Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 10


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Spinny

God morgen slankevenner! :)

 

Her er det egentlig ikke en så veldig god morgen, etter å ha ikke veid meg på 3 uker, viste vekten idag kun -200 gram.. :) Jeg har hatt 51,1 trimpoeng på disse tre ukene og stort sett vært flink med maten (bortsett fra et par lørdager med litt mye mat, men det kan da ikke ødelegge såå mye??) Nå er jeg skikkelig frustrert, jeg ligger tydeligvis på feil antall kalorier.. da jeg lå på 1500 kalorier gikk jeg ikke ned i det hele tatt, men nå har jeg spist litt mer og da har vekten gått bittelitt nedover..men kan ikke skjønne at jeg skal spise enda mer...hmmm.. Heldigvis er jeg ikke en trøstespiser, jeg er heller kjempesta og SKAL gå ned de siste dritt-kiloene en gang for alle!!!Så nå har jeg gravd dypt i lommeboka, og akkurat meldt meg på et internettkurs som starter mandag 19.mars. Jeg trenger tydeligvis litt hjelp for å nå målet mitt... Så nå tar jeg meg en kaloritelle-fri uke før full skjerpings fra kursstart neste mandag! Dette SKAL jeg klare!!! Håper det gikk bedre med deg idag, Marielle! Jeg er veldig spent på hva resultatet ditt ble etter 3 ukers adskillelse fra vekten. I kveld følger jeg ihvertfall tipset ditt...en real fyllekule! :)

 

Ha en god helg! :)

 

Klem fra en som vil og vil, men ikke får det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Ikke så mye gledelig å melde om herfra heller, jente23. 68,8 i dag. Jeg føler virkelig at jeg har vært veldig flink, selv om turen til Venezuela sikkert var litt skadelig for resultatet. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Jeg er grundig lei og jeg tar også en real fyllekule i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

hei

 

har gått ned 200 gram denne uken,er kjempefornøyd med det siden jeg har skeiet ut med noen påskeegg innimellom.

veier idag 73.9kg...et NYTT TALL!!!

 

forrige veiedag 74.1kg

dagens vekt;73.9kg;-)

 

god helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den offesielle vekten klar, veide meg hos kursleder nå på tirsdag og vekten viste da 68,1 kilo, dvs en nedgang på 1,2 kilo på en måned! Og det er jo igrunnen greit nok det! De siste kiloene er skikkelig seige!

Har funnet ut at jeg heretter bare skal veie meg en gang i mnd for synes dette er mye bedre enn en gang i uken! Så neste veiedag for meg blir da 10 april!

 

Jente23, lykke til på internettkurs, det vil helt sikkert hjelpe deg til å gå ned de siste kiloene!

 

Ikveld skal jeg på Ylvis frestilling med treningsstudioet, så blir nok ikke så mye fokus på slanking! Et par drinker går nok med, men skal prøve å begrense meg! Skal ha time på treningsstudioet imorgen kl 12.30, så kan ikke skeie for mye ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettop oppe på senterkontoret og hadde lunsj. Og der stod det linet opp med godsaker! Og jeg føler liksom at jeg bør ta litt når jeg blir tilbudt noe! Så da ble det et stykke gulerotkake og et stykke sjokolade kake med vaniljeis på meg idag! I tilleg til grøten jeg hadde med meg! Og så jeg som skal ut ikveld oxo... Jaja, overlever sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Så kjipt da, Marielle!! Jeg fatter ikke hva vi gjør galt... jeg kan jo gi deg noen tips fra kurset hvis jeg får en eller annen aha-opplevelse. Jeg tror ihvertfall at kurslederen får en stor utfordring med meg. :)

Kos deg med fyllekule! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Har ikke hatt internett på lenge, så derfor har jeg ikke skrevet noenting her. Men herregud jeg har vært skikkelig på kjøret kan man si. Etter godtefri måned i januar veide jeg jo 58,5. Så veide jeg meg i dag og veide 59,9...... har spist så utrolig mye smågodt, jeg skal være helt ærlig og si at etter at jeg kom hjem fra danmarksferien min har jeg spist smågodt ved 9 anledninger og det har sikkert vært minst 300 gram hver gang, dvs sikkert 3 kg smågodt på 2-3 uker. Det skulle vel bli ca 13500 kalorier eller noe? En hel uke med mat omtrent?? ER DET MULIG??? Herregud jeg er helt kvalm av meg selv. Har heldigvis trent ganske mye, men jeg MÅ bare skjerpe meg nå!!! Jeg veide 54,5 kg i august i fjor, og jeg vil jeg vil jeg vil ned dit igjen! Men det viktigste er ikke hvor mye jeg veier men at jeg kan se meg selv i speilet uten å bli SÅ sinna. Jeg ser ut som en ballong med bein og armer akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei,

 

jeg har vært ute på reise, så derfor ingen rapportering. Jeg har fortsatt ikke vekt, men lurer på om jeg ikke har lagt litt på meg i det siste...?! Men uansett er det ikke mye og jeg trener fortsatt veldig bra. Jeg hadde den verst utskeiende helgen med minst 4 flasker vin (kødder ikke engang), tapas på fredagskvelden og reinsdyrskjøtt på lørdagskvelden og matfestival resten av døgnet (hvor de hadde verdens beste sjokolade)! Og søndag kveld var jeg så fyllesyk at jeg måtte ha godteri og fajitas av den mest usunne sort...

 

Hmmm... men jeg var på knallhard spinning i går, så forhåpentligvis har jeg forbrent noe av alle de kaloriene!!!

 

Synd å høre at dere ikke har gått ned så mye som dere trodde. Sikkert lurt å melde seg på kurs!!

 

Lykke til! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...