Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Hei Magan,

 

Ja, kjempeviktig å kose seg! Og du er bare så sprek. Snart har du vel treet fullt:)

Jeg får ikke til trimminga denne uka, burde jo gå så jeg får opp varmen.

 

Tror jeg brygger på noe, latskap kanskje, eller det er et eller annet som ikke stemmer helt i magen min..

 

-men det kommer tider, ikke sant;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Å jada, queen det kommer tider, når jeg har/hadde det vanskelig (og det kommer flere perioder med det) så tenkte jeg: jeg skal ihvertfall klare å stå stille uansett, kanskje gå en bitteliten tur eller trene bittelitte grann til jeg får igjen lysten. Vi har jo alle våre problemer av og til, det viktigste er, synes nå jeg da, det er å tenke på helsa og hva man oppnår ved å spise sundt, om man skeier ut av og til...javel... so what... vi skal leve resten av livet med det vi holder på med her. Selvfølgelig kommer ALLE (til og med anto, hei anto) til å spise ting vi ikke tåler eller legger på oss av. Men det viktigste er å komme tilbake på rett spor med en gang, holde fokus på det vi driver med og ikke minst LÆRE oss at andre sitter og spiser kaker og potetgull foran nesen på oss og VI kan IKKE delta på sånne orgier.

 

Så om du er litt deppa eller føler deg litt pjusk, eller føler deg alene, det kommer tider, husk bakom skyen er himmelen alltid blå....

 

P.S Dette var ikke bare stilet til deg, men meg selv også,sånn at jeg skal holde fokus......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde måne for en form i dag.... phu....glad denne dagen snart er over... naturlig nok har jeg ikke spist så mye, men har vært veldig flink med vannet. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Å jada' date=' queen det kommer tider, når jeg har/hadde det vanskelig (og det kommer flere perioder med det) så tenkte jeg: jeg skal ihvertfall klare å stå stille uansett, kanskje gå en bitteliten tur eller trene bittelitte grann til jeg får igjen lysten. Vi har jo alle våre problemer av og til, det viktigste er, synes nå jeg da, det er å tenke på helsa og hva man oppnår ved å spise sundt, om man skeier ut av og til...javel... so what... vi skal leve resten av livet med det vi holder på med her. Selvfølgelig kommer ALLE (til og med anto, hei anto) til å spise ting vi ikke tåler eller legger på oss av. Men det viktigste er å komme tilbake på rett spor med en gang, holde fokus på det vi driver med og ikke minst LÆRE oss at andre sitter og spiser kaker og potetgull foran nesen på oss og VI kan IKKE delta på sånne orgier.

 

Så om du er litt deppa eller føler deg litt pjusk, eller føler deg alene, det kommer tider, husk bakom skyen er himmelen alltid blå....

 

P.S Dette var ikke bare stilet til deg, men meg selv også,sånn at jeg skal holde fokus......[/quote']

 

Det der var veldig bra sagt magan. Tar den med meg videre gjennom denne dagen!

 

Klem fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior lånte den bærbare p.c`n min med seg opp på rommet sitt derfor har jeg vært litt fraværende. Men nå har jeg hentet den mens han er på skolen.

 

Nå har jeg gått så lite tur at det er en skam, men været er aldeles grufullt her. Det blåser så fælt at flere trær er knekt rett av. On nå når jeg er så lett... hm hm, kan jeg jo blåse til sjøs.... flire ;)

 

n050.gif

 

Å nei, jeg står nok for en støyt enda, er vel ikke så lett å flytte på meg. Men det er litt skummelt når trærne begynner å knake rundt ørene mine synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Når du beskrev været, så tenkte jeg at det måtte være perfekt vær til en god bok, litt fin musikk, og et tekrus i godstolen. Livet består av mer enn trening turgåeing og telling av kalorier. Det er noe ved sida av :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, skal se en dvd i stedet, har gravd fram noen gamle episoder med Angel, det er passende skummelt når det knaker i veggene. ;) Også har jeg fyra opp i vedovnen.

 

g015.gif

 

Men først "Raske menn" eller "Snabb grabbar" på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sulten... skrubbsulten. Eter alt jeg kommer over, ikke bra. Tenk om dette fortsetter i morgen, i overimorgen og den dagen o.s.v? Det er sikkert mensen ..igjen... men jeg er nervøs for at jeg ikke skal klare og stoppe i tide... Klarer godt å holde meg unna potetgull og sånne greier, jeg har bare sååå innmari lyst på mat, vanlig mat, men i megastore mengder... huff og huff.

 

e030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje kroppen din trenger litt ekstra påfyll... Eller så er det vel kanskje den hærsens mensen igjen... Kan du fatte og begripe at det skal gjøre oss så i ulage.

Får håpe du ikke detter helt av pinnen nå da. Men det gjør du nok ikke, for du er så flink atte:)

Klem på en dårlig dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det, prøver å døyve det værste med grønnsaksuppe. Blir ikke helt det samme. Har lyst på noe godt og veldig fett, tjukke lag med smør, speilegg og stekt flesk...

 

Føler meg sånn... h040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Spis rugbrød med noe søtt eller salt på. Det metter vanvittig!!!

 

Og alle har vi sånne kjipe dager, men vi klarer oss likevel ;) Kos deg med noe som ikke gir deg dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det går over Magan. Spis litt solid av noe som ikke er for farlig, og så demper det seg igjen. Nå har du inne alt som er bra, trenger du glefse litt ekstra i dag, så trenger du det. Og så vil kroppen din hyle nok og nei etterpå. Det gjør min nå. Endelig! Heldigvis.

Ikke vær for streng med deg sjølv, du kan ikke være megaflink hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går bedre i dag, men jeg føler meg fortsatt oppblåst på grunn av mensen som er i vente. Eller jeg ER oppblåst ser jeg....

 

Kjøpte salat som jeg skal ha i bakhånd når det begynner å gnage i tarmene igjen.

 

Ellers så er været fortsatt tragisk, kald vind, regn- og snø på fjelltoppene. Synes det er litt tidlig med snø når trærne er grønne enda, men-men kan vel ikke gjøre noe med det. Får fyre opp i ovnen igjen og dra på seg pleddet + varm sjokodrikk. ( med lite kalorier) Bra tidsfordriv det synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan,

Vi har også hatt snø, og i dag dalte det ned noen nye "snøkjerringer". Det er for tidlig som du sier, men viktig å kose seg inne da.

Jeg fyrer opp straks jeg kommer fra jobben, da det er huskaldt, brrrr.

 

Går det bra med armen, og er du snart restituert? Ønsker deg alt godt:)

 

Klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det queen. Joda det går framover, men sakte... finmotorikken er skadet (legens ord) så prikkelarbeid er vanskelig, fingrene vil liksom ikke være med. Varer nok en stund enda til jeg er restituert som du sier. Men det er ikke vondt lengre nå da heldigvis....

 

En fordel er det ihvertfall å ikke klare å jobbe ... jeg har aldri - og da mener jeg virkelig aldri, hatt så flotte negler før, lakkerte og greier. a025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg har her hjemme nå??? 15 boxer med kaker og karameller. He he, jeg er sååå glad for at det ikke er potetgull, for da altså..... OG for at jeg IKKE er glad i søtt.

 

Er heldigvis kommet over det verste matsuget, takk og pris... men jeg føler meg oppblåst enda, så jeg tør ikke veie meg før jeg har fått mensen. Krysser fingre og tær for at det ikke er så veldig gærnt.

 

Skal på jobb igjen i morgen, så da er jeg borte fra kjøleskapet og brødskuffa den tiden ihvertfall.

 

Nå skal jeg gå å ta meg en kopp slankesjokkisdrikk i stedenfor jeg.....

 

 

 

e030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg og kakeboksene dra på jobb snart. Skal selge dem (heldigvis) til inntekt for klasseturen til junior.

 

Fikk mensen idag heldigvis, sulten er på tur bort og magen er flatere. Berga for denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så bra når mensen endelig kommer...Føler man letter ett par kilo da,ja.

Håper du fikk solgt litt kakebokser. Er farlig god noen av de kakene, så føler ikke for å kjøpe inn disse. For vet at da skjærer det seg totalt...

Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er gode, men heldigvis så er ikke jeg så glad i søtt. Men havreflarn med sjokolade, tror det er havreflarn de heter, de liker til og med jeg.

 

Har dem heldigvis ikke i hus lenger nå da... jeg bar dem uti bilen. Da slipper jeg å se dem ihvertfall.

 

Har vært å gått tur å i dag, 1,9 trimpoeng. Været ble brukbart til en forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...