Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Jada mor, vet at jeg skal kle etter været...men jeg har nå vært ute i dag å jeg da, fikk 4,6 trimpoeng.. hoster ikke så veldig når jeg er ute i friluft. Har heldigvis ikke feber.

 

Nå skal jeg stikke ned på ridebanen, naboen skal ha ridekurs for eldre (på min alder)

må se om det er noe kjentfolk tilstede.

 

Hei då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hvirtløk ja... Her stinker det flere kilometer rundt meg. Har spist gresk i dag...

Bort med alle bassilusker og alle dårlige vibber, bort med alt negativt og fram med gleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Huffda... du høres ikke bra ut! Håper du snart er på bedringens vei.

 

Blir så imponert over å høre om gårdsbruk og dyr og alt sammen, vi lever i så forskjellige verdener, men treffes altså ofte her i cyberspace.

 

Tips til småforkjølelser, i helsekostbutikker finnes det nå forkjølelses-te og hoste-te. Jeg har kjøpt disse i mange år i tyskland, men har sett dem her også nå. En kopp varm hoste-te (smaker og lukter hostesaft) før du legger deg og du sover bedre.

 

God bedring - genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kjemisk rent for "medisin". Har glemt å fornye resepten sikkert :) Skal tenke på saken nærmere helga....

 

Måtte nett innom før eg kraup i loppekassen. (vore på natt og har att ei nattevakt)

 

Hadde du vore nærmare så skulle eg komt over med litt medisin (ein cognac eller tre) :) Kunne teke oss ei rotbløyte, det hjelp har eg funne ut :)

 

Nei no lyt eg legge meg.

 

Natti

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde sikkert blitt steika morsomt, kunne prøvd hoste- teen til Genialt med nogo oppi da kanskje, hostete-shot.... flire :) Og om rotbløyta ikke hadde hjulpet mot forkjølelsen, så ville sikkert humøret steget mange hakk.....

 

c030.gif

 

Kanskje jeg skal prøve den hoste-teen da, Genialt...jeg liker smaken på hostesaft jeg, så det er ingen problem. Det er så irriterende å hoste om natta, er jo helt "rundspælt oppi haue" når jeg står opp om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoste-te med noget attåt hørtes bra ut:D

Blir med på både den og rotbløyta jeg... Kunne sikkert vært veldig morsomt.

God bedring ihvertfall da Magan, også er det bra du har vett til å kle på deg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Var det dere som svinsa forbi da jeg tok meg pause på kafeen min og satt med kaffikoppen og så ut vinduet. Jeg så to flotte glade damer som lo og eide verden. Ja, jeg tror det var dere! Dere skulle kommet inn og sagt hei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jepp, jeg så hvordan de teva og sleva :-)) Å nei, ikke noen vanlig pesemenner til dere, det må være kvalitet av ypperste klasse. Ikke noe mindre enn det beste!!!

Sweet dreams jenter. Tidlig kveld på snuppa i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må det være litt alvor her, i dag har jeg ikke trimmet det slag, men maten går helt etter planen. Frokost-lunsj og en liten posjon middag med mye grønnsaker og ei skive til kvelds. Ikke no snasking i kjøleskap etter noe ekstra.....

 

Tenker jeg skal veie meg i morgen for å se om vekta har rørt på seg, krysser fingre og tær.....

 

Neida Snuppelure, ingen pesing, bare seriøse oppvartende og høflig beundrende... på respektfull avstand, selvfølgelig.... ikke sant Rina??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må det være litt alvor her' date=' i dag har jeg ikke trimmet det slag, men maten går helt etter planen. Frokost-lunsj og en liten posjon middag med mye grønnsaker og ei skive til kvelds. Ikke no snasking i kjøleskap etter noe ekstra.....

 

Tenker jeg skal veie meg i morgen for å se om vekta har rørt på seg, krysser fingre og tær.....

 

Neida Snuppelure, ingen pesing, bare seriøse oppvartende og høflig beundrende... på respektfull avstand, selvfølgelig.... ikke sant Rina??[/quote']

 

 

Korleis gjekk det på vekta idag Magan??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har gått ned det jeg la på meg, ca 2 kilo (litt over), så nå er jeg 70,3 igjen og fremdeles med i 70-tallsklubben. Gikk jo opp to kilo når jeg begynte å spise litt mere men det har jeg lest en eller annen plass at man må ta med i beregninga, så det var jeg forberedt på, men skal ikke opp noe mer enn det. Super-uke er virkningsfullt, yess.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' har gått ned det jeg la på meg, ca 2 kilo (litt over), så nå er jeg 70,3 igjen og fremdeles med i 70-tallsklubben. Gikk jo opp to kilo når jeg begynte å spise litt mere men det har jeg lest en eller annen plass at man må ta med i beregninga, så det var jeg forberedt på, men skal ikke opp noe mer enn det. Super-uke er virkningsfullt, yess.... :D[/quote']

 

 

Så flott Magan, då er det håp for meg og då. Har ete litt meir forrige veke, har tenkt at eg skulle begynne å ete 1600 kcal. Trur kanskje at et har vore litt lite inntak som har gjort at vekta har stått i ro. Reknar ikkje med noke nedgang denne veka, skulle ha vore på vekta igår, men sidan eg har vore på natt så veg eg meg heller i morgon.

 

Kva kcal ligg du på ??

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...