Gå til innhold

5 kg eller mer til sommeren


Gjest alolla

Anbefalte innlegg

Gjest Elinrebecca

Hello

vekt: 67 kg

høyde: 1.76

Mål: 62 kg

 

Jeg vil gjerne være med på dette, jeg veide 74 kg for en god stund siden og er redd jeg er på vei dit igjen. Jeg gikk ned fra 74 til 64 på kort tid sist og har klart å holde det bra, til nå. Jeg har hatt revytid og mye lekser i det siste siden det er 3. året mitt på allmen. Hjelper ikke akkurat at russetiden starter om en uke heller :) Men jeg trenger virkelig hjelp med hva jeg skal spise, for det er nemlig det som er mitt største problem, trening skal jeg alltids få til, men maten har jeg sletet med heletiden. Jeg spiser ofte ett måltid hver dag, kombinert med godteri og usunnheter. Dette ødelegger forbrenningen min og jeg slanker meg på plasser jeg ikke vil.

Jeg går på krum tabletter for å prøve å ikke ha lyst på godteri, men jeg fortsetter stadig å erstatte det med maten :/

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest vintersol

 

Er det noen som vil joine meg? SKAL klare 5 kg til sommeren!! Watch me!! (or us..:) )

 

Jeg vil joine!!

 

Min status:

Jente 25 år

169 høy

72 kg

Veiedag: mandag

 

Vil ned 1 kilo til neste uke!

 

Fødte barn i desember, men har gått ned alle svangerskapskiloene. Nå vil jeg ned de kiloene jeg la på meg da jeg ble 18-20 år og festet mye og spiste burger king mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeierogGlede

Jeg vil gjerne være med -- jeg har 10 kg jeg vil kvitte meg med - men ikke alle før sommeren.. Men innen utgangen av sommeren. Skal gifte meg i September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...