Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Jeg har jo ett-årsjubileum kom jeg på. Det er ganske nøyaktig ett år siden jeg begynte slankekuren eller forandret livstil heter det vel. Det må feires med en gedigen potetgullpose hurra.... neida tuller bare. Feirer med salat' date=' mye bedre....

 

[img']http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c045.gif[/img]

 

GRATTIS med ett-års-jubileum, Magan.

Hadde du satt deg et mål for ett år?

 

Det har jeg tenkt på at jeg burde gjøre, men det blir liksom med tanken.

Jeg er litt sløv såmm. Men jeg synes jo mål er kult, så jeg kan konkurrerere med meg selv.

 

Synes du er utrolig flink som har holdt på et helt år.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
GRATTIS med ett-års-jubileum' date=' Magan.

Hadde du satt deg et mål for ett år?

 

Det har jeg tenkt på at jeg burde gjøre, men det blir liksom med tanken.

Jeg er litt sløv såmm. Men jeg synes jo mål er kult, så jeg kan konkurrerere med meg selv.

 

Synes du er utrolig flink som har holdt på et helt år.

 

KLEM[/quote']

Nei hadde ikke noe mål for hvor lang tid det skulle ta. Hadde jeg begynt å tenke på det, tror jeg at jeg hadde gitt opp for lenge siden.

 

Tenke MINST mulig på hvor lang tid det tar, ta en dag av gangen, ikke gi opp når jeg står stille - var/er vel egentlig det jeg konsentrerte meg om. (fremdeles)

 

Først og fremst er målet å stå stille nå, men om jeg går ned en kilo eller to til så gråter jeg ikke akkurat av den grunn da. Så skal jeg begynne med sirkeltrening for å prøve å stramme opp her og der. Må bare vente til hendene er skikkelig grodd.

 

Stbs, jeg kommer til å være her inne jeg også garantert, og det positive er som du sier... du har nå ikke gått opp, og det akter ikke jeg å gjøre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hadde ikke noe mål for hvor lang tid det skulle ta. Hadde jeg begynt å tenke på det' date=' tror jeg at jeg hadde gitt opp for lenge siden.[/quote']

 

Neida, jeg mente ikke det. jeg mente: hadde du satt deg et ca mål for hvor du ønsket å være om 3 mndr, 6 mndr, ett år?

jeg mente ikke at du skulle sette en tid på totalen...

 

Er jeg så lett å misforstå da??

Dette er 2ndre gang på 2 dager,.

 

Tror jeg kanskje må ta en pause herfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hold fred.... klart du ikke skal ta pause... det er bare jeg som har en knirkende hjerne....

 

Nei, hadde ingen andre planer enn å gå ned minimum en halv kilo i uka. Klart jeg av og til tenkte, eller kall det heller ønsket, at jeg skulle klare 4 kg på en mnd, men etter endel stillstand slo jeg fra meg det. Trodde egentlig ikke at jeg skulle holde ut så lenge..... Ga meg selv belønning innimellom nå jeg f.eks kom under 85kg-80kg o.s.v.

 

Det var vel en gang noen av oss satte oss mål her inne. Vi skulle gå ned 3,5kg til 17 Mai... det gikk ikke... prøvde ikke sånne mål flere ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Magan:D

Må jo være gøy å se tilbake på hva du har lært dette året.

 

Ja har jo fått med en del tips som ikke eksisterte den gang jeg gikk på G.R kurs for mange år siden. Da skulle vi spise 1200kcal uansett høyde - vekt og alder. At man kan spise SÅ mye mat som man gjør nå forundret meg stort i begynnelsen....

 

Det som er ekstra moro er før og etterbilde... milde så tjukk jeg var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hold fred.... klart du ikke skal ta pause... det er bare jeg som har en knirkende hjerne....

 

Nei' date=' hadde ingen andre planer enn å gå ned minimum en halv kilo i uka. Klart jeg av og til tenkte, eller kall det heller ønsket, at jeg skulle klare 4 kg på en mnd, men etter endel stillstand slo jeg fra meg det. Trodde egentlig ikke at jeg skulle holde ut så lenge..... Ga meg selv belønning innimellom nå jeg f.eks kom under 85kg-80kg o.s.v.

 

Det var vel en gang noen av oss satte oss mål her inne. Vi skulle gå ned 3,5kg til 17 Mai... det gikk ikke... prøvde ikke sånne mål flere ganger....[/quote']

 

Jeg husker det der med 3,5 til 17. mai. men jeg var ikke med på det, jeg så på fra sidelinja. Jeg visste at jeg aldri ville klare det likevel. Jeg har satt meg ett mål, jeg. Å veie 57 kg og bli der. Det tar den tiden det tar, men det er dit jeg er på vei. Langsomt men sikkert.

 

neida.. jeg skal ikke ta så mye pause.

Er bare sliten om dagen, og da blir man jo ofte misforstått. Man orker ikke, og tar snarveier, og så blir det gæernt, eller man maser om en ting, og blir misforstått. :-) Men det er helt ok.

 

Nattaklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett var dett...dagens trim unnagjort... 2,2 trimpoeng.

 

Det er nok ikke din feil at jeg misforstår deg anto, husk at jeg har en enkel hjerne som ikke vant til å tenke og skrive samtidig. Det har jeg ikke gjort siden skoledagene for 30 år siden, så det er ikke rart at det knirker litt i trinsene der oppe...

 

Og nå middag... saltfisk med hjemmelaget potetstappe og bittelitte granne stekt bacon. (magert)

 

g020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på møte i dag på jobben. Vi ble faktisk servert kaffe (obligatorisk) og frukt... he he det var jo ideelt for meg da... de hadde sjokkis også, men tro det eller ei så var det frukta det minka mest av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom helsekostbutikken i dag forresten, der selger de speltmel som er både helt, grovt og fint. Nevner det bare, for jeg har ikke sett det på vanlige butikker.

 

Ja,ja - ingen gåtur i dag, har vært på flere møter og litt rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk jeg bor i utkant-norge. Ting kommer ikke til oss så raskt. Er ikke det samme i butikkhyllene her, som på f.eks. på østlandet.

 

Jeg er ikke allergisk så jeg kan jo bruke melet i vanlige butikker, (det er sikker dyrere på helsekost også) hvis jeg finner det. Har lyst på forandring. Litt lei av inger`s og vitabrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 0,7 trimpoeng til i dag (YEEEE) alle monner drar ... samla sammen gjerdetråd og det ble endel gåing. Det er ting jeg gjør en sjelden gang, derfor gir jeg meg trimpoeng for det ... 3,3 poeng tilsammen i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia Magan, du er så utrolig flink. He he, jeg lo da Ellie skrev at det var komisk at jeg mener ingen ting biter på deg, du som er skambitt. Men det jeg mener er at ikke en gangt bitt biter på deg. Skjønner?

Det går litt rundt for meg i dag, susen i hodet og treg i nøtta.

Ville bare si jeg beundrer deg.

Sweet dreams!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk ikke over det før Ellie nevnte det. Måtte le litt da.... hehe. Det er faktisk ikke mye som biter på meg, er ikke for ingenting at jeg blir kalt både Obelix og Slogumtora.... ikke fordi jeg har vært tjukk, for det har jeg slettes ikke bestandig vært. Men fordi jeg er sterkere enn mange andre damer. Er det noe som skal løftes eller bæres må jeg til pers som oftes.... Musklene har jeg vel fått fordi jeg har hatt "mannfolk-jobber" mesteparten av mitt yrkesaktive liv. ( f.eks på slakteri)

 

e050.gif

 

Dessuten er jeg sterk psykisk også, så du har nok rett snuppelure, det er ikke mye som biter på meg....

 

g060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har gubben reist ut igjen, så jeg er gressenke :) I kveld skal jeg ta meg en snaps (karsk) ha føttene på bordet - dvd-film- og null fotball på tv på 3 uker jippi...

 

k025.gif

 

Ja også har jeg 1,7 trimpoeng i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...