Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 11


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

God morgen! :)

 

I dag var det så vidt jeg torde gå på vekten etter en helg + noen dager med utskeielser, men det ble til at jeg gjorde det.. vekten viste det samme som forrige uke, og det er helt greit etter alt jeg har spist..:)

 

På mandag begynner internettkurset mitt, så da blir det veiedag på mandager fremover for meg. Så da oppretter jeg denne tråden hver mandag, så får dere heller komme med resultater på fredagene.

 

Jeg fikk egentlig beskjed om å ligge på meny 2, men etter at jeg sendte en melding til kursleder om hvor mye jeg trener, så fikk jeg beskjed om å gå opp en meny!! 1900 kalorier om dagen, hurra. :) Dette skal gå bra! Jeg har aldri spist så mye (ihvertfall ikke når jeg prøver å gå ned i vekt), så kanskje jeg rett og slett har spist for lite ellers? Det blir spennende å se om det hjelper, men kursleder har vel mye erfaringer med dette og vet sikkert hva som er best..

Marielle: hvor mye spiser og trener du for tiden? Kanskje du også spiser for lite?

 

Ha en god helg!! Selv skal jeg på hotel og koooose meg i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Samme som forrige uke her også.. Jente23, jeg prøver å ha 2 trimpoeng om dagen, spiser 1500-1600 kalorier. Hmm.. Kanskje jeg også skal øke litt. Til 17-1800 i hvert fall. Kos deg på hotell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg denne uken, går tilbake til å bare veie meg en gang i måneden! Tror det er nok! Den siste uken har jeg ikke vært serlig flink, har dessuten hatt en kraftig forkjølelse og har ikke kunnet trene!

Fredager er farlige dager, da har vi mange forkjellige kaker oppe på lunsjrommet, og jeg er ikke alltid like flink til å styre unna!

Idag klarte jeg å spise et stykke gulerotkake og 2 stykker marsipan bløtekake!!! Mange kalorier der gitt!!! Får ha full skjerpings neste uke!

Lykke til på kurset jente23, ser du har havnet på samme meny som meg! Kjekt med mer mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel en pyton dag å begynne å slanke seg på. Her er også lunsjrommet fylt av deilige nybakte kaker, og jeg sitter her med to knekkebrød med skinke og tomat...spørs om jeg venter til mandag.

Så lurer jeg på det med midjemål, hvor er det...er det akkurat på navlen eller? Skal man slappe helt av når man måler?...da står magen rett ut altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...