Gå til innhold

Solsikkegruppa - Uke 17


Anbefalte innlegg

Har vært litt fraværende i det siste, av ulike årsaker - men nå tittet jeg innom! Vekta stoppet i går på 84,3 kg, så det går sakte men sikkert nedover, om enn sakte. Snaue 5 kg borte siden nyttår er jo allikevel noe. Er i en liten "pause" nå, men satser på å starte opp igjen for fullt i mai. Motivasjonen begynner å komme tilbake, og jeg er ganske flink til å trene for tiden.

 

Så flinke dere er, forresten! Synes dere har imponerende resultater!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger står en stille, fjellgeita, men da tar du av enda mer neste uke... så litt stabilisering er å forakte :) Nique, så hyggelig å se deg her igjen.

 

Jeg må bare unnskylde, for jeg har ikke klart å følge opp de siste ukene. Jeg har dabbet av med all form for aktivitet, også her inne i forumet, og det går utover dere kjære solsikker. Jeg lover og lover men tiden strekker liksom ikke til og jeg har ikke fått fulgt opp slik jeg ønsker. Jeg skal prøve å få skrevet her inne litt oftere framover, men hvis noen har lyst til å overta "loggen" så er de hjertlig velkomne... ville jo være synd å miste oversikten nå som dere har vært så flinke!

 

Stå på alle sammen, vi nærmer oss sommeren med stormskritt og 17mai er rett rundt svingen. Klarer vi en kilo eller to før det?

 

Klem flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei solsikker! Vekten hoppet ned denne uken, om det var mye vann jeg plutselig ble kvitt eller om vekttapet hadde andre årsaker, skal være uvisst. Men uken har ikke vært helt god, med krise på hjemmefronten som satt seg godt i magen. Jeg begynte heldigvis ikke å trøstespise, det var vel heller litt motsatt, selv om det jeg spiste var sunt nok. Litt mange lettvinte middager med skalldyr i fullkornswrap, og litt lite av annet.

 

Jeg er i all fall på målstreken, jeg hadde satt 65 kilo som endelig mål, og er i dag bare et kilo unna. Noe som kan tyde på vann i kroppen er at jeg har minket i omkrets både over midje, lår, ende og overarm.

 

Nå må jeg begynne å tenke på hvordan jeg skal holde vekten, det passer ikke meg å gå ned mer enn det kiloet som gjenstår. Men det å finne balansegangen er ingen enkel sak. Jeg hadde i utgangspunktet trodd at det ville gå av seg selv, ved at kiloene ble mer og mer gjenstridige jo nærmere målet jeg kom, men det er faktisk motsatt.

 

Hmmm.

 

Til innliming:

 

uke 17: 66,0 kilo (-1,4)

Totalt 13,4 kilo siden nyttår

Midje: 81,5 (- 1)

BMI: 25,1

Mål innen sommeren: 65 kilo

 

Fjellgeita og Nique: Stå på! Plutselig er dere akkurat der dere vil være.

 

Hilsen Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjellgeita - 83 kg

uke 7: 77,4

uke 8: 77.8 (+400 gram)

uke 9: Vekt 77,2 kg (-600 gram)

uke 10: 76,4 (-800 gram)

uke 11: 76,9(opp 500 gram)

uke 12: 74,9 (ned 2 kg)

uke 13: 73,9 (- 1 kg.)

uke 14: 73,4 (-500 gram)

uke 15: 73,8 (+400 gram)

uke 16: 73,4 (-400 gram)

uke 17: 73,4 (stille)

Total nedgang 2007 9,6 kg.

Midje 80 cm

BMI: 27,62

Mål innen sommeren: 65

 

Gratulerer miina, du er nok over målstreken før du veit ordet av det. Du har vore/er knall flink. Men berre vent vi pustar deg nok snart i ryggen ( om ei stund )

 

Nique: So kjekt at du dukka opp, et er ikkje alltid at motivasjonen er på topp. Men det er no ekstra kjekt når den kjem att og då. Håpar å ha deg her med oss framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Gratulerer miina med fantastisk nedgang :-) Kjempeflink - og du har gått ned masse. Gratulerer med å ha nådd målet (så godt som). Ta vare på deg selv nå. Det er nå jobben begynner - å holde vekta. Ønsker deg lykke til. Håper også det går bra for DEG ang hjemmefronten. Ikke glem at du er en fantastisk Solsikke og et fantastisk menneske :-) Stor klem

 

Fjellgeita; Alt er bra så lenge det ikke er oppgang. Du er så flink at neste uke er det ned igjen... Du kan "feire" 10 kg nedgang neste uke :-) Dette går kjmpebra.

 

Nique; Koselig å høre fra deg igjen. Gratulerer med nedgang. Lykke til videre.

 

Flua; Tusen takk for jobben du har gjort for oss og gode ord. Vi er vel så få her nå at det går greit. Du får heller ta opp jobben når du får tid, evt etter sommeren :-)

 

Klem til alle Solsikker - være snille med og mot dere selv. Være glade om dere har gått ned 5, 10 eller 15 - står stille eller hva. Det er viktigere ting i verden noen ganger.

 

Klem mai2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Yes, nå er jeg under 70 kg :-) Det ble 1,4 kg ned denne uken. Ikke så mye trimpoeng, men vekta er viktigst for meg. Er lykkelig... "Alle" de for små klærne fra 2.jan er passe og noen er også for store :-) Føler meg som et nytt menneske og nyter dagene.. Skal prøve å gå ned et par kilo til, men er ganske fornøyd nå. Her er resultat;

 

mai2007

Start 2.jan: 82,2 kg

uke 7: 74,8

uke 9: Vekt 74,4 kg (- 400 gram)

uke 10: 73,8 (- 600 gr)

Uke 11: 72,8 (-1 kg)

uke 14: 71,8 (- 1 kg)

uke 15: 71,4 (- 400 gr)

uke 16: 70,4 (- 1 kg)

uke 17: 69,0 (- 1,4 kg)

(totalt - 13,2 kg i 2007)

Midje 77(- 17 cm totalt)

Trimpoeng - 4,0

BMI 23,9(normalvekt)

 

Det er lite aktivitet her, noe som tyder på at noen har problemer, noen har for mye å gjøre og at igjen noen har gått over til å nyte dagene ute. Uansett, ønsker jeg alle lykke til - og riktig god helg, Solsikker.

 

Reiser til Frankrike og Alpene en uke, så denne uken blir det stille fra denne kanten. Stå på og ikke glem alt fra GR :-)

 

Klem mai2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...