Gå til innhold

Sommerinnspurt : uke 2


Gjest lillebilla

Anbefalte innlegg

Gjest LeneMarien

Serene - Ja, altså jeg spiser nok måltider, men får ikke måltidene til å gi meg nok kcal. Skal begynne å ha på litt mer pålegg. Jeg klarer nemlig ikke å spise mer enn det jeg gjør nå, så da gjør jeg bare noen små forandringer i antall kcal i hvert måltid.

 

 

Hva med en salat i lunsjen ? Med pasta og andre ting som gir kcal. Enkelte frokostblandinger fungerer jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gode tips til lunsj som ikke er brødmat? Er litt lei av de to skivene.....

 

 

S

 

Salat, omelett (er jo god både varm og kald) og så min favoritt da: smoothie med frukt, kesam og evt proteinpulver, både sunt og mettende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fryktelig lei av brødmat en periode, så jeg pleier å lage med en hamburger til lunsj om jeg er hjemme. Eller det vil si "ham" er kanskje ikke helt rette ordet, jeg spiser som regel enten en vegetarburger eller fiskeburger. I dag er det Steinbitkake med hamburgerbrød. namnam :) Metter godt og i underkant av 250 kcal. (Har ikke så peiling på rødt kjøtt, så vet ikke om det fort blir mye mer kalorier om man bruker det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeneMarien

Jeg har kjøpt grove hamburgerbrød og vanlig hamburgerkarbonade-sak på butikken. Sammen med dressing og masse salat og lignende ble burgern liggende på ca 400 kcal, så det passet perfekt til en middag!

 

Og så så mett som jeg ble!

 

Jeg og samboern lurer på hvorfor vi ikke har spist grovt hamburgerbrød før. Det smaker mye bedre enn det fine og det metter jo mye lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Purple

Hei, henger meg på her jeg. Skal begynne på internettkurs mandag 30/4, men har fulgt kursboken siden mandag 23/4, dvs jeg har tyvstartet.

 

Er 38 år(1968 mod), 170 cm høy, 78,5 kg var startvekten på mandag, midje 94 cm(HUFFHUFFHUFF?)

 

Trivselsvekt er 70 tror jeg. Har 2 sønner på 17 og 15, og en datter på 9.

Mannen er 184 høy og 64 kg(skogsarbeider)!!!, URETTFERDIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Lupus, og lykke til med starten i morgen!

Igjen har det vært mange fristelser i helgen, er det ikke rart at "kos" nesten alltid er forbundet med god mat og drikke? Det ble noen øl og litt feil mat, prøver å hente meg inn på rett spor i dag igjen, men veiedagen er i morgen så har en følelse av at resultatet ikke er så bra....

 

Uansett; i morgen starter vi tråden "Sommerinnspurt: uke 3!", ny uke, nye muligheter :-)

 

Rapport følger....

 

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops i dag ble det visst bestillingspizza til middag! Også dagen før veining og greier. :|

 

Er det noen som har peiling på hvor mye kalorier det vanligvis er i sånne? (Bare med ost, tomatsaus og grønnsaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...