Gå til innhold

Påmeldingstråd for St.hans mål


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Gjest Fridamor

Da har du vært kjempeflink i helga, Carpa! Hva er scrappetreff? Driver dere med scrap-booking? Da skulle jeg vært med! Jeg har omtrent 400 bilder fra jeg var i Australia i januar ifjor og har tenkt å klippe og lime inn og skrive litt, men det er et ork å sette i gang!

 

Håper du har gått ned masse, da! Hvis man føler at man har vært flink, så er det fint å få den belønningen. Det er godt for motivasjonen! Jeg har som sagt vært passe flink denne uka og er fornøyd hvis jeg har holdt vekta. Dessuten var det så stort for meg å være på 69,9 sist mandag så jeg håper noe veldig at jeg fortsatt er der! Da er jeg klar for et nytt steg ned til uka. Selv om det er påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg er ikke verken skuffet eller overrasket! Spiste litt mye salt mat i går også så de 300 skal vekk til i morgen. Holder jeg meg på 70 til over påske så er jeg klar for ny nedgang etter påske! Men jeg skal være flink i påsken, da. Jeg skal trene og ikke spise for mye. Men litt kos er ikke til å unngå...

 

Spent på å høre fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 gram på meg og jeg er strålende fornøyd med innsats og resultet.

 

Jepp jeg er en ivrig scrapper (scrapbook), kanskje du får komme hit til mine treff og scrappe litt sammen med oss. Det er en morsom hobby. Jeg har tusenvis av bilder jeg gjerne skulle scrappet så det er nok en hobby jeg kommer til å ha i mange år. Er aktivt med på andre treff rundt omkring og det finnes noen fine og lærerike forum rundt omkring. Det største er vel scrapping.no, ta deg en titt der om du vil se litt mer av det. Masse fint der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er med i en annen tråd også' date=' men den er utrolig stille til tider, så jeg har veldig lyst til å være med her også!

 

Innen St.Hans skal jeg da ha gått ned 5 kg! Det hadde vært utrolig deilig å få til!

 

Er 157, og veier 55,5 nå. Vil helst ned til 50, men 50,5 høres veldig koselig ut det også :D[/quote']

 

Velkommen skal du være CecilieS

 

 

Da er vi 9 stykker på listen, det er bra.

Jeg har opprettet en ny tråd * * * St. Hans jentene * * * og der møtes vi alle sammen rett over påske håper jeg.

Sammen skal vi nok klare det.

 

Ha en riktig god påske!

 

 

ps, er nok innom i påsken også jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieS

Takk for det Carpa :D

 

Veide meg i dag, og resultatet ble deprimerende 0,3 ned... Som mange andre så fikk jeg en skikkelig kickstart, og gikk ned kjempemasse de første to-tre ukene, og så har det stagnert litt da. Så derfor er det ekstra kjedelig å se så liten nedgang. Men men...har vel ikke vært spesielt flink de siste 3-4 dagene heller, så jeg bør vel egentlig være veldig fornøyd med nedgang generelt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tyralin

Siden den andre tråden begynner først neste mandag, og jeg ikke er med på andre tråder siden jeg akkurat har startet - så "bekjenner jeg mine synder" her.. tihi...:D

 

Dette er egentlig den offisielle startdagen min, og har da også en "offisiell" mandagsvekt.. 72,8 kg, dvs 0,2 kg mer enn det jeg har ligget på ellers, men det er nå greit. Det vil bare si at jeg har ekstra motivasjon til å gjøre en god jobb i påsken, slik at ikke vekten skal 73 ved neste veiing. (Må si at vekten min viser kun hver 0,2 kg, så i verste/beste fall kan jeg gå opp/ned 200 gram uten at det synes på vekten).. kanskje egentlig litt dumt.. noen som har en vekt å anbefale?)

 

Jeg har noen "startmål" i påsken, og det er

1. Å spise 4 ganger pr dag, samt drikke 1 liter vann pr dag. (Spiser veldig uregelmessig, og drikker sjelden vann i det hele tatt, så målet med påskeuken er å komme inn i en rutine)

2. Fortsette å gå 1 time pr dag (evt småjogge litt hvis forholdene tilsier det- litt usikker på snø/is der jeg skal), samt fortsette med å ta 100 situps pr dag som jeg har gjort nå i en uke (og som føles -veldig- bra siden jeg merker fremgang fra dag til dag!)

3. Ta multivitaminene og omega-3-6-9-pillene mine. Hver dag....

 

Det er målene mine, "svart på hvitt". De er absolutt overkommelige og kan hjelpe meg videre med å få mer rutine på måltidene mine, f.eks... Det igjen kan føre til mer jevn energi og mindre søtsug som igjen kan føre til akkurat det jeg er ute etter...:D

 

I tillegg er målet mitt direkte etter påske, å kjøpe meg ei ny kjøkkenvekt, siden min gikk dukken nå for et par uker siden..

 

Velkommen til CecilieS, og ønsker alle en fortreffelig fin påske!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Carpa :D

 

Veide meg i dag' date=' og resultatet ble deprimerende 0,3 ned... Som mange andre så fikk jeg en skikkelig kickstart, og gikk ned kjempemasse de første to-tre ukene, og så har det stagnert litt da. Så derfor er det ekstra kjedelig å se så liten nedgang. Men men...har vel ikke vært spesielt flink de siste 3-4 dagene heller, så jeg bør vel egentlig være veldig fornøyd med nedgang generelt :D[/quote']

 

Alle monner drar CecilieS, du må bare tenke slik.

Det er jo vanlig at det stagnerer etterhvert, så man må bare ha litt tålmodighet når man slanker seg. Jeg har brukt lang tid på å komme her jeg er i dag og jeg kommer til å bruke noen måneder til før jeg er ferdig men det er greit, for da er jeg ferdig med slankingen for resten av mitt liv.

 

Det går nok bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den andre tråden begynner først neste mandag' date=' og jeg ikke er med på andre tråder siden jeg akkurat har startet - så "bekjenner jeg mine synder" her.. tihi...:D

 

Dette er egentlig den offisielle startdagen min, og har da også en "offisiell" mandagsvekt.. 72,8 kg, dvs 0,2 kg mer enn det jeg har ligget på ellers, men det er nå greit. Det vil bare si at jeg har ekstra motivasjon til å gjøre en god jobb i påsken, slik at ikke vekten skal 73 ved neste veiing. (Må si at vekten min viser kun hver 0,2 kg, så i verste/beste fall kan jeg gå opp/ned 200 gram uten at det synes på vekten).. kanskje egentlig litt dumt.. noen som har en vekt å anbefale?)

 

Jeg har noen "startmål" i påsken, og det er

1. Å spise 4 ganger pr dag, samt drikke 1 liter vann pr dag. (Spiser veldig uregelmessig, og drikker sjelden vann i det hele tatt, så målet med påskeuken er å komme inn i en rutine)

2. Fortsette å gå 1 time pr dag (evt småjogge litt hvis forholdene tilsier det- litt usikker på snø/is der jeg skal), samt fortsette med å ta 100 situps pr dag som jeg har gjort nå i en uke (og som føles -veldig- bra siden jeg merker fremgang fra dag til dag!)

3. Ta multivitaminene og omega-3-6-9-pillene mine. Hver dag....

 

Det er målene mine, "svart på hvitt". De er absolutt overkommelige og kan hjelpe meg videre med å få mer rutine på måltidene mine, f.eks... Det igjen kan føre til mer jevn energi og mindre søtsug som igjen kan føre til akkurat det jeg er ute etter...:D

 

I tillegg er målet mitt direkte etter påske, å kjøpe meg ei ny kjøkkenvekt, siden min gikk dukken nå for et par uker siden..

 

Velkommen til CecilieS, og ønsker alle en fortreffelig fin påske!:)[/quote']

 

Hei Tyralin

Det er jo ingenting i veien for at de som ønsker det kan starte denne uken, kan godt føre opp fra og med nå for de som vil

Kan i grunn være greit for meg selv også ellers så får jeg en ukes opphold ....

Jeg legger det inn i den nye tråden jeg og er det flere som ønsker å "tjuvstarte" så bare si ifra til meg.

 

Tror forreten ikke det er noe mulighet for varsling på mail nei, hadde vært kjekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg kan gjerne være med og tjuvstarte litt.:D Jeg er 170 cm høy, og dagens vekt er 70,4. Blir spennende å se hvordan jeg klarer meg i påsken, men jeg skal bare være på hyttetur i 4 dager, så får ikke håpe det ødelegger så veldig. Men jeg går på kurs, så da "må" jeg jo være flink og. :)

 

Ønsker dere en god og sunn påske! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Velkommen til "Ned under 10 kilo" til dere som akkurat er ankommet! Gratulerer med flott innsats og resultater!

 

Denne tråden blir det spennende å følge med på. Vi er nemlig noen som har holdt sammen siden nyttår med påskemål på "På an igjen... påskemål", og vi har tenkt å fortsette sammen mot sakthans. Da blir det i hvert fall to sankthans-tråder, og det er kanskje greit med tanke på å sanke motivasjon hos den andre tråden i blant også...?

 

Jeg ønsker dere i hvert fall lykke til på jakten på trivselsvekten! Og så følges vi fram til Sankthans ;)

 

Ha en sprek og sunn vår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi er et par stykker som etter påske skal flytte fra "Ned 10-20 kilo" og hit inn til "Ned under 10 kilo"

Jippi

 

Vi veier oss hver mandag og i første innlegg journalføres vekt og mål.

Tråden vår heter "Påskespurten - heng deg med" (av Carpa)' date=' ta deg en titt der så ser du hvordan opplegget er.

 

Vi vil gjerne ha med oss flere når vi flytter inn hit mandag 9. april, altså 2. påskedag. Vi setter oss mål frem til st.hans, det bli 11 veiedager med siste veiedag mandag 21. juni.

 

Vil du være med? Bare gi meg et vink så legger jeg deg til listen.

 

Påmeldte:

Carpa: (-5 kg til st.hans)

Fridamor: (-5 kg til st.hans)

Minni:

masmasmas:

Kris83: (-8 kg til st.hans)

Jente23: (-6 kg til St.hans)

Tulipanen: (-5 kg til st.hans)

Tyralin: (-6,5 kg til St.hans)

CecilieS (-5 kg til st.hans)[/quote']

 

Jeg er med!

ønsker å gå ned 4-5kg til st.hans! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg gikk rett inn på tråden "St.hans jentene", jeg da og har gått glipp av alt som har skjedd her!

 

Jeg synes det er så morsomt at det er så mange med!

 

Hallo, Juhuu, jeg måtte prøve bikiniene mine i dag! Det var framskritt fra i fjor, men jeg har vel lyst på en ny...!

 

Tyralin, du lurer på hva slags vekt...Jeg kjøpte en på Lidl for kr.99,-. Den funker, den! Det virker som om den viser riktig.

 

CecilieS: Jeg gikk ned 2,2 kg. første uka og deretter har det aldri vært så mye. Men litt hver uke og det blir bra etterhvert! Jeg er i ferd med i bikke under 70 kg. Var på 69,9 for en uke siden og hadde gått opp til 70,2 i går. Litt skuffende, men jeg vet at nå er jeg klar for ny nedgang snart... Tålmodighet er det viktigste!

Jeg SKAL være flink i påsken! Ingen innkjøp av potetgull, pils og annet snop her i gården! Ikke noe annet enn det jeg kan leve med i det daglige!!

God middag blir det!

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tulipanen

5 dagers utskeielser har gitt meg 1,6 kg. ekstra. Så jeg må nok endre målet mitt på 5 kg. før St. Hans. Det nye målet er 7 kg. Til alle dere andre som er med. Hvor mange kalorier spiser dere pr. dag? Jeg tenkte jeg skulle legge meg på 1300, men vet ikke om dette er det rette for å gå ned i vekt. Jeg er lite aktiv, og veier 64,7 kg. i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg holder meg på 1600 kalorier pr. dag. Det er en formel som du sikkert finner inne på sidene her hvor du regner ut hvor mange kalorier du skal ha. Hvis du spiser for lite, kan det blir dårlig med vektnedgang da også pga. at kroppen går i sparebluss!

 

Jeg går ned ca. 0,5 kg. pr. uke og da føler jeg at lever et "normalt" liv. Jeg ser bare 1 uke fram ad gangen. Hvis jeg skulle bestemme meg nå for å gå ned 7 kg fram til st.hans så ville jeg gitt opp med en gang, tror jeg....! Det høres mye ut! Ta det litt og litt så går det så bra! Du vil merke forandringene på kroppen med en gang du går ned litt og gled deg over det!

 

ELLERS SÅ ER JEG KJEMPELYKKELIG I DAG! Jeg hadde gått opp 0,3 ved siste veiing! Jeg måtte gå på vekta i dag selv om det ikke er veiedag. Da var jeg på 69,6 kg og det er 0,3 under det laveste jeg har vært. Så nå har jeg masse gøts til å være flink resten av påsken!!!;)

 

Og så i går som vi feira bursdag her og jeg spiste bløtkake! Jeg tror noen ganger at jeg en av de minst standhaftige på sidene her, men det viser at det går an allikevel!

 

Håper alle får tid til morsomme aktiviteter i påsken som forbrenner masse kalorier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...