Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gubben synes heldigvis det er moro å lage mat, han prøvde seg på kjøttkaker her en gang også, de ble faktisk brukbare. Fiskekakene han lager er helt suverene..

 

Er blitt mye mindre trim på meg i det siste, jeg er liksom litt lei alt. Tror det har med det dårlige været å gjøre. Trist å grått hele tiden, blir tungsindig innimellom jeg da.

 

Det ble brukbart utpå dagen i går da det slutta å regne, fin temperatur 12 grader, så da var jeg snar ut. Og 4,5 trimpoeng i går er jeg veldig fornøyd med, hjelper jeg gubben i morgen med veden, så blir det sikkert noen poeng til.

 

Håper dere har hatt en fin helg, klem Magan

 

s060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Heia Magan. Hilsen fra en som også er litt lei.

Men vi gir oss vel ikke vel??? Sta strie skinn som vi er, så biter vi oss vel fast, i alle fall i et hjørne.

Her har været vært nydelig, men jeg har rydda og pakka og ståka i huset. Verker så mye at jeg ikke greier slappe av og være i ro, er rastløs som en vet ikke hva.

Nå fristes jeg av en deilig porsjon pasta av min kjære. jeg vet det er gift, at det er kaloririkt, jeg vet at jeg ikke blir verken slankere eller friskere av det.

Og jeg sier ikke mer.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også får jeg trent opp musklene i armene igjen. Jeg som var så sterk, før sommerferien ...hmf... Nå er det rene fiskepuddingen her.

 

Tror jeg skal prøve å gå ned litt mere i vekt i løpet av vinteren. Vet ikke helt om jeg klarer det, men synes jeg har vært flink å stå stille der jeg stoppet tidligere i høst (ca 70 kg) Tenkte jo jeg skulle bli 65 kg før jeg liksom ble fornøyd. Men det var for ett år siden, nå har jeg egentlig vært fornøyd med å sveve mellom 68-70 kg. Men det er en liten bilring oppå hoftene jeg ikke liker noe særlig, som jeg kunne tenke meg å fått bort. Ikke at jeg føler meg noe tjukk og er kommet inn i en farlig stim og aldri blir fornøyd uansett hvor tynn jeg er. Det er den lille valken som irriterer......

 

Ha en fin dag videre, 028.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også får jeg trent opp musklene i armene igjen. Jeg som var så sterk' date=' før sommerferien ...hmf... Nå er det rene fiskepuddingen her.

 

Tror jeg skal prøve å gå ned litt mere i vekt i løpet av vinteren. Vet ikke helt om jeg klarer det, men synes jeg har vært flink å stå stille der jeg stoppet tidligere i høst (ca 70 kg) Tenkte jo jeg skulle bli 65 kg før jeg liksom ble fornøyd. Men det var for ett år siden, nå har jeg egentlig vært fornøyd med å sveve mellom 68-70 kg. Men det er en liten bilring oppå hoftene jeg ikke liker noe særlig, som jeg kunne tenke meg å fått bort. Ikke at jeg føler meg noe tjukk og er kommet inn i en farlig stim og aldri blir fornøyd uansett hvor tynn jeg er. Det er den lille valken som irriterer......

 

Ha en fin dag videre, [img']http://www.cosgan.de/images/more/flowers/028.gif[/img]

 

Har den samme valken eg og som irriterer, ja, ja ++

Du får nok fart på den valken og som alt anna. :)

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har besøket dratt igjen... joa det er ikke så værst her, blomkålsuppe til middag i dag, og flott høstvær. Ingen turgåing da men det får nå bare vente til lysten kommer tilbake. Akkurat nå er jeg ikke motivert for turer. Passer på matinntaket selv om trimmingen blir litt så som så. Ikke at jeg sitter stille altså, går jo selv om det ikke blir samme susen som når jeg trimmer. Om været bare har holdt seg slik nå, så har det gått an å tatt seg en fjelltur i helga. Samvittigheten har ihvertfall blitt bedre trimessig om ikke annet. Holder på med litt vedklyving, men der er det ingen trimpoeng å hente, for vi har vedklyver. Kanskje jeg skal ta frem øksa igjen??

 

n015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..akkurat bura meg ned foran pc`n nå. Skal dra på jobb snart. Søstersen kom akkurat på besøk..får vel gå å koke kaffe.... 007.GIF

 

Kjekt å høyre at du er "i slag"att. :) Fint ver her idag, hatt ut merra, ho finn no litt å bite i om ikkje anna.

Ferdig med veden ??

 

Forresten:

Eg fann ut at eg trengte ein pause, held på å sy lift gardin til kusina mi. Hm hm

Eit prosjekt eg har skubba føre meg ei stund, men no måtte eg til pers. Blir vel ferdig

ein gong .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Så flinke dere er da. Får skryte litt jeg også. Står midt i flytting og har båret ørten kartonger ned fra loftet, og pakka og pakka. Lite trimpoeng i det, bortsett fra trappeløpinga, den må vel gi litt bonus :-))

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trapper er god trim... du ligger ikke på latsiden sjøl du heller nei, det må jeg si Snuppelure. Flytting er strabasiøst synes nå jeg da. Får vondt i hodet bare jeg tenker på det :)

 

Jasså du syr også du fjellgeita? Jeg må bare innrømme at jeg kan ikke sy i en glidelås engang... eller jeg lyver vel litt nå ... jeg kan vel hvis jeg virkelig MÅ. Men jeg kan slå nuppereller, bestemora lærte meg det da jeg var lita.

 

f025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen Magan, glidelås e noke herk syns eg. Satsar på at dei begynna med borrelås snart :)

 

Hm, farmora mi lærte meg nupperelle ein gong i tida(i gamledaga som ungane seier)

men den teknikken har gått heilt i gløymeboka.

 

Snuppelure:

Det er først når ein flyttar ein veit kor mykje ein har, alle skulle kanskje flytta i ny og ne så hadde ein fått kvitta seg meg mykje unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syr ikke glidelåser jeg for min del, om jeg så aldri må. Da går heller buksa i søpla. Kan sy enkle sømmer, såpass at det kan bli helt enkle gardiner. Sy inn bukser, en dyd av nødvendighet, and thats al.

Men misunner de som er kreativ og flink med hendene. har kjøpt meg ei umalt tre kaketine jeg skal prøve på å lage noe til jul. Så får vi se hvordan den blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ja vi er ulike. jeg er heller ingen syer. Sønnen min tok for seg symaskina da han var guttunge og overtok glidelåser og ellers alt av lapping. Han sydde skjørt og kjoler til søstera. Drømte om å bli motedesigner, men det ble nok ikke det nei, da han ble voksen. Nei, ryker glidelåsen, da ryker buksa :-)).

Og ja, flytting er noe herk, men fy søren, en får rydda opp ja. Alt i verden av unødvendigheter en tar vare på og bare putter på loftet.

Jeg skal være glad om to uker når jeg er på plass i ny bolig. Puhhhh. Da skal jeg ligge på rygg og spise druer like til jul. Men nei, det må vel pakkes opp igjen alt dette som blir pakka ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Har symaskin, men den gikk i stykker for en mannsalder sia. Den passer sikkert på museum nå. Kanskje jeg skal donere den hvis de vil ha den?? hehe... Sist jeg satte i et glidelås i ei bukse, sydde jeg fast både lomma og låret...sammen med glidelåsen. Så var den karrieren over, nei gi meg heller hammer og spiker... da snakker vi samme språk.

 

n020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Har symaskin' date=' men den gikk i stykker for en mannsalder sia. Den passer sikkert på museum nå. Kanskje jeg skal donere den hvis de vil ha den?? hehe... Sist jeg satte i et glidelås i ei bukse, sydde jeg fast både lomma og låret...sammen med glidelåsen. Så var den karrieren over, nei gi meg heller hammer og spiker... da snakker vi samme språk.

 

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/haushalt/n020.gif[/img]

 

Det kan vere vel så nyttig å kunne bruke hammar og spikar, spesielt når ein har dyr. o055.gif

 

Idag er det Operasjonsdagsverk her, så får snart sette jenta i arbeid tenkjer eg, tenkte vi skulle rydde i forskjellige ting.

 

Vekta viste faktisk ned 300gr på mandag, og det etter litt kaker og kos i helga. Håper at det blir endå meir nedgang til mandagen igjen. (men då må eg vere flink og)

 

Ha ein fin dag.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vere vel så nyttig å kunne bruke hammar og spikar' date=' spesielt når ein har dyr. [img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/o055.gif[/img]

 

Idag er det Operasjonsdagsverk her, så får snart sette jenta i arbeid tenkjer eg, tenkte vi skulle rydde i forskjellige ting.

 

Vekta viste faktisk ned 300gr på mandag, og det etter litt kaker og kos i helga. Håper at det blir endå meir nedgang til mandagen igjen. (men då må eg vere flink og)

 

Ha ein fin dag.

 

Snakkes

 

Fikk ikke med meg at du hadde gått ned, flotte greier, holder på streve jeg også... har lyst til å gå ned litt til.... tenkte jeg skulle ha biff med wok-grønnsaker til middag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vere vel så nyttig å kunne bruke hammar og spikar' date=' spesielt når ein har dyr. [img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/o055.gif[/img]

 

Idag er det Operasjonsdagsverk her, så får snart sette jenta i arbeid tenkjer eg, tenkte vi skulle rydde i forskjellige ting.

 

Vekta viste faktisk ned 300gr på mandag, og det etter litt kaker og kos i helga. Håper at det blir endå meir nedgang til mandagen igjen. (men då må eg vere flink og)

 

Ha ein fin dag.

 

Snakkes

 

Gratulerer Fjellgeita!

 

Kjempebra:D

 

Vi står på videre, ikke sant?:)

 

klemfra queen

 

k020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som 70-kilosen har bitt seg fast hos flere enn meg ja. Kroppen min VIL være 70 kilo uansett hva jeg gjør ihvertfall.

 

Her har vi plutselig fått et flott høstvær... det begynner å lysne akkurat nå, og det er ikke sky på himmelen. Det er ikke hverdagskost her i gården, går ikke an å sitte inne i dette været altså. Drit i husarbeide som står igjen (sorry Rina, har allergi mot vaskebøtte og mopp) Må bare ut i dette været, i morgen kan det regne igjen.

 

n015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Magan:)

Skal egentlig trene inne idag, men håper jeg får overtalt venninna mi til en tur i skogen istede for. Så idag er jeg alergisk mot husvask også. Ble sannelig ett strålende vær her også idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...