Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

c010.gif

 

Flott at man slår ut håret av og til synes jeg.. så lenge man ikke selger gård og grunn i fylla!

 

Nå nærmer julebordsesongen seg med stormskritt...og da er det kanskje lurt å planlegge inntaket litt på forhånd? Jeg er ihvertfall sånn at jeg må planlegge hva jeg skal spise og drikke kalorimessig når alt er fritt og akevitten flyter, eller går det over alle grenser med kalorier og annet....

b010.gif

 

Fortsett å være mennesker - det er normalt å ikke være helt a4 hele tiden!!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Hehe nå er jeg kommet fra jobb. De flira da de så meg komme og ei huska ikke engang at ho hadde snakka med meg så da så...

 

Nei noe a4-menneske kommer jeg vel aldri til å bli, det er bra sikkert. Er nok for rufsete i "pelsen" til det..

 

a080.gif

 

Huff ... julebord åja... atter en uffdag... hjelpe meg, det blir hardbare tider framover. .. Jeg er uggen enda jeg etter lørdagen.... p025.gif

 

Jeg planla jo inntaket av alkohol nøye jeg før jeg dro avsed på festen, det skar seg jo totalt utpå kvelden når jeg traff på en kompis med en forfriskning på innerlomma som han hadde oppi kaffen min i tide og utide... alkoholen går inn og vettet går ut hos meg ihvertfall... Jeg selger ikke riktig gård og grunn, er ikke så gærn, men den andre oldefaren spilte bort ene beitemarka her i poker... så jeg har nok noen fargerike forfedre kan man kanskje si.......

 

n025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen morsomme forfedre du hadde Magan:D Dere flirer sikkert godt av det idag. Er også enda litt rufsete etter lørdagen, men skal på trening i ettermiddag. Lå så lenge idag at jeg er helt av i ryggen igjen, men det kommer seg vel. Traff en tidligere eks om jeg skal si det sånn, å han var helt imponert over hvor mye jeg hadde gått ned. Også sa han, men ansiktspen det har du alltid vært:) Koselig å få noen sånne tilbakemeldinger. Det var dagnes skryt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å møte han ja...Var vel han som kutta ut den gangen. Å, han har vel ikke fått noe drømmeliv etterpå...Så litt skadefro ble jeg vel. Stygge meg. Så der kan han stå å angre...

Nei, formødrene dine hadde det vel kanskje ikke så greit med disse mennene sine. Lo godt av animasjonen din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Min bestemor sprang etter gubben med stekepanna, ryktes det. Og en gang han stilte på fest på bedhuset godt i farta, kjeppjaga hun han og slapp han ikke innom døra hjemme på to dager. Han måtte sove i fjøset. Så de var ikke helt tamme formødrene nei.Og gamle ekser, ja fy søren, vil gjerne at de skal sende lange blikk om de skulle krysee veien. Såpass må en unne på seg.

Heia oss jenter som er glade i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. ja formødrene var nok ikke så enkle bestandig.

 

I dag skjønner jeg ikke hva som går av meg... jeg har ikke spist mer enn 800 kalorier ...og det er med frokost lunsj og middag. Skjønner ingenting jeg... jeg som er kronisk sulten hele tia, tenker jo bare mat til alle døgnets tider. Jaja får ete noe nå da (glis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så mye på Berlinerpoplene, av og til bare... leste boka og får ikke det damemenneske som spiller Torunn til å stemme... skulle vært yngre, og mindre. Hørte at Anne B sa at det var akkurat slik hun så henne for seg da hun skrev boka, men synes ikke det er slik hun har beskrevet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois folkens, kjenner jeg har veldig vondt i viljen min for tiden. Skriver ikke opp hva jeg spiser, gidder ikke å gå tur... vil ikke ditt - og vil ikke datt. Typisk mørketidsyndrom når det gjelder meg det der. Åltså, nå driver jeg ikke å spiser i hytt og pine, holder meg sånn nogenlunde innafor lovlighetens grenser selv om jeg ikke veier det jeg spiser heller.... har vel såpass trening etter ett år tror jeg. Håper jeg...

 

Fikk sjokk på jobben i dag forresten... dere vet den konserten jeg var på på lørdag?

Joda... iiiiikkkk.. for å si det mildt, T.V`n har vært der å filma, fortalte de som hadde vært mest oppegående, herregud altså, håper virkelig at ikke jeg var der i nærheten... men med min flaks så.... og nervene mine som hadde begynt å roa seg... ååååååå...åååhhhååå...stønn...

 

p020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois folkens' date=' kjenner jeg har veldig vondt i viljen min for tiden. Skriver ikke opp hva jeg spiser, gidder ikke å gå tur... vil ikke ditt - og vil ikke datt. Typisk mørketidsyndrom når det gjelder meg det der. Åltså, nå driver jeg ikke å spiser i hytt og pine, holder meg sånn nogenlunde innafor lovlighetens grenser selv om jeg ikke veier det jeg spiser heller.... har vel såpass trening etter ett år tror jeg. Håper jeg...

 

Fikk sjokk på jobben i dag forresten... dere vet den konserten jeg var på på lørdag?

Joda... iiiiikkkk.. for å si det mildt, T.V`n har vært der å filma, fortalte de som hadde vært mest oppegående, herregud altså, håper virkelig at ikke jeg var der i nærheten... men med min flaks så.... og nervene mine som hadde begynt å roa seg... ååååååå...åååhhhååå...stønn...

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/p020.gif[/img]

 

 

Hm, kjekke kollegaer du har då :)

 

Nei, Magan skal alle vere heilt ........ så hadde det vorte litt kjedelig, godt å ha mennesker som det er litt futt i. Sikker på at det var ein artig fest.

(Du virkar ganske så slagferdig i "kjeften" så morro hadde de det heilt sikkert)

 

 

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sjokk på jobben i dag forresten... dere vet den konserten jeg var på på lørdag?

Joda... iiiiikkkk.. for å si det mildt' date=' T.V`n har vært der å filma, fortalte de som hadde vært mest oppegående, herregud altså, håper virkelig at ikke jeg var der i nærheten... men med min flaks så.... og nervene mine som hadde begynt å roa seg... ååååååå...åååhhhååå...stønn...

 

[/quote']

:) ja det er morsomt ikke sant med gode kollegaer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa kollegene fikk seg en god latter når øynene holdt på å sprette ut av skallen min av skrekk. Men vi hadde det visst råartig ja.....fikk jeg fortalt...

 

Nå har jeg sååå lyst på noe søtt, lurer på om jeg må ta en skive med jordbærsyltetøy? Skjønner ikke hva som er etter meg nå?? Jeg bruker da ikke ha sånn søtsug jeg...hm.. Kan ikke være mensen heller...neida, får da være grenser hvor fort tia går, har da nylig hatt den tror jeg. Det var så vidt jeg klarte å kjøre forbi butikken i sta, syntes jeg kjente smaken og lukten av sjokkis på lang avstand. Hm...snodig...

 

h025.gif

 

P.S(1) Skal ikke spise sjokolade altså---jeg vet det går over om en stund.

 

P.S(2)Kjøpte juleribba i dag, tok de to største jeg kunne finne... namme.. gleder meg til den ihvertfall.

 

P.S(3)Skal ikke spise den alene altså, resten av familyn kommer hit...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte å skulle stikke innom deg for å hilse på. ser du vaker rundt i trådene her, du har morsomme og ganske kjappe kommentarer :)

 

er du snopesjuk i dag, altså? i dag er jeg kjekk i så måte, så da må jeg få sende deg noen bort-med-snopesjuke-vibber. vibb-vibb-vibb-vibb :) har vært ekstremt snopesjuk noen dager nå sjølv, jeg. fordi jeg har pms. men som du så greit skriver: det går jo over. og det gjør f... meg ikke de kiloene man får på seg av det stoffet. de må slites bort igjen. ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøt eller svineribbe du brukar til jul??

 

Pinnekjøt her vertfall' date=' og det er kommen på tørk. :)[/quote']

 

Svineribbe her i gården + litt tilbehør da.. sosisser (er det sånn det skrives?) karbonader og masse grønnsaker. De andre drikker aquavitt og øl el. vin til maten, men da slår jeg til og drikker MELK. Ei jobbvenninne spurte engang en annen jobbkompis hva han trodde jeg drakk på julaften... han svarte: Siden det er Magan må det være "sats" (sånn gugge som man lager heimbrent av). Så jeg er nok bedre enn mitt "lugubre" rykte.... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Hyfsan, har nok sett deg før ja. Hyggelig at du stikker innom. Og ja... er utrolig snopsjuk idag.. jeg bruker ikke være det, så dette skjønner jeg ikke helt. Det er liksom potegull og ting i den sjangeren som frister meg da. Fast takst på lørdagskveldene hjemme hos meg før (les: i fjor) var MINST tre økonomiposer potetgull, de største jeg kunne oppdrive. Nå klarer jeg meg med en neve eller et par skiver, så tidene forandrer seg...heldigvis...

 

Så nå får jeg håpe at de vibbene dine virker snart for jeg skal ut å kjøre bil, og veien går forbi en bensinstasjon med VELDIG stort utvalg i allslags snop... sikle ....sikle... c080.gif Nei nei, ikke tenke slik... fy på meg... og som du sier: Kiloene man legger på seg på denslags tullspising må man slite for å få bort igjen, det er pinadø ikke verd det.... Nei "ett eple om dagen gjør godt til magen"... satser på den tanken istedet tror jeg.

 

h045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svineribbe her i gården + litt tilbehør da.. sosisser (er det sånn det skrives?) karbonader og masse grønnsaker. De andre drikker aquavitt og øl el. vin til maten' date=' men da slår jeg til og drikker MELK. Ei jobbvenninne spurte engang en annen jobbkompis hva han trodde jeg drakk på julaften... han svarte: Siden det er Magan må det være "sats" (sånn gugge som man lager heimbrent av). Så jeg er nok bedre enn mitt "lugubre" rykte.... hehe....[/quote']

 

 

Vil tru melk er betre enn sats, kan ikkje satse på å n045.gif ved julemiddagen.

 

Vi har vel alle våre dagar Magan, at vi har lyst på noke søtt. Du får håpe at det er forbigåande, eit eple er betre for magen til Magan. :)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor`n... ville bare si at jeg besto sjokkistesten i går. Var tilogmed inne på bensinstasjonen og betalte bensin... sto med nesa oppi sjokoladen... og spaserte ut derifra med hevet hode, uten noe som helst godt i lommen. Tjoho.....

 

c010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...