Gå til innhold

Solsikkegruppa - Uke 18


Anbefalte innlegg

Starter ny tråd eg då:)

 

fjellgeita - 83 kg

uke 7: 77,4

uke 8: 77.8 (+400 gram)

uke 9: Vekt 77,2 kg (-600 gram)

uke 10: 76,4 (-800 gram)

uke 11: 76,9(opp 500 gram)

uke 12: 74,9 (ned 2 kg)

uke 13: 73,9 (- 1 kg.)

uke 14: 73,4 (-500 gram)

uke 15: 73,8 (+400 gram)

uke 16: 73,4 (-400 gram)

uke 17: 73,4 (stille)

uke 18: 72,2 (-1,2 kg)

Total nedgang 2007 10,8 kg.

Midje 80 cm

BMI: 27,17

Mål innen sommeren: 65

 

Får rapportere med det samme så det er gjort. Det går nedover sjølv om det er i rykk og napp, får ta den tid ein treng.

 

Nique: Kjekt å ha deg tilbake igjen, får håpe du får den drahjelpa du treng for å få opp motivasjonen.

 

Mai2007: God tur til Frankrike og Alpane, og gratulerer som "normalvektig", men som sagt før vi kjem etter om ikkje so brått.

 

Flua: Godt å ha deg tilbake, men som mai2007 sa så er vi ikkje fleire enn at vi greier å halde "orden" i rekkene.:)

 

Miina: Utrulig bra, spent på vekas rapport, har du komt over målstreken tru? :)

 

Ventar forresten på 10 kg. merke eg :) men det gjenstår enno noken kilo før eg er nede på 65 som var sommarens mål (ehem innen høsten då )

 

Ha ei fin veke og nyt vårveret.

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom - takk for hyggelige hilsener! Kjenner at motivasjonen begynner å komme tilbake, i allefall trener jeg mye mer enn på lenge. Har vel noe med tid å gjøre også, samt at "vårfornemmelsene" slår til :)

 

Vekta stoppet i dag på 83,9 - 400 gram mindre enn forrige uke. Så det går da riktig vei i allefall, om enn sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, alle solsikker! Nå er det nydelig vår i Bergen, og for første gang på aldri så mange år skal jeg i år kjøpe klær som faktisk passer meg slik jeg er - og slik jeg vil være. Jeg har nå erfart at klær som kjøpes for små aldri blir helt passelig. Enten sitter de ikke som de skal, eller så er de for store he,he, eller så er det gått av moten.

Nå driver jeg og rydder i garderoben, det er altfor mye som opptatt plass som jeg aldri kommer til å bruke. Plagg jeg ikke kan fatte at jeg har kjøpt og enda mindre hvorfor jeg har tatt vare på.

 

Til ukens rapport: Vekten har ikke beveget seg i det hele tatt denne uken, den står fortsatt på 66 kilo, det betyr at jeg fortsatt har et kilo igjen. Midjemålet er 81,5 centimeter, det er minus 0,5, og jeg håper at trening fremover vil minske det et par centimeter til slik at jeg kommer under den magiske grensen på 80.

 

Men verden er et mye bedre sted nå enn ved juletider da vekten viste 79,4 kilo.

 

Takk for hyggelige tilbakemeldinger sist uke, det går bedre hjemme nå.

 

Fjellgeita: Kjempebra jobbet, plutselig er du under 70 med god margin. Jeg tror du når målet før du aner. Jeg har også hatt slike rykkvise nedganger som du beskriver. Bor du i nærheten av Bergen? I tilfelle blir Ulriken Opp arrangert for første gang 2. juni. Der skal jeg.

 

Nique: Flott at du er i siget igjen. Det er fortsatt litt tid før sommeren slår ut i full blomst.

 

Mai2007: Du er i mål og har utrolig fine resultater å vise til. Nyyt det!

 

Til dere andre: Jeg håper det er travelhet som gjør at dere ikke lar høre fra dere, men jeg frykter at kanskje noen har gitt opp. Arrester meg gjerne på det!!!

 

Klem fra Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eg bur ikkje i nærheten av Bergen, 2 timers biltur. Ulriken opp hadde vore kjekt, men den helga skal vi i bursdag så då passar det ikkje. Har faktisk ikkje vore på Ulriken siden eg var liten. Gått frå Fløyen, Rundemannen og til Ulriken, trur det var det.( Er oppvaksen like utanfor Bergen)Veit du kortid 7 fjellsturen skal gå? Har alltid "drømt" om å gå den. Det einaste minuset er at eg jobbar anna kvar helg og då er ein ganske so bunden.

 

Ha ein fin maidag alle sammen, her på vestlandet så er viser veret seg frå si beste side. :):)

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Fjellgeita. Jeg er ikke sikker, men jeg tror 7-fjellsturen er tidlig på høsten. Skal prøve å sjekke det. Har som du forstår aldri deltatt i den, det pleier å regne trollkjerringer da...

Men vi som bor her i vest trenger ikke lete lenge for å finne en motbakken. Spørsmålet er heller om vi gjør den til en hindring eller ikke. Ha en fin treningsuke!

 

Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gitt opp gitt, men slet noe veldig et par uker rundt påske og gikk opp flere kilo faktisk. Nå er jeg tilbake på rett spor igjen og det er utrolig deilig. Er igang på kurs fire og det ser ut til å gå langt bedre enn kurs tre.

 

Dere er flinke alle sammen, ja vet jo ikke med de som ikke rapporterer da... Er vel flere som meg som har mye annet å henge fingrene i og ikke minst nyter det fantastiske været vi har hatt i det siste.

 

Her kommer status fra meg per nå, med noen huller...

 

tjorven73 - 84,2

uke 7: 78,1

uke 8: 79,9

uke 9: Vekt 76,9 kg (-3 kg)

uke 10: vekt 77,5 (+0,6)

uke 11: vekt 76,3 (-1,2)

uke 12: vekt 76,0 (-0,3)

uke18: vekt 74,7

(totalt -9,5 kg i 2007)

Midje: 79

Trimpoeng: 27,1

BMI: 26,5

 

Stå på videre alle solsikker, så blir nok dette en sommer å nyte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgeita: Syvfjellsturen går av stabelen søndag 20. mai.

 

Tjorven: Flott at du er i gang igjen. Snart runder du minus ti kilo i år, og det er ikke noe å kimse av. Gleder meg til neste rapport fra deg!

 

Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på sidene til Bergen turlag og såg.

Heilt typisk , skal i konfirmasjon to helgar på rad og det blei kræsj dette året. Men det byr nok seg anledningar seinare. :) :)

 

Fru Luna

Takk for tilbake melding om turen , hadde faktisk ikkje tenkt på å sjå etter der, kom berre plutselig på den 7 fjellsturen. Ehem Tru om den er tøff eller, er i rimelig bra form (trur eg). Har faktisk ikkje gått så mange turar i Bergensområdet, flytta ut då eg var ganske ung. Men er glad i å gå i fjellet, Hardangervidda er flott å gå (flatt og :) ). Hytte til hytte er å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden jeg gikk sist - du blir ganske mør i lårene på slutten :)

 

Kan nett tenke meg det ja, det er jo ikkje ein tur som er unna gjort på ein liten formiddag heller. Får håpe på at det passar ein annan gong å gå den. Det er forresten mange flotte fjell å bestige om ein har lyst, har vore på Galdhøpiggen ein gong (det var då eg var ung og sprek, no er eg berre sprek;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...