Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 13


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Hei slankevenner! :)

 

Da var det første rapporteringsdag på meg på internettkurset..grudde meg litt til å begynne å ha veiedag på mandager, men jeg hadde ingenting å frykte..vekten viste idag -1,5 kg!!!!! :) Superfornøyd!! :) Kan ikke huske at jeg har gått ned såå mye på en uke før.

 

Da er det bare å legge inn resultatene deres på fredag!

 

Ønsker alle en strålende uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Grattis :) Jeg hadde også gått ned enda litt mer over helgen når jeg snikveide meg i går. Nå må jeg snart gjemme den vekta for jeg begynner å veie meg for ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sinnsykt bra vekttap, 1,5 kilo på bare en uke, kan ikke huske sist jeg gikk ned så mye, vet ikke om det har skjedd engang!!! hehe...

Du har ikke så langt igjen til målet ditt da!

Selv har jeg ikke vært like flink, har tillat meg selv å skeie ut i tide og utide, og har nok muligens gått opp litt igjen. Men har bestemt meg for å vente til 10 april med å veie meg igjen, så forhåpentligvis har jeg gått ned litt til da!

Har vært en tur på Løvstakken både idag og igår, og begge dagene forbrente jeg ca 900 kcal, så det må jo bare gi resultater!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for hyggelig gratulasjoner alle sammen!! :):D Og grattis med supert vekttap på deg og, Minni! :)

Blir spennende å se hva resultatet ditt bli 10.april, Cikki! Det er fortsatt en stund til det, så du har en god mulighet til å få nedgang. :) Og du er jo virkelig flink til å trene da!!! 1800 forbrente kalorier på to dager måå gi resultater ja. Nei, jeg har ikke så veldig mange kiloene igjen, men det kjipe er at jeg kjøpte meg ny vekt før kurset startet og den viser 2 kg mer enn min forrige vekt (ikke at jeg har lagt på meg 2 kg da, men at vektene viser 2 kg i forskjell..dere skjønner sikkert hva jeg mener), så da veide jeg plutselig 72 kg forrige mandag (ikke 70 som på den gamle vekten), og idag veide jeg da 70,5. Så da er jeg snart under 70 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...