Gå til innhold

Møte i Oslo 13/5-07!!


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Hei alle sammen!

 

Vi er en gjeng her inne som betyr mye for hverandre i det daglige og vi tilbringer ganske så mye tid med hverandre i løpet av uken. Vi kjenner hverandre uten å kjenne hverandre og derfor har noen av oss blitt enige om å møtes i Oslo søndag om en uke. Vi tenkte å gjøre det så enkelt som at vi tar med oss hver vår matpakke og møtes i enten Frogner- eller slottsparken og tar oss en koselig lunsj sammen. Så har vi mangen snille søte ansikter å sette på de fine ordene her inne.

 

Jo flere som vil være med jo bedre!

 

Bare skriv dere på her. Klokkeslett kommer vi tilbake til!

 

Hilsen frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hehe, jeg har lagt ut så mange kompromitterende opplysninger om meg selv at jeg vet ikke om jeg hadde turt!! Men er uansett ikke i Oslo på det tidspunktet, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Kjære minimeinme

 

Tror ikke du har noe å skjemmes av akkurat. Hadde jeg rapporter om mine singelaktiviteter her inna da jeg var singel, så hadde vel vi to strengt tatt vært i samme båt;)

 

Amathea- så koselig at du vil bli med!

 

Antonia-vi styrer unna kafé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert.

Hvis dere gjerne vil på café er det ok for meg, altså.

Jeg tar med shaken min som vanlig i så fall, jeg. Det er ikke noe problem.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Blir koselig, og litt rart å møtes :-)

Da har jeg et mål, ned 20 kilo til 13. mai! hehe...

 

Mini, skjønner det er langt å reise! Men du hadde ikke hatt noe å skamme deg for, så det så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

å møte dere. Jeg har tilbragt mange timer med å lese trådene her inne, men jeg skal i konfirmasjon den søndagen.

Hadde jo ellers passet veldig godt, siden jeg bor bare 50 minutter fra Oslo. Men man kan ikke alltid få med seg alt en vil.

 

Håper det blir veldig koselig for dere som kan møtes, og at vi som ikke kan komme får en liten rapport etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone32

Haha, om møtet legges til Gardermoen mellom halv tolv og halv to, da er jeg med! ;-)

 

Hehe, nei, på det tidspunktet er det nok bare én ting som gjelder i det jet-lag'ede hodet mitt - og det er HJEM! Men det høres kjempemorsomt ut. Dere får kose dere!

 

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Antonia, Frøken og jeg er klare, muligens også Hemulen og Amathea?

 

De som er interessert; send en privat melding til meg, Frøken eller Anto for utveksling av nærmere info :-)

 

Klem fra Ellie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dette blir da ikke den eneste gangen vi møtes?

Alle dere som ikke får vært med denne gangen, får være med neste gang.

 

Det blir bra.

 

Så fint at Amathea og Hemulen kanskje blir med! Det er kjempekoselig.

Det går an å skrive til flere enn en på privaten av gangen, bare bruk ; mellom nickene.

 

:-) hej då

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er alle klare til å møtes?

 

Gi meg et hint i en privat melding dersom dere ikke har fått tid og sted, ok?

Da kan dere også få mobilnummeret mitt.

 

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rina, snupperlure, Magan og alle dere andre som lurer på hvordan vi har hatt det idag.

 

Det var kjempehyggelig! :)

Oslo viste seg ikke fra sin beste side, men det regnet ihvertfall ikke, og Frognerparken ble en fin ramme for opplegget.

Vi gikk opp til Monolitten, deretter over til Majorstua for å få en matbit.

 

Det var froeken, Ellie76, Amathea og jeg som møttes.

Litt rart at vi hadde navn da vi møttes og ikke bare nicks. Nå må jeg skjerpe meg for ikke å bruke navnene, og dobbeltsjekker alt jeg skriver. Haha.

 

Vi ventet litt ved porten for å se om det kom flere, jeg hadde jo delt ut mobilnummeret mitt, så vi regnet med at de andre ville sende en sms dersom de var i nærheten. Men det ble med oss 4 og lillegutt. Lillegutt viste seg fra sin sjarmerende side og pludret ivei sammen med oss andre.

 

Vi spiste lunsj på Majorstua, og de hadde til og med noe der som jeg kunne spise. Det var utrolig hyggelig, og vi har avtalt å treffes igjen. Neste treff blir kanskje i Trondheim i oktober, dersom ingen finner ut at vi skal treffes før det.

 

OK, dette var da et kort referat, men det kan hende noen av de andre har noe å føye til?

 

Uansett var det en kjempehyggelig dag. Veldig artig å treffe noen av de man ellers bare skrives med.

 

Klem alle sammen, og takk for idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å så gøy å få rapport. Gjett om jeg tenkte på dere!!!!!!!

Bodde på Majorstua et år da jeg var nyskilt, så jeg prøver se dere for meg på kafeen. Og Frognerparken var min faste søndagstur, så der er jeg med dere!!!

Gøy, gøy. Blir neppe noen Trondhjemstur på meg, men kanskje et Oslotreff en gang seinere. Der er jeg relativt ofte. I alle fall på forbitur med kort stopp.

Takk for rapporten, Anto!!!!

Snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure

 

Regner med at Ellie og frøken og amathea kommer med mer rapport, dette var bare en liten foreløpig en.

 

Jentene var akkurat så herlige som de er her inne, det var virkelig hyggelig :)

 

Jeg vet at du holder hardt på anonymiteten din, men hvis du stoler på at vi ikke "outter" deg, så kunne du kanskje treffe oss her i Oslo en gang.

Jeg er sikker på at vi skal treffes oftere, og det hadde vært virkelig hyggelig å treffe deg. Føler at vi har skravlet så mye her, og det hadde vært ordentlig koselig med et ansikt og en stemme på teksten. Du skal ikke føle dette som et press, altså. Vil du fortsette å være anonym, så har du min fulle respekt for det.

 

Håper lungebetennelsen er bedre, ja.

men med rød tekant og greier burde den jo bli det ganske raskt...

 

:-) Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Jeg må jo bare si meg enig med Antonia, det var superkoselig å møtes i dag! Tida gikk kjempefort og jeg satt bare og smilte på vei hjem etterpå, glad for at det gikk så bra.

 

Mye humor og latter, dere damer er jo enda morsommere i virkeligheten! Jeg tror absolutt det hadde blitt vellykket om flere av oss møtes. Det kan vi gjøre i Trondheim, eller vi kan reise på hyttetur, gå ut i Oslo eller hva som helst :-)

 

Håper dere andre har hatt en bra dag også!

 

Klem fra Ellie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det er så deilig, nå kjenner jeg livssevja renner i meg igjen... Nå virker medisinen, jeg ser skikkelig klart for første gang på over en uke. Jodladi... Må bare passe meg for å ikke tro jeg er verdensmester.

Ja, jeg har lyst til et treff i oslo, anonymiteten har vært deilig, men etter hvert så føles det jo som om vi er blitt skikkelig kjent uansett :-)).

Jeg skal til Oslo i juni en tur, så da kan vi jo se om det er mulighet.

Akkurat nå kjenner jeg bare glede over alt, det er som om det blusser i meg fordi jeg er bedre, da er det som om livet åpner seg.

Jeg har tenkt en god del på hva jeg vil, hva jeg ønsker, hva som er viktig for meg disse dagene jeg har vært så på siden. Hvordan ta tak.

Ikke minst er jeg blitt inspirert av deg Anto.

Takk igjen, og hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig det høres ut som dere har hatt det:) bra det ble vellykket. Får håpe jeg får vært med på neste møte. Trondheim el Oslo spiller ikke så stor rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...