Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Hm, litt nysgjerrig på åssen detta funker. Får jeg det til, mon tro?

 

a060.gif

 

Jepp, ser sånn ut. :-) Eller, jeg får opp en hyperlink, ikke selve animasjonen, men det regner jeg med dere andre gjør også?

 

Jeg bare klikka på figuren jeg ville ha, satte markøren her i vinduet og trykka Ctrl+v (dvs "lim inn"). Funker ikke det hos deg, Magan?

 

Utrolig søte, da. Hvem er det som har tatt med seg denne greia inn hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Hehe, fort gjort, Magan.

Men fjellgeita husker jeg også fra i vår! Du har vel ingen egen tråd, så vidt jeg vet, så jeg får legge igjen hilsen på Magan sin, da.

 

Hei og takk for sist fjellgeita, håper alt står bra til!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' fort gjort, Magan.

Men fjellgeita husker jeg også fra i vår! Du har vel ingen egen tråd, så vidt jeg vet, så jeg får legge igjen hilsen på Magan sin, da.

 

Hei og takk for sist fjellgeita, håper alt står bra til!

:-)[/quote']

 

Nei, har ikkje egen tråd, låner berre eit rom i ny og nviss du rota du deg borti eit nytt mannebein så må du ikkje svikte oss aldeles. Viss du gjer dei(mannfolka)vetlefingen så er det ikkje lenge før dei har slukt heile deg. Det er godt å trekke seg tilbake inn hit på "privaten", skravle med gode venner. b030.gif

 

Har vore på jobb inatt, no skal eg tilbake til "normalen" så idag har eg tenkt å berre slumre litt. Har ferie no i vel 14 dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det er noen som følger med her, hvis ikke har jeg levd i den trua at hun var tilbake... jaja, når jeg er så sløv nå så lurer jeg virkelig på hvordan jeg blir når jeg blir 60????

 

Fòr ut gjennom dørene samtidig med junior som skulle på skolebussen kl halv åtte. Dro på trening, kom hjem og stupte ut av trimklær og inn i fjøsklær og suste ut i stallen.

 

f035.gif

 

Fikk 2,7 trimpoeng i dag og med treningen i morgen blir det kanskje et nytt eple på trimtreet. Har vel bare 4 epler igjen før jeg begynner på tre nr 5.

 

Og her regner det og regner og regner og regner det, tenkte jeg skulle på skitur i år jeg da kanskje, men jeg får vel heller begynne med vannski tror jeg.

 

 

b060.gif

 

Får virkelig gjøre alvor av å bygge den der "Arken" tror jeg.

 

a065.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du er heilt normal Magan, går ting hus forbi her og. Ikkje alltid like lett å få alt med seg.

 

Trudde du snart var ferdig med arken din eg, du skal vel ha stopp langs heile kysten går eg ut ifrå?

 

Gjekk opp i stallen med ein gong eg kom heim att og sleppte ut dyret. Like før ho et seg ut av stallen, ho er begynt på kostomlegging antageleg. Gneg på treverket, eg smurde på sennep i håp om at ho skulle slutte.

 

Skal snart til frisøren for å få orden på frisyren, ser noe vill ut for tida. He,he litt villare enn eg pleier å vere.

 

 

g060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får det ikke bestemt seg, været altså om det vil snø eller regne eller ingen av delene:)

Du er sikkert ikke værre en oss andre Magan, har ofte hus som går forbi for min del.:)

God helg, klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, snart ferdig med arken... bare siste finpussen igjen... så kommer jeg seilende langs kysten og henter dere.... Regner i bøtter og spann her nå...sukk...

 

Er litt misunnelig på de som har vilt hår, jeg er garantert krøll og strykefri.

 

Jeg kan spørre hva det het det stoffet som vi smurte på da hestene her begynte å gnage på tømmeret. (Kanskje den konverterer til kanin?) Du kan jo f.eks. også kjøpe en leke som det kommer kraftfor utav når hesten triller den bortover gulvet. Lett for at de kjeder seg om vinteren når de blir stående mere inne. Jeg vet også noen som hadde en sau sammen med hesten, selskapsau.. gikk utrolig bra. Men vi holdt på å le oss ihjæl når hun kom ridene med sauen brekende etter. Den ville selvfølgelig være med kompisen sin på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjedelig å oppdatere seg her inne i alle fall. jeg kommer gjerne 24. mai 2008, magan - dersom jeg ikke er blitt plukket opp av arken din i mellomtiden. hadde vært kjekt det. både arken og det hotellet...

 

hester og sennep og selskapssauer. mye rart en skal høre. jeg har ikke mye peiling på hester, men hadde liksom ikke sett for meg en selskapssau. det å kline sennep på treverket trodde jeg bare ville få dem til å gumle enda mer. men så feil kan man altså ta...

 

jaja damer. jeg m å innom og lære mer om dyrenes velferd siden i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Magan, vilt hår kan kjøpes. Jeg har gått med langt glatt hår i hestehale i åresvis. Men nå da jeg skulle flytte, syntes jeg det var såpass drastisk så hvorfor ikke litt mer. Så jeg viltkrusa hele hårprakten, så nå bruser det vilt og uhemma rundt skallen og nedover nakken, og jeg stortrives. Villdyret skal fram.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merra prøvesmakte på "sennepssausen" smatta, men så plutselig vart det ei veldig spytting av ho. Så sennep var ikkje noke godt (så lenge det varer). Har fått navnet på noke ein kan smørje på Cribbit ett eller anna.

 

Har ein ver eg kan bruke til selskap, får sjå. Kanskje ein radio er tingen??

 

Syns du er fin med stryke og krøllfritt hår Magan.

Klippa vekk litt krøller no. Farga vekk naturlige striper og stripa nye unaturlige. He, he.

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig... internetten klikka, har vært desperat i dag fordi jeg har kunnet lese hva dere har skrevet men har ikke kommet meg inn for å skrive en ting sjøl. Panikk...

 

Fikk 2,3 trimpoeng i morges også, totalt 11, noe trimpoeng denne uka så langt og det er jeg strålende fornøyd med. Har gått ned 2 cm rundt midjen også. Det er forresten den eneste plassen jeg målte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten belstilt meg rockering, det har jeg aldri fått til, men nå skal det læres, får så smal midje sies det. Sa jeg at jeg har gått ned 2cm rundt midjen etter at jeg begynte på trim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten belstilt meg rockering' date=' det har jeg aldri fått til, men nå skal det læres, får så smal midje sies det. Sa jeg at jeg har gått ned 2cm rundt midjen etter at jeg begynte på trim?[/quote']

 

Å fyttigrisen så mykje me rocka med rockering då me var små. Var ganske dreven på den ja. Spørs om eg hadde vore like flink idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig å lese om entusiasmen din Magan!!! Jeg får LYST til å komme i gang selv. Ikke bare vilje men LYST!!!

 

Ja nå har jeg det moro' date=' og ingenting er bedre enn at det smitter. Da skal jeg spre litt trimvirus:

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a070.gif[/img] (((((((((((((((((

 

 

Jeg var ikke så hippen på den der rockeringen da jeg var lita, hoppet mest strikk jeg. Kanskje jeg skulle prøvd det igjen? Det er jo råbra trim.

 

n010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet også strikk, og siden jeg danset ballett kom jeg alltid opp og over selv når de hadde det på det høyeste med hendene i været. DET var gøy, det! Men nå.. herlighet... hahahaha synes jeg så meg, ja. Du Magan, det burde vi egentlig prøve. Jeg var så strikkgal at jeg spente opp en strikk mellom to stoler når jeg ikke hadde noen å hoppe med, og så hoppet jeg alene. Skjøv strikkene oppover så langt det gikk, ett hakk av gangen. "Anklene, knærne, lårene, magen, brystet, skuldrene, halsen, hodet, armene"... det ble jo bare til magen, da. Men jeg lot som. Og hoppet. Rart jeg var tynn som ens trek, jeg som alltid enten klatret i trær, hoppet strikk, danset, løp eller, eller, eller.... skulle kanskje begynne med litt mer sånt. Gi beng i helsestudioet og bare komme meg ut og opp i trærne... haha!

 

Vil du hoppe strikk med meg når beinet mitt er bra nok, Magan?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...