Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Ut på tur, aldri sur i blest og regnskur hehe. 1,7 trimpoeng i dag, ikke store susen men det trimmes da LITT i det minste, og det er da bedre enn ingenting. Har enda ikke fått 4 epler på trimteet... sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

God helg til deg, Magan! :-)

Håper du er kvitt kakeboksene. Jeg funderer på hva jeg skal kose meg med i kveld. Har vært på tur med min bror, og han handlet inn til seg selv etterpå. Bæreposen inneholdt en stor pose potetgull, 1,5 liter Solo, dipp og sjokkis og jeg vet ikke hva. Vet han kommer til å spise opp alt, den storspiseren, men det synes ikke på ham. Han er bra trent. Verden er urettferdig, dere!

 

Men så er jeg også glad for at jeg fikk tanken "uff, det der hadde jeg aldri orket å dytte i meg!".

Så jeg satser på frukt & kesam, og kanskje noe sushi.

 

Go`lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, junior her i huset har kjøpt potetgull-sjokkis-brus og is. Jeg kjøpte meg confekta-slankesjokkis og "snack a jack" med ost og rømmesmak tror jeg det var. Da har jeg bra erstattning for både søtt og salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei hei for en god lørdagskveld.

Her i huset er det kjøpt inn en stor literis til gubben og en liten rislunsj til mor :-)). Og så har jeg stående en slant beylis i skapet, bare en liten slant, og den rooooper på meg. Jeg VET at det er tusenmillioner kalorier, men i kveld hadde det vært så deilig å bare bli litt deilig sånn varm i toppen og kroppen.

Får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens' date=' så på tv på seinkveld i går at bøkene til Anne B Ragde er blitt tv serie. Tror det var serie og ikke film. Fikk til og med se klipp fra serien.[/quote']

 

Det blir spennende å se. Har lest alle tre bøkene nå. Hun er god til å skrive:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til innkjøp av bøkene og har tenkt å begynne å lese. Jeg liker Anne B. Ragde veldig godt fra tidligere bøker, så dette blir sikkert bra.

 

Gleder meg til å starte på dem.

Det får jeg kanskje til seinere idag.

Må sove litt først.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei for en god lørdagskveld.

Her i huset er det kjøpt inn en stor literis til gubben og en liten rislunsj til mor :-)). Og så har jeg stående en slant beylis i skapet' date=' bare en liten slant, og den rooooper på meg. Jeg VET at det er tusenmillioner kalorier, men i kveld hadde det vært så deilig å bare bli litt deilig sånn varm i toppen og kroppen.

Får se....[/quote']

 

Åssen gikk det med Baileysen? Ble du varm i topplokket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og hentet hester borte til naboen, gikk såpass langt at jeg bevilget meg litt trimpoeng, så i dag er jeg oppe i 2,4 poeng. Dessuten ble jeg søkkvåt for andre gang i dag, så jeg synes jeg fortjener såpass.

 

b060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha rina, blir vel en trimtur i dag også hvis været holder seg sånn nogenlunde brukbart.

 

Dessuten har jeg gått opp et par kilo og det passer meg ikke i det hele tatt. Regnet jo med litt opp når jeg begynte å spise litt mere, men jeg må prøve å finne en balanse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt at det kan være litt vanskelig til å begynne med... Det jeg tror de anbefaler er en oppgang på 50kalorier pr uke de 4 første ukene. Så detetter 100 kalorier i 4 uker, å da skulle du vel omtrent være der du skal være.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal prøve det, så får vi se hvordan det går. Må komme meg ned det jeg har gått opp ved hjelp av litt mere trim. Nå har jeg egentlig en jobb der jeg ikke sitter mye stille, og når jeg nå har vært hjemme siden juli, har det nok ikke vært samme kaloriforbruket som kroppen er vant til. Nå skal jeg på jobb 4 dager denne uka, 2 timer pr. dag - bedre enn ingenting - men jeg kommer ihvertfall opp fra sofaen og bort fra kjøleskapet da.

 

c085.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det sen luftetur. Derfor trodde jeg det var kaldt ute. Så jeg monterte på meg sjerf og hansker og tjukk genser og vandret avsted. Jeg holdt jaggu meg på å svette hakk ihjæl. Jeg var søkkvåt da jeg kom hjem, verre faktisk enn da jeg var ute i regnværet i går. Hoppet rett i dusjen for jeg følte meg helt gruff. Etterpå tenkte jeg at det kanskje kunne være en ide å se på gradstokken... 18... jeg gjentar...18 varmegrader!!!! Jommen sa jeg sjerf og hansker ja. Ikke rart jeg trodde jeg var syk... Holdt jo å å renne vekk... Fikk forresten 1,9 trimpoeng....

 

a015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, det er litt vanskeligere å drikke mye vann nå som nettene blir lange og kulda setter inn... jeg drikker mere varmt nå, og må fokusere ekstra på å fylle vannflaska!

 

Nå skal jeg jaggu ta meg et glass! Vann, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je erstatter noen av vannglassene med kinesisk te og Farris, jeg.

Vet det ikke er rent vann, men av og til blir jeg møkk lei, og da er det jo bedre med noen typer væske enn ingen i det hele tatt.

 

Hej då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg noe grønn te som smaker ganske brukbart. Så nå har jeg fyrt opp i to vedovner og skal lage meg ei kanne te, kroe meg sammen i sofakroken og se på tv resten av kvelden var plana.

 

Ingen turgåing i dag, men tenkte å trimme litt imorgen. Ellers så har jeg bakt brød, så det ble ingen middag i dag for jeg måtte jo smake på baksten. Ferdigblandet fiberbrød... ganske godt.

 

h070.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...