Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Ja det må vi søren meg gjøre Anto. Dèt er trim det. Jeg hadde forresten hunden min til å "stå" når jeg hoppet strikk alene for stolene rørte bestandig på seg. Hunden satt rolig, derfor hadde jeg hunden i ene enden og andre enden var surret fast til gelendret på platten utafor huset. Kom ikke så høyt da, bare til "tredje" (knærne) men jeg øvde inn nye... åååhhhh hva het det igjen nå da??? nye ... ja.... ting å hoppe/gjøre... åååå svartens hukommelse. Kanskje du husker Anto?

 

Også hoppet vi tau, danna lang rekke og hoppa mangesammen mens vi sa reggler: Bjørnen, bjørnen, ta i bakken, bjørnen, bjørnen snu deg rundt...... Var faktisk tynn som en strek på den tia ja, tror vi får ta opp igjen de tingene vi gjorde da vi var unge. Kanskje vi skal starte en annen form for trimstudio?? Med strikkhopping, gjemsel, cowboy og indianer, kanonball, klatring i trær??? For voksne??!! Det hadde vært tøft. Hæ..?

 

d045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Jeg melder meg som medlem sporenstreks!

Knærne mine henger ikke helt med lenger, men etter å ha trent litt på den måten, kanskje de kommer til å gjøre det? Det var jo bra for både kropp og sjel, det der. Og så var det noe helt inni granskauen kjempegøy!

 

Kan vi kaste på stikka også, som oppvarming eller nedtrapping?

 

(Fritt for å ta potteran) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg som medlem sporenstreks!

Knærne mine henger ikke helt med lenger' date=' men etter å ha trent litt på den måten, kanskje de kommer til å gjøre det? Det var jo bra for både kropp og sjel, det der. Og så var det noe helt inni granskauen kjempegøy!

 

Kan vi kaste på stikka også, som oppvarming eller nedtrapping?

 

(Fritt for å ta potteran) :([/quote']

 

Blir sikkert ein ekslusiv medlemsgjeng dette :);)

 

Vi var ein heil gjeng foreldre som var på skulen her og lærte ungane slike leikar vi leika då vi var små. Gjett om det var populært.

Spelte mykje kanonball i gymmen då eg gjekk på skule, utrulig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner igjen alt dere har skrevet her, jenter. og jeg var også tynn som en strek. faktisk så tynn at jeg ble foret ekstra på kveldstid. huff, det var vel noe av dette som har gjort meg overvektig fra ungdomsåra av tenker jeg.

 

men altså; opp i trærne, av med klærne :)

 

akkurat det med klærne vet jeg nå ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tynn helt til jeg var 41 år gammel, jeg.

Veide stort sett 48 - 52. Jeg var faktisk radmager på det verste....

 

Og hadde jeg ikke blitt syk, ville jeg sikkert vært like tynn fremdeles, og jeg ville ikke vært her inne i det hele tatt.

 

:-) Merkelig hvor fort ting kan endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg inn her igjen. Har hatt sånn trøbbel med dataen at dere aner ikke...

 

a025.gif

 

Jeg har vært tynn tjukk tynn tjukk hele livet. Opp... også ned i vekt med jevne mellomrom. Har gått to G.R-kurs for sånn ca hundre år siden. Den gangen skulle vi spise 1200 kalorier enten vi var slik eller sånn. Det var sultne tider det.

 

Gikk meg tur idag, 2,6 trimpoeng ... 13,6 trimpoeng i alt denne uka.Meget fornøyd med meg selv. Dansa faktisk litt på stuegulvet i går for meg selv også, skrev ikke trimpoeng, men jeg kunne nok gjort det, for jeg var ganske svett etterpå.

 

k005.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia magan! Kult å se deg tilbake.

 

f035.gif

 

 

Det er ingenting som er så frustrerende som når man er en nerd og ikke kommer inn på maskinen sin... haha. Jeg blir ihvertfall helt crazy når det skjer med meg. Jeg har noen maskiner, for å si det sånn, og en virker alltids mens jeg sparker igang den andre, men likevel... Uten maskinen kan jeg jo ikke jobbe, og jeg tror det er det som biter meg verst når noe skjer med maskinen. Å ikke få gjort det jeg skal.

 

Ha en super dag.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magan, du er helt super til å trimme!

Jeg blir inspirert til å brette opp ermene og ta fatt igjen:D

 

 

c006.gif

 

Nå drikker jeg "julekaffe" fra kaffebaren. Det er så mange gode kaffetyper, spesielt de en får kjøpt der. mmmm, anbefales:D

 

Ha en super dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ny dag og nye muligheter...

Julekaffi, får vann i munnen her jeg sitter. Her er det bare kjedelig vanlig kaffi, men den funker den også :-))

Magan, du tar helt pusten fra meg med flittig trimming. Nå henger jeg laaangt etter og må ta løpefart.

Nyt dagen Rina, og alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trim er moro jippi..... 2,5 trimpoeng i dag også. Ja snuppelure heng med nå, gøy å være til inspirasjon i stede for å være den som henger etter. Nå bretter vi opp armene som Queen sier, og så har vi litt å gå på når jula kommer, og ribba står og gliser.

 

Julekaffe? Hvordan er den?

 

Hilsen tante trimmende Magan

 

n055.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

I dag skal jeg ut på treningssenterjakt i områden rundt her jeg bor. Tror det finnes et i hver retning herfra, må sjekke hvordan det er med busser til hvert sted. Og så vil jeg innom og glo. Har ikke den store selvtilliten på den der trimminga. Må ha positive menneskelige folk rundt meg, ikke superdamer og menn, da stikker jeg halen mellom beina og lusker meg ut.

Men først må jeg jobbe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ingen superdamer der jeg trimmer, bare vanlige halvtjukke folk med mage og rumpe. Det er vel derfor vi er der for stramme opp gelekroppen, også er det ingen menn der jeg går. Det er kjekt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Julekaffe? Hvordan er den?

 

Hilsen tante trimmende Magan

 

 

Julekaffe er kaffe jeg kjøper i kaffebaren. Der maler de den slik jeg vil ha den. Den har en nydelig lukt og smak. Kvalitetskaffe. Livet er for kort til å drikke dårlig kaffe:D

 

Det er ikke noe blankt oppi den altså' date=' Magan. Du kan kjøre bil og ri hest etterpå:)

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/o055.gif[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julekaffe, ja. hører med til årstiden det. av og til unner jeg meg en ekstra god kaffe kjøpt i spesialbutikk, og til jul er det selvsagt julekaffe som gjelder. og jeg kan støtte queen på at det faktisk ikke er noe "ekstra" i den, med mindre du sørger for deg sjølv! :)

 

treningssted; enig i at det er viktig å finne et sted der man kan trives. der jeg pleide å gå, var det for mye fjortisvrinsking og vridde muskelbunter for meg. slitsomt miljø, helt enkelt. så jeg fant meg et litt mindre sted, mer voksne folk og roligere miljø - litt dyrere, men i alle fall et sted jeg trivdes og ønsket å gå til. der ble jeg helt til jeg ble skadet og måtte kaste inn håndkleet. kan godt være jeg melder meg inn der igjen når jeg er i stand til å nyttiggjøre meg treningen.

 

har du tenkt å begynne å ri til trening, magan? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke hesten har så lyst å stå bundet fast til ett parkometer å vente midt i byen. Må nok kjøre bil ja. Forresten... må man putte penger på parkometer når man parkerer med hest??

 

d055.gif

 

Neida har lært meg at oppstiveren til Queen er bare kaffe, må ærlig innrømme at jeg spekulerte en stund på det der.

 

a045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fristende drikkevarer...startet jula på lørdag med en kopp varm gløgg med nøtter og rosiner i. Halve koppen var rødvin og vi hadde pepperkaker (sæthres beste) og klementiner til.

c060.gif

Kjenner dere julelukta??

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magan eg trur vi held oss til vanlig kaffi med nogot godt attåt.

 

Tru kortid ein spesialbutikk dukka opp på bondelandet. :)

Eller skal vi sale opp og ta oss ein tur? Då må eg til å sko;)

 

Skal vi få spesialbutikker' date=' får vi vel starte opp selv. Kanskje en mobil en... med hest og vogn. Slik som de hadde borte i Amerika ( det har jeg sett på cowboyfilm nemmelig ) De luringene som solgte forskjellige eleksirer til folk rundt omkring på prærien tjente vel noen slanter på det. Vi kunne kombinert ferie og kaffesalg og reist rundt på bygdene.

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/h060.gif[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du ikke cowboyfilmene fullt ferdig du? ofte ble jo de kvakksalverne både skutt etter og det som verre er. rullet i tjære og fjær f.eks. det ble avslørt at det kun var lureri og da lå de som regel tynt an.

 

så da er det best dere kommer med skikkelig kaffe og ikke billigste sort fra rimi :)

 

for øvrig: jeg kjente faktisk gløgglukta da jeg leste genialt sitt innlegg. men jeg kan informere om at jeg ikke er noen racer på gløgg. jeg er ikke spesielt glad i gløgg, verken med eller uten rødvin. blir helst til at jeg for syns skyld nipper til et glass. har lagt merke til at om jeg takker nei så er det et mye større problem for omgivelsene enn for meg, og jeg stiller meg egentlig likegyldig til hele gløggen. så blir det nipping, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...