Gå til innhold

kalorier?


Gjest miwt

Anbefalte innlegg

Gjest moving

Takk Kari, godt å vite at dere følger med! Det er en trygghet for oss alle :) Jeg er glad for at det er noen som vil si ifra til meg dersom jeg trenger det!

 

Ut over det vil jeg si at de konkrete rådene dine generelt er gode grunnsteiner, og noe vi alle trenger å få repetert.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny
Takk Kari' date=' godt å vite at dere følger med! Det er en trygghet for oss alle :) Jeg er glad for at det er noen som vil si ifra til meg dersom jeg trenger det!

 

Ut over det vil jeg si at de konkrete rådene dine generelt er gode grunnsteiner, og noe vi alle trenger å få repetert.

 

Takk![/quote']

 

Enig med deg, moving! Det er flott at fagpersoner i Grete Roede følger med i forumet og kommer med råd til de som lever på en farlig diett og ikke vil innse det selv. Så får vi bare håpe at gikke tar rådene til seg og skjønner hva hun utsetter kroppen sin for ved å leve på så lite mat og være undervektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Gjest soljenta86

Hei miwt,

 

Jeg ser at du fortsatt er aktiv på forumene for å kutte smør og sukker, og da begynte jeg å lure på hvordan opptrappingen egentlig gikk for deg? Du trenger jo ikke kutte ut alt smør og sukker.

 

Hilsen Soljenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...