Gå til innhold

Vekten er stabil, men....


Gjest Nedigjen

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen

Vekt i dag etter nattevakt var det samme som forrige gang, dvs 56,8. Det betyr vel kanskje at jeg egentlig har gått ned siden vekt etter en våken natt med spising ikke kan sammenlignes helt med vanlig natt. Jeg veier meg vel en siste gang før jeg reiser på ferie til uka, så blir det liksom det endelige resultatet for "slankemodusen" :D I gå kveld lå det rester av vafler framme når vi kom på jobb, og de to andre nattevaktene gledet seg stort over dette. Jeg tenkte litt over situasjonen og tenkte "en gammel, tørr, kald vaffel er IKKE verdt det". Så jeg sto over den ;) Twistposen som lå åpen fikk også ligge i fred hele natta. Det blir noen små seirer hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

56.4 kg blir den endelige vekta før ferien. Veldig fornøyd ;) Går for å stabilisere nå, men kommer ikke til å telle kalorier SÅ nøye de neste ukene (er på hytta uten internett og matvekt osv...) Det blir heller å fokusere på antall brødskiver/knekkebrød, porsjoner osv. Spennende å se hvordan det går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Nedigjen

Da jeg veide meg i dag morges veide jeg 2,5 kg mer enn siste vekt før jeg dro på ferie. Helt håpløst! Men akkurat denne helga har ikke vært noe bra kostholdsmessig i det hele tatt, så kan jo hende det er del ekstra vekt pga mye mat i kroppen og sikkert mye vann. Får veie meg igjen når jeg har hatt noen dager med hjemme-kosthold.. jeg har nok uansett gått opp i ferien, og det irriterer meg. Har fått 45 trimpoeng i løpet av 17 dager - og de aller fleste av dagene har vært ganske så fornuftige i forhold til mat. Men så har det også vært noen dager hvor vi har spist hos andre og da er det værre med å vite hvor mye man kan tillate seg. Hvorfor kan ikke alle bare servere salat... og en hel-aften på byen, middag og luncher på restaurant osv... Har også hatt dessert mange av dagene og mye kaffe-kos (men jeg har virkelig begrenset meg og holdt meg til "reglene" mine..) Tåler visst dårlig å skeie ut jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Nedigjen!Må bare få si at jeg er kjempeimponert over deg!!!Hvordan går det med deg nå???Jeg ønsker selv å gå ned til 57 kg,men de 7 kiloene er vanskelige!Men det var virkelig motiverende lesning,så jeg skal klare det jeg også.Lurer veldig på hvordan det går med deg nå??Håper det går bra etter den flotte innsatsen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Vekta på morgenen i dag viste hele 59,6 kg. Ikke pent! Prøver meg på en 1400 kcal diett nå frem til 26. august (da skal jeg en uke til syden). Jeg er en jojo-slanker! (eller jojo-godtespiser)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...