Gå til innhold

Sommerinnspurten: uke 1!


Gjest Serene

Anbefalte innlegg

Heihopp!

 

Slenger meg på her jeg, selv om det her er første uka mi (jeg har altså ikke gått ned noe enda :))

 

Jeg er 29 år, 167 høy og veide 71,4 kg på mandag.

 

Vil gjerne ned til 60 kg, men første mål er 65. Har gått opp 15 kg + i løpet av de siste 3 årene pga medisinbruk, og det virker helt umulig å få de av igjen/ stoppe videre økning, men jeg gjør nå allikevel et forsøk til! (Gikk GR i et halvt år i fjor uten å gå ned noe, så jeg mistet litt motivasjonen, men nuh er jeg klar igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Og velkommen, JJB - flott at du slenger deg med :-)

 

Hvordan har helgen gått? Jeg har dessverre både spist feil mat på restaurant, drukket øl, og spist litt godteri.....men i mindre skala enn før jeg begynte på kurs, så får være glad for det uansett. I morgen starter jeg Uke 2-tråden, da er det veiedag for min egen del, er veldig spent! Rapport følger.....

 

Håper det går bra med dere!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Og velkommen' date=' JJB - flott at du slenger deg med :-)

 

Hvordan har helgen gått? Jeg har dessverre både spist feil mat på restaurant, drukket øl, og spist litt godteri.....men i mindre skala enn før jeg begynte på kurs, så får være glad for det uansett. I morgen starter jeg Uke 2-tråden, da er det veiedag for min egen del, er veldig spent! Rapport følger.....

 

Håper det går bra med dere!

 

S[/quote']

 

 

Hei, og til dere som har fått gode resultater!!! Gratulerer!!! Hver uke med nedgang er en seier!!!! Jeg har dessverre ikke så store forhåpninger til denne uka - intet mindre enn 4 bursdagsselskap !!!! Heldigvis noen som var "greie" og hadde laget fruktsalat, da.. Men trøsten får være at jeg spiste mye mindre kake enn jeg ellers ville gjort.....

Uansett - ny uke - nye muligheter!!!! Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...