Gå til innhold

Skritt teller


Gjest Anita
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest englemamma

hei

den skritttellerne som man får kjøpt her på GR har den slik at man må gå et antall skritt får den registerer skritt.? Jeg har lyst til å se hvor mye jeg går på jobb. Har en jobb hvor jeg står og går hele dagen. Men ikke mange skritt om gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

den skritttellerne som man får kjøpt her på GR har den slik at man må gå et antall skritt får den registerer skritt.? Jeg har lyst til å se hvor mye jeg går på jobb. Har en jobb hvor jeg står og går hele dagen. Men ikke mange skritt om gangen

 

Hei, er det noen der ute som kan hjelpe med skrittellere? Jeg får den ikke til å telle. Har satt skrittlengde til 30 cm, kanskje det er for kort, men jeg har ikke akkurat lange bein. Men da burde den vel iallfall klare å telle? Kanskje jeg skal prøve med lkitt lengre skritt. Men 75 cm som de sier er gjennoimsnitt, er for lang for meg!

Har kjøpt den på Clas Ohlsson, 129 kr, men den må vel kunne telle for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei' date=' er det noen der ute som kan hjelpe med skrittellere? Jeg får den ikke til å telle. Har satt skrittlengde til 30 cm, kanskje det er for kort, men jeg har ikke akkurat lange bein. Men da burde den vel iallfall klare å telle? Kanskje jeg skal prøve med lkitt lengre skritt. Men 75 cm som de sier er gjennoimsnitt, er for lang for meg!

Har kjøpt den på Clas Ohlsson, 129 kr, men den må vel kunne telle for det![/quote']

 

Hvis du år 10 skritt og måler opp hvor langt det er og deler på 10, da får du ca. rett lengre pr skritt.

 

Jeg fikk den heller ikke til å telle, men så hengde jeg den på kanten av skoen, da målte den rett;). Nå kjenner jeg ikke til clas ohlsson sin, men den er sikkert lik og kan festes der.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Hvordan teller den i forhold til kalorier? er det slik at den regner ut forbruket når dagen er slutt?

uff får ikke helt til og forklare hva jeg mener.

 

altså om jeg går til butikken , så sitter jeg i ro i to timer og så går en tur igjen, så i ro igjen, er det da di samlede samlede skrittene som teller eller må jeg gå i en hel time før det er noe vits lissom

Forstår dere hva jeg mener??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hvordan teller den i forhold til kalorier? er det slik at den regner ut forbruket når dagen er slutt?

uff får ikke helt til og forklare hva jeg mener.

 

altså om jeg går til butikken ' date=' så sitter jeg i ro i to timer og så går en tur igjen, så i ro igjen, er det da di samlede samlede skrittene som teller eller må jeg gå i en hel time før det er noe vits lissom

Forstår dere hva jeg mener??[/quote']

 

De regner hele tiden mellom de gangen du nullstiller den ;) Så ja..om du sitter stille i to timer, fortsetter den der den slapp i sted så lenge du ikke nuller den ut manuelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Gjest skrittteller

Hei har brukt skrittteller nå en stund ( ikke lenge =) ), lurer på hva aerobic skritt er? hva er forskjellen på vanlige skritt og aerobic skritt?

Håper på snart svar, har en del aerobic skritt skjønner dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har brukt skrittteller nå en stund ( ikke lenge =) )' date=' lurer på hva aerobic skritt er? hva er forskjellen på vanlige skritt og aerobic skritt?

Håper på snart svar, har en del aerobic skritt skjønner dere..[/quote']

Dersom du har en Omron skritteller kan du lese om det i bruksanvisningen her.

 

http://www.greteroede.no/share/osas/elements/QfUSjQoKCikAAAiEex0HJ-113-Enorskbruksanvisning.pdf

 

Etter 10 minutters gange med mer en 60 steg i minuttet, vil aerobic modus bli aktivert. Aerobic modus deaktiveres etter en pause på 1 minutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Gjest stinelill1988

etter erfaring har jeg funnet ut at bilig skrittellere er søppel og ikke noe å kaste bort pengene på, men den som dem har til tilbud på grete roede butikken er helt supper og annbefales :( den selges også på g-sport. har en sånn selv så løp å kjøp så kan vi konkurere litt om å gå mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...