Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Neida har ikke dårlig samvittighet for de kakene sjø... for akkurat på det punktet VET jeg at JEG bestemmer hvor mye JEG skal spise.

 

Psyken din er nok helt iorden Anto, du har såpass bein i nasen at du vippes ikke så lett av pinnen... (når det gjelder mat/utskeielser) sikkert ikke med andre ting heller.

Tror du står ganske stødig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Vet du Magan' date=' når jeg leser det du skriver, så kjenner jeg den friske lufta, og vinpustet etter deg. Ser deg så tydelig for meg, en støvandes jente!!!

Rart med bilder en har i hodet, de stemmer sjelden med virkeligheten. Men vindpustet, friskheten, den tror jeg er der.

Kos deg i kveld![/quote']

 

Får jeg til den hjemmesia jeg holder på å streve med, så får du se.... bare gi meg litt tid for det går ikke fort i svingene her når det gjelder data altså...

 

a037.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sysselsatte jeg meg i kantina på jobben. Jeg hjalp til med å dekorere og dandere maten som skulle serveres i middagspausen ( he he ). Roastbiff og greier...

vel vel...bare se men ikke røre er det noe som heter.... og det gjorde jeg ikke heller...he he...slå den. Jeg smakte på en tomatbit da, men ellers så gikk det helt greit.

 

Ellers holder jeg på med hjemmesia, og skjønner omtrent ingenting. Er noe feil med nedlastingen av et eller annet ... Får spørre noen om hjelp....

 

k015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli syk tror jeg, vondt i halsen og tung ellers... tror det er noe som går på vektklubben, ser det er flere her som sliter med dårlig form for tiden.

 

Åkke som, jeg har fått rørt meg litt i dag også, for barnebarnet har vært på besøk og han hadde så lyst til å ri så da var det bare å sale på hesten og spasere med. Han er for liten til å ri alene enda, så jeg måtte leie hesten rundt. Det er god trim, for hesten må jo hentes fra beite, sales på og leies tilbake igjen etter endt tur, og her er det mest oppoverbakke uansett hvor man går så det er "bærre lækkert"...

 

I dag laget jeg biff til junior til middag, kokte den i brunsaus for han synes ikke noe særlig om stekt biff på grunn av at han har streng på tennene og kjøttet setter seg fast. Men du verden for en god saus om jeg skal si det selv, hadde lyst til å ta ei øse og bare måkke innpå... slafs.... men det gjorde jeg ikke altså.... jeg hadde kylling og ris til middag jeg, restmat jeg hadde på lur i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg slumret på sofaen i hele dag, dro ikke på jobb. Jeg og snytepapiret har hatt en hardbar dag, nesa har gnagsår og knollen er full av bomull... Måtte bare innom å sjekke når jeg oppdaget at nettet var opp å gikk igjen.

 

Nattaklem fra Magan

 

k070.gif

 

P.S Hvorfor kan ikke jeg miste matlysten når jeg er syk?? Neida den lever i beste velgående selv om smaksløkene er bedøvd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Magan, her kommer hilsen fra en til med snytepapir i hånda og bomull i toppen.

Nå er det solbærtoddy og senga.

Vi reiser oss snart opp som fulg fønix, med oppbretta ermer og fulle seil videre.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag, 72 kilo???!!!! Hvor i helvete kom de kiloene fra????? Jeg som har vært flink med både potetgull og mat. Faen å....dritt. Håper det er mensen som er på gang, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal finne på....

 

n045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der har eg og lurt på av og til, kor i h kjem oppgangen frå når ein har vore så flink.

Men ta det med ro Magan, dei forsvinn nok.

Sjølv står eg å trakka i den samme "myra" som dei siste mnd.

Under 70 det er ikkje lett, har vore nett under så vips så fyk eg oppatt.

Trur eg lyt sette meg ned å gå gjennom alt, mat, trim, etc.

 

Har nett fortært ein porsjon med hjortekjøttkaker, laga etter "Magans oppskrift"

 

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært syk Magan. Så kroppen lagrer nok litt ekstra når man er syk. vips så er det borte igjen.

Ha en fin helg:)

 

Puh.... ja kanskje det, tenkte ikke på at kroppen er litt på tull når den har basselusker og virus og bekymre seg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått ut alt gammelhøyet på låven, det ble 1,8 trimpoeng det. Neste på programmet er butikken, tenkte jeg skulle lage fårikål og da må jeg ha kål, ellers blir det vel bare "får" oppi gryta. Blir sein middag i dag, men jeg skal sysselsette meg på badet med litt stæsjing så går vel tia slik at jeg ikke tenker altfor mye på den maten. Jeg har lett for å tyvstarte spisinga hvis jeg er sulten før middag og det går ikke hvis jeg skal komme meg ned de to kg jeg har gått opp.

 

 

g045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov til kl 10 idag, og det er virkelig lenge siden jeg har vært så treig om morgenen. Men du er tidlig på`n ser jeg fjellgeita? Du har vel kanskje ikke lagt deg enda...

 

Hestene er ute hele døgnet, og grisene sover lenge på morgenen de også i dag for de var ute og luftet seg ganske så seint i går kveld. Det blir verre når hestene er inn om nettene, da må jeg opp tidlig med fòring og vanning.

 

Ellers er forkjølelsen blitt verre, hoster og snyter ...igjen, men det er nok min egen feil. Var ute i pøsregnet her om dagen og blei blaut inntil skinnet, så det kan jeg vel takke meg selv for. s010.gif

 

Fårikålen ble meget bra om jeg skal si det selv, jeg bruker å jevne den litt, får litt konsistens da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...