Gå til innhold

Gravid i uke 34 og på en total sprekk!!!


bitty

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Ja, som dere ser så er jeg gravid i uke 34 med termin 14 april. Venter mitt andre barn og har ei lita snelle på 2,5 år fra før.

Meldte meg inn i vektklubben etter jeg fikk beskjed fra min lege om ett altfor høyt kolestrol og er ganske overvektig i tillegg. Jeg var ikke på slanking,men ønsket å spise sunt og riktig. Full av optimisme gikk jeg til anskafelse av en ministepper og var egentlig veldig flink til å trene( min mann var helt imponert!) i tillegg til at jeg førte inn min dagsrapport og daglig leste diskusjonen her inne.Utrolig inspirerende å lese om dere andre brukere! Alt var så positivt....helt til jeg fikk bekkenløsning. Etter det har alt bare rast litt sammen. Ingen trim,trøstespising av sjokolade og annet snop, ett for høyt kolestrol som må medisineres etter endt svangerskap/amming fordi det er genetisk betinget og på toppen så kom influensaen!All motivasjon forsvant som dugg for solen.... Savner trimmen!! MEN jeg skal nok komme sterkt tilbake og om jeg ikke går på kurs så er motivasjonen min der til å gjøre noen endringer i livstilen min.Vil bare takke dere fordi dere holder motet mitt oppe om at det er mulig å hente seg inn ....selv med verdens største sprekk!!! Ha en fin og kalorifattig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...