredag, har veiedag da.[/quote']

 

Jeg var 67,7 på mandag, har også veiedag da, men var 68,3 i dag :) Jeg har også lyst til å være 65 til påske. Jammen godt vi er flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette avhenger litt av høyde og kroppsfasong.

Jeg er ikke så høy 162cm og har solid beinbygning og muskulatur. For en del år siden veide jeg 68kg godt fordelt over hele meg. Da brukte jeg 40-42. Nå er jeg 56-58 kg og bruker 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm høy og bruker 38/40 i dag og vil ned i 60 kg til slutt, da sitter alle klær i str. 38 bra og mange klær i skapet blir igjen passelige til meg, idag er det endel som ligger og tar plass fodi jeg synes at de strammer så fælt. Men snart slutt på de tider håper jeg. X fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...