Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Jepp' date=' har gått ned det jeg la på meg, ca 2 kilo (litt over), så nå er jeg 70,3 igjen og fremdeles med i 70-tallsklubben. Gikk jo opp to kilo når jeg begynte å spise litt mere men det har jeg lest en eller annen plass at man må ta med i beregninga, så det var jeg forberedt på, men skal ikke opp noe mer enn det. Super-uke er virkningsfullt, yess.... :D[/quote']

 

Så bra, Magan!!!

 

g050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Vi kunne samles foran PC'n en kveld og ta en cyber-rotbløyte???? Nettparty???

Vi må bare bli enige om hvem vi skal besøke og så holder vi oss på den tråden. Er ikke det mulig???

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet egentlig ut kaloriforbruk og trim fra iform, og limte det inn her, men så fant jeg ut at jeg kan legge det på en egen tråd så er det mye enklere å finne hvis noen av oss skulle være interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har kommet meg nesten opp fra den gropa jeg var nede i forige uke. Nå tar jeg deg i hånda og drar deg opp sammen med meg, kom igjen, ta i snuppelure. Du kommer deg opp tilslutt ser du.... Du får en blomst av meg til oppmuntring...

075.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ja, jeg kjenner at du haler i meg, og jeg stamper fra selv også, så det skal nok gå bra dette.

Puh, godt dere er her. NÅ er jeg godtesjuk nå altså, men heldigvis finnes det ikke noe fristende i huset, Heldigvis!!! For resten av dagen har gått sunt og fint. Har hatt såpass mye å gjøre at jeg ikke har hatt tid til å snuse opp /kjøpe noe fristende.

Så det blir et krus te, og en banan.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan

 

Har akkurat tatt meg en oppstiver, og tenkte på deg:D

 

Håper det går fint med armen din, og at du snart er i good shape igjen.

 

Jeg kommer på kvelds-ark snart...

 

n015.gif

 

klem fra quen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen sine oppstivere er kaffe, tror jeg.

 

Ellers er det bare allers.... var til legen på onsdsag, så nå er jeg 20% på jobb. Det vil si 1 1/2time. Jada, arbeidsdagen er lang og hard......... og siden de ikke visste helt hvor jeg skulle parkeres i dag, stekte jeg vaffler i kantina. :) Fin jobb det, synes lukta er god, men liker ikke selve vafflene noe særlig. Kan godt sette denne bukken til havresekken, uten at jeg spiser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig, oppstiver er caffelatte:D

 

Nå har du skrevet 1000 innlegg, Magan! Bra jobba!

 

Godt det går fremover med helsa! Jeg kan også fint holde meg unna vafler. Jeg liker det, men hvis jeg ikke smaker kan jeg fint steke til andre. Men hvis jeg smaker, kan det gjerne bli noen hjerter...

 

k020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ojojoj, det er jammen bra det ikke er jeg som blir satt til å steke vafler. Jeg elsker vafler, kan hauge inn umåtelig, bare lukta får meg til å, ja bare tanken på vaflene dine Magan....

Men jeg har vært helt eksepsjonelt flink i dag, så nei, ingen fristelser skal få taket på meg nå. Bare ting jeg tåler og det kjennes allerede, i alle fall i innbillingen :-)).

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Jeg spiser vafler av og til.. lager røre av 1 eller 2 egg og grovt speltmel og olivenolje etc. Dette blir ca. 4-5 plater og deles med sambo, 2 plater til meg. Brukes som kveldskos av og til (1-2 ganger i måneden). Pleier å ha på frisk frukt eller bær med vaniljekesam. Dette gjør at jeg får stillet både søthunger og kakehunger for en stund. Spiser så og si aldri noe snop og tenker ikke på det heller..

 

e070.gif

 

God helg med gode nye vaner!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

c015.gif

 

Jeg bruker fruktose (heter det det??) - dvs Fedon fruktsukker, men du kan jo sikkert bruke flytende sukketter også!

 

En periode eide vi 8 vaffeljern!! Etter å ha tømt boet til besteforeldre, foreldre og svigerforeldre, satt vi igjen med 8 vaffeljern. Nå er de værste kastet og noen sendt på hytter i slekta etc. og nå har vi et dobbelt og et enkelt hjemme. Hadde igrunnen glemt dette med vafler til jeg fikk 8 vaffeljern, men nå er de stadig i bruk ved uventet besøk o.l. Bruker de mye på terrassen under overbygg også om vinteren! Mange som kommer på besøk sier at vafler er noe de aldri lager, og når "barnebarn" og tantebarn kommer, aktiviseres de ute med steiking.

 

Dette var dagens matprat!

 

k060.gif

 

God helg!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vaffeljern, selv om jeg bruker det sjelden. Egentlig så er det junior som har overtatt det, han steker seg baguett med ost og skinke, så hvordan det blir og steke vafler etterpå, tja... den tid, den sorg.

 

Jeg har 4,5 trimpoeng i dag, så jeg har faktisk rørt litt på meg også. Kjørt trillebår med ting oppi. Nå har jeg planer om en dusj og litt stæsj med kremer og sånn.. det skal bli helmax. Så skal jeg rope på gubben så han kommer inn og steker biff til meg. :) (for det kan jeg ikke nemlig, blir skosåler) det er hans jobb.

 

v020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...