Gå til innhold

Gikk ned 15 kilo og nå....


Gjest Ã…ste

Anbefalte innlegg

Jeg veide over 60 kilo tidligere men, nå sliter jeg med å la være å trene så mye men,har ikke lyktes enda med å la det være. Veier 45.8 kilo nå og er 151 cm lang.

Treninga har tatt helt av for min del.

 

Jeg ønsker dere som trenger å gå ned, lykke til. Håper bare at dere slipper å streve med det samme som jeg gjør nå det er temmelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest solskinnet

Hei! Det er ikke noe tull å ha det slik du har det nå. Du har nok blitt treningsnarkoman, og jeg forstår at det er vanskelig, så tror det er lurt at du snakker med legen din om det slik at han kan gi deg profesjonelle råd om hvordan du kan trappe ned treningen gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linja,

Jeg ønsker deg all mulig lykke til. Det at du er klar over ditt problem, er et godt utgangspunkt for å lykkes. Søk profesjonell hjelp, det er ikke noe nederlag!

 

Stå på:)

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Linja!

 

Jeg ser at du er aktiv i diskusjonsforumet vårt og leser ut fra dine mange innlegg at du sliter med spiseforstyrrelser. Mitt råd er at du tar kontakt med Interessegruppen for kvinner med spiseforstyrresler for å få den hjelpen du trenger. Der vil du møte andre i samme situasjon som vet hva det vil si å slite med en spiseforstyrrelse. De kan kanskje gi deg råd om hvor du kan få hjelp med dine problemer. Sjekk deres nettside: http://www.iks.no eller ring 22 42 22 22. En annen nettside hvor du kan finne hjelp er http://www.nettros.no.

 

Jeg anbefaler deg å ikke lenger delta i vårt diskusjonsforum. Det å diskutere dine problemer med folk som sliter med for mange kilo vil helt sikkert ikke gi deg den støtten og hjelpen du trenger. Ta kontakt med IKS i dag!!!!

 

Vennlig hilsen

Kari H. Bugge

ernæringsfysiolog

Grete Roede AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...