Gå til innhold

Det var da så inn i H...... så vanskelig de siste kiloene skulle være da!!!!!!


Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig forbanna! Er jo komplett umulig å gå ne de siste kiloene! Eller.. er vel ikke umulig, men er noe oppe i hjernen min som ikke fungere helt fortiden! Klarer bare ikke å la vær å spise usunnt, eller for mye sunnt. Nå har jeg klart å holde meg til de 1900 kcal jeg skal ha i 3 dager!!! I hele 8 dager før det, har jeg spist alt for mye, helt uten grunn! Og da snakker jeg ikke om sjokolade og chips eller alkohol. Men ting som nøtter, marsipan(fra helsekost med mer mandler og mindre sukker) tørket aprikos og tørket mango( Har blit helt hektet) , cottage cheese med jordbærsyltetøy, honning osv.

Men det hjelper jo fint lite når jeg kommer opp i godt over 3000 kcal (sjokk) hver eneste dag!!!!!!!!!

Og her sitter jeg, spiste middag for ca 1,5 time siden og jeg har bare SÅÅÅ lyst på noe søtt og godt! Men jeg har bare nok kalorier igjen til kveldsen min og da havner jeg akkuart litt over 1900 kcal!!!

Er egentlig ikke sulten heller, men har så vanvittig lyst på noe godt!!!!!! Skjønner ikke hva som skjer, har aldri vært så søt syk før!

 

Ikke er jeg ny i gamet heller, har gått ned litt over 30 kilo de siste årene, så jeg vet at jeg klarer å gå ned i vekt, men de siste kiloene er vanvittig treige og vanskelige!!!

3 usle små kilo har jeg igjen før jeg kan kalle meg ferdigslanket! 3 KILO!!!! er jo ingenting, men likevel klarer jeg ikke å motivere meg nok til å la vær å spise for mye!!!

 

Ikke hjelper det at jeg er på bedringens vei etter en forkjølelse og ikke har trent på 4 dager!!!! Mye spist og ingenting forbrent er en dårlig kombinasjon!!!!

 

Nei, får vel bare ta en dag av gangen og hele tiden si nei nei nei, hver gang jeg føler for å drite i alt sammen og bare spise det jeg vil!!!!!!!!!

Har så lyst å nå målet mitt!!!! HJELP!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kylling1

Kom akkurat inn her etter å ikke ha sett her på lenge.

 

Jeg har gått ned 45 kilo og har 1,3 kilo til mitt mål som IKKE vil fjernes samme hva. Jeg går heller opp og ned 1-2 kilo over dette målet gang på gang. Knurrrrrr

 

Jeg har prøvd å ligge på 1800 og trene jeg har prøvd 1500 og trene har til og med prøvd noen dager i uka på 1000 kal. Mein neida. Enda jeg trener jo masse ?????????????????

 

Kanskje det er meningen at målet skal være litt over der vi vil ha det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt merkelig det der. De siste kiloene vil ikke av, slik opplevde jeg sist jeg prøvde å slanke meg også. Gikk ned 14, med 17 var ikke mulig. Hvis du har lest på ny i vektklubben, kan du se at jeg nå har begynt igjen. Vet ikke om jeg er 100% motivert, men blir mer og mer motivert for hver dag. Er inne på disse sidene og leser litt hver dag.

 

Men, det jeg skulle si. Jeg har alltid hatt en enormt stor lyst på noe søtt. Gjerne vingummi og sjoklade. Har de siste 14 dagene drukket ca 2 liter hver dag av den nye saften til Fun light. Har ikke hatt spsielt behov for noe søtt, har ikke tenkt på sjokolade 22 timer pr døgn, eller hver gang jeg har hatt litt tid til å tenke på det jeg vil på jobben. Saften smaker grapesoda uten kullsyre. Kjempegod! Kanskje det hjelper for dine lyster på noe godt også!

 

Ellers leste jeg tidligere i kveld om sommerkjoler. Bare det gjør at jeg legger bort alle tanker på godis og potetgull!

 

Lykke til, dette greier du nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...