Gå til innhold

Møte i Oslo 13/5-07!!


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest Amathea

Hei alle sammen!

 

Var et veldig hyggelig møte, og blir gjerne med på å møtes igjen:)

 

(det var visst alt jeg klarte å bidra med her, er helt utslått av allergi. Men kan vel igrunn bare føye meg til det dere andre har skrevet. Veldig koselig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Amathea, det hørtes heftig ut. Håper du blir bedre snart. Det regnet endelig, da. Hjelper det litt eller?

 

Ser at du kom vel hjem Ellie.

Og du frøken, håper du hadde en bra tur hjemover.

Det var noe så innmari koselig å treffe dere alle sammen.

Dette har vært en utrolig koselig dag :-)

 

Vi som bor i Oslo kan jo treffes før neste treff i oktober, da...

Kanskje frøken kommer til Oslo igjen før den tid også?

Man vet jo aldri...

 

Uansett, jeg smiler enda når jeg tenker på denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Sambo spurte meg hvordan parktreffet vårt hadde gått og da måtte jeg ærlig innrømme, over all forventing... Jeg var så heldig i går at jeg møtte tre flotte damer, alle smilende og blide og klare for å gjøre det beste ut av et møte som godt kunne slå begge veier (for det er ikke til å komme bort ifra at den oppfatning vi får av hverandre på nett kan være betyyyyydelig annerledes enn den vi får in real life). Og det må jeg si, at med unntak av at jeg trodde Antonia var mye høyere så stemte mine første inntrykk meget godt (det er fordi du alltid sier så mye klokt det kjære Antonia :)

 

Så jeg kjørte hjem til TRondheim i går med god tid til refleksjon, og alt var bare gode tanker!

 

Jeg håper veldig at dere kommer til Trondheim i løpet av året, da blir det tapas!!

 

God klem fra frøken stuptrøtt og som egentlgi skulle hatt fri i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...