Gå til innhold

Skulle vært på kurs nå!


Gjest Ã…ste

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg ha vært på kurs, heldigvis var det ei her inne som frarådet meg det, og det er jeg glad for. Så takk til deg som sa at jeg burde trekke meg. Hadde ikke at godt av det nei.

 

Jeg prøver å få i meg noe. Vet kanskje hvorfor jeg har så dårlig med matlyst nå det er kanskje en sammenheng med at jeg måtte slutte å jobbe i barnehagen(ble sykmeldt før jeg skulle skrive under en arb.kontrakt.) Er lenge siden nå men, jeg er ganske lei meg for at jeg måtte prøve noe annet enn barnehage så kan vel være en sammenheng der. Dumt å reagere på dette nå siden det har gått en del år siden at jeg måtte prøve noe annet.

 

Jeg trivdes kjempegodt i barnehagen, er glad i unger. Jeg lagde mat til dem da.

 

Sikkert helt dumt å skrive dette her men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen i den barnehagen sa at de syntes det var greit at jeg var der. Den ene plassen skulle være midlertidig bare men, det er vel kanskje like greit akkurat nå at jeg ikke jobber i barnehagen, blir sliten av alt dette, og jeg vet godt at jeg må være helt frisk for å være sammen med barn.

 

Jeg er ganske lei av å være på den ene plassen(er ikke spesielt motivert til å jobbe der lenger, de ansatte er greie nok de men, jeg er der sammen med de som er psykisk utviklingshemmet også, og det er ikke så artig akkurat. Det er kun to stykker som er friske som er på min alder, som jeg kan ha en samtale med.) Er snart 3 år siden jeg begynte der. Men slik det er nå får jeg neppe begynne å jobbe i barnehagen igjen enda det skjønner jeg godt.

 

I dag tenkte jeg når ei nevnte pannekaker å bacon "huff så mange kalorier det er i det." Klarer nesten ikke å kose meg med maten lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linja!

 

Jeg ser at du er aktiv i diskusjonsforumet vårt og leser ut fra dine mange innlegg at du sliter med spiseforstyrrelser. Mitt råd er at du tar kontakt med Interessegruppen for kvinner med spiseforstyrresler for å få den hjelpen du trenger. Der vil du møte andre i samme situasjon som vet hva det vil si å slite med en spiseforstyrrelse. De kan kanskje gi deg råd om hvor du kan få hjelp med dine problemer. Sjekk deres nettside: http://www.iks.no eller ring 22 42 22 22. En annen nettside hvor du kan finne hjelp er http://www.nettros.no.

 

Jeg anbefaler deg å ikke lenger delta i vårt diskusjonsforum. Det å diskutere dine problemer med folk som sliter med for mange kilo vil helt sikkert ikke gi deg den støtten og hjelpen du trenger. Ta kontakt med IKS i dag!!!!

 

Vennlig hilsen

Kari H. Bugge

ernæringsfysiolog

Grete Roede AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...