Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Det er sirkeltrening jeg har begynt med, egentlig ganske morsomt for det er kvikk musikk og så bytter man apparat etter 30 sek. Blir ikke langtekkelig og kjedelig på den måten. Jeg tar tre runder på alle apparatene og det går veldig greit med hensyn til hendene heldigvis. Bruker ca en time og da er jeg svett og mør kjenner jeg. Tror jeg skal ha på meg pulsklokka på onsdag, da får jeg se hvor mange kalorier jeg forbrenner. Skrev 2,5 trimpoeng i dag så får vi se hvor mye jeg bomma. Men vi måler pulsen og den er ganske høy så det kan jo hende jeg har regna for lite trimpoeng også. (opptimistisk)

 

Du kan jo søke på nettet etter "sirkeltrening" så får du både bilder og "oppskrift" på hva som foregår.

 

p015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville satt det på styrketrening jeg for min del Magan. Pulsklokke kan dessverre være kjip nå det gjelder akkurat styrketrening, men verdt ett forsøk. Styrketrening kan være så mangt. Man kan bruke sin egen kropp til styrketrening også, ikke bare apperater. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes...føler meg mere spenstig allerede av treninga... enten er det fordi jeg er altfor opptimistisk eller så hjelper det virkelig.... har jo ikke trent på mange herrens år. Det kjennes forresten, for jeg er helt maroder i denne slappfiskroppen min. Gleder meg nesten som en unge til jeg skal på trening i morgen igjen, hurra hurra..... har lyst til å gå hver dag, men det anbefales at man lar musklene hvile en dag mellom treningsøktene. Nå skal jeg huske på å måle meg for å se om jeg minker noen cm (eller tommer) hehe optimistisk igjen.....

 

h045.gif

 

Også gleder jeg meg til jul... og jeg vil ha snø så jeg kan gå på ski...(???) Er dette virkelig meg??? Tror jeg må til hjernekrymper, jeg må være syk eller noe.....

 

s010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det voldsomt med energi!!! Men forstår deg, har noe av det samme for tida. Jo mer en trener - jo mer vil man! Har vært ute og gått med staver i mørke og snø ikveld! Deilig!

 

Ha en fin natt!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi ja har bestemt meg for å dra å trene kl 8 i morgentidlig, men jeg har ingen forhåpninger til at denne energien varer evig, surfer på bølgen så lenge som mulig.

 

Vi har ikke snø, men det er kaldt foreløpig ... meldte dèt flotte været imorgen så jeg på tv. Kanskje jeg får til en gåtur jeg også, vi får sjå hva musklene i lårene sier... de er som sagt ganske møre for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja målte 94 cm huff og huff... har ikke akkurat timeglass-fasong lenger nei, det skal nå være sikkert.

 

Fikk 3,4 trimpoeng i dag, neste trening blir på fredag og så lurer jeg på om jeg ikke skal ta meg en tur på lørdag også.

 

f030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg cowboy-laila og co på turne jeg nå. :) har du lasso også kanskje? de er jo ikke til å spøke med, de vet hva de vil.

 

men bare du fikk trimmet rompa og slapp unna med livet i behold så må man vel si seg fornøyd. bra du står på magan. jenta si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, inn hadde de nok ikke lyst til, men vi lurte dem med kraftfor...

 

Cowboy.... yiihaaa... hehe nei har ikke lasso, men hadde to grimer rundt min egen hals.... og ja jeg er her enda, med livet i behold... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' inn hadde de nok ikke lyst til, men vi lurte dem med kraftfor...

 

Cowboy.... yiihaaa... hehe nei har ikke lasso, men hadde to grimer rundt min egen hals.... og ja jeg er her enda, med livet i behold... :)[/quote']

 

Det er vel berre å plystre det så kjem dei :), det gjere mi. Men forresten ikveld hadde ho ikkje lyst inn for nabo ungane hadde fora ho med epler, så kvifor gå heim når ein får snop ein annan plass. Hadde ein aldri så liten "pedikyr"(høvikyr) på ho ikveld. ( Må til det og).

 

Hyfsan: Magan e ei lita cowboy Laila men hakket tøffare( 2 hakk) :(n015.gif

 

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Må bare innom her til deg også magan og si i fryd at jeg er tilbake.

Jar savna deg og dere, fælt også. lurt på hvordan dere har det og hvordan det har gått.

Likte bildet av deg som cowboy Laila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiiipppiiiii....du er tilbake snuppelure.....toppers.... her er det bare bra. Leste du at jeg har begynt å trene? Lei av å gå tur nå, så jeg begynte på trimstudio på Lørdag.

 

Enn du??? Hvor er du i verden og er du fedigflyttet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Joho, om ikke ferdigflyttet så i alle fall framme der jeg skal bo. På andre siden av fjellet, i øst der det ikke regner så mye og der det er kaldt på en deilig måte. Men det blir nok en overgang ja, fra å ha kafeer og kaffelatte og salatbarer over alt, til her hvor det finst en nærbutikk, en bensinstasjon med post og ellers ikke mer før en har bussa eller toga eller kjørt gjennom ødeland et stykke. Men det kan jo bli ro i sjela kanskje :-)). og jeg kommer til å flakke litt med å reise til jobber, så jeg tenker det skal gå bra.

Ennå er det stabla kartonger rundt omkring, men jeg synes jeg har gjort en kjempejobb med bæring, plassering og pakking både ned og opp, så jeg har jo ikke akkurat sittet på baken da. Men spising, weæææl. det har vært å putte i munnen det som spaserte forbi, og det har ikke vært salater. Så jeg er nok noen vektklasser opp nå. Og trenger virkelig sterkt støtte for å komme meg i en god rute.

Jammen tøfft at du er i gang med trening. jeg var jo i gang jeg også, før jeg flytta. her har jeg funnet ut at det ligger et treningssenter en mil to herfra, som jeg må finne ut av. Litt tungvindt, men er jeg blitt landsjente så får jeg ta det med.

Ja, det var en liten rapport.

Og deilig å være tilbake på nett. Fy søren så avhengig en blir. Ikke bra.

Men bra likevel, at dere er der :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det finner du ut av vet du. Skulle nesten tro du har flytta hit til bygda, her er en stk bensinstasjon og en butikk ca 4 1/2 km unna. Det er 1 1/2 mil til trimstudio.... men må vi så må vi... :)

 

Hvis det er like rolig og fredelig hos deg som hos meg er du heldig..... kan gjøre hva man vil uten at naboene følger med så mye.... Og så er det ikke så enkelt og stikke bort i kiosken for å kjøpe seg noe godt heller heldigvis. Maten ordner seg vet du når du kommer skikkelig i rute nå, jeg har stor tro på deg og krysser fingre og tær.

 

Tror du ikke guttongen formatert bort smiliene mine, tenkte jeg skulle sende en kul figur her, men kommer meg søren ta ikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ja, det er i alle fall et gode, i det fredelige landskapet her, ingen fristelser like rundt hjørnet. Det koster så mye anstrengelse å skulle gå ut og skaffe seg noe, at det ikke blir. Så det gjelder å være mett mens en handler så en handler med hodet og ikke med magen.

Jeg tror jeg vil trives her. Har i alle fall god feeling så langt. Bondesjela mi liker å kunne trampe ut i støvler uten høye hæler. Dama med hæler og utringing ble igjen i Bergen. Her skal villdyret fram :-)). Ingen fisefin familie som en kan støte på på hjørnet og som uffer seg.

Jeg er optimist.

Hvor i landet bor du Magan? Nord sør øst vest.... Innbiller meg at du bor mot nord, men vet ikke hvorfor.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei til snuppelure også. fint å se du har overlevd flyttesjauen og er i farta. virker som det er skikkelig landsbygda der du bor. langt til sverige eller? anbefaler deg, om det er gjennomførbart, å ta deg en tur over grensa for vitamintilskudd etc. billigere og mer potent det de selger der borte.

 

og du cowboy-laila, du er også ei landsens jente. det er ikke alltid en fordel med fristelser overalt, tenker i forhold til (usunn) mat altså. jeg bor i en by, døgnåpent og tilgjengelig rett rundt hjørnet her. men hvor man enn bor, man blir jo vant til å håndtere det på et vis.

 

håper kvelden blir fin og at hestene oppfører seg greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei hyfsan, det kan nok tenkes at det blir noen svensketurer ja... Men først må jeg utforske området rundt her jeg er. Finne treningssenteret andre steder enn på kartet, finne de ulike butikkene i tettstedene og byene rundt, finne ut busstider og togtider og alt slikt som må til her i denne verden her. Jeg kan få bruke andre sider av meg selv her, og det kan bli en utfordring.

Uansett er det godt å være på nett igjen. Veldig. Jeg blir på et vis pensa på plass igjen der jeg vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folkens, nå har jeg datoen for når jeg kommer til Oslo. Det blir den 24 Mai. Det er en jubileumsfeiring i forbindelse med jobben, men jeg håper det blir litt tid til overs. Jeg rekker sikkert ikke å dra noen steder, men hvis noen er interessert kan vel dere komme til hotellet vi skal være. Dessuten, hvis jeg skal dra noen plass kommer jeg til å rote meg noe alldeles bort, for jeg har ikke stedsans... finnes ikke.... Men, men dette er jo en stund til så det haster jo ikke med planleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...