Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Jepp Hyfsan... kanskje de glemmer og rulle oss i tjære og fjær :)

 

Satte på musikk og dansa og hoppet og spratt i sta, og fikk noen trimpoeng, hadde på pulsklokka og dans er jammen effektivt gitt..... Kan ikke la Queen slå meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos frisøren' date=' utrolig hvor godt det gjør å få trimma sveisen litt.

Ellers planlegger jeg å slå Magan i antall trimpoeng denne uka. Det blir gøy. I morgen blir det tur igjen!

 

Magan er sporty, og stiller opp, bra!

 

Da er det bare å trå til!

 

Ha en fin kveld, alle.

 

Klem, queen

 

 

 

 

 

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/sportlich/a065.gif[/img]

 

 

Hva sa????? Slå Magan?????k025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er du hen i dag da magan? ute og trimmer tenker jeg. dere kommer vel til å merke dette på vekta begge to. eller holder du på å blande julekarsken?? :)

 

sender deg en hilsen med ønske om en fin kveld. håper du stikker innom en tur så jeg får se hvordan det går med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vært her en runde, men på andre tråder. Mye å gjøre i dag, jobb og hester og konferansetime og forskjellig. Har ikke rukket å trimme så mye, MEN dagen er ikke slutt enda.....

 

Kanskje jeg skal "bake" til jul jeg også ja.... noe å ha oppi gløggen ... h010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Woow, her var det fart. Her er jeg borte fire dager og dere har trimma dere opp i konkurranse... Huj, her er det bare å bøye seg i støvet og riste støv av joggeskoene (danseskoene) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dans er råbra slankemiddel, kaloriene bare flagrer ut av kroppen. Og trimpoengene "strøymar på, så eg knart kan anda".... Her er det konkuranse, skal vi ta en til neste uke?

 

h015.gifDenne grenen er det ikke mange som slår meg i hehe....

 

Skulle ikke vi ha en p.c-fest også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært en brukbar trimdag, først på trimstudio også ut på låven og hoppe tau ..... sanket et par trimpoeng der...... Queen ;)

 

Jeg har hengt opp julegardiner på kjøkkenet i dag, vaska vindu og vegger, lukter grønnsåpe og salmiak her nå. Greit å ha gjort det, selv om det er litt for tidlig.

h020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei queen.

 

jaja magan, da kan du få "bake". si fra når brygget er ferdig så kommer jeg en tur ;)

og ikke glem sennepssausen til hestene. var det ikke det de var spesielt glad i da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Viss du tar mine hybelkaniner, da vinner du garantert over Queen i trimpoeng...

Men kanskje det var en ide at jeg tok dem selv og pusta dere i nakken :-)).

Skikkelig pyyy å komme hjem etter å ha vært borte i fire fem dager og alt flyter bare. Nå må jeg ta tak altså.

Men i kveld verker jeg så jeg kunne hyyylt hele tida, så jeg satser på en bedre dag i morgen.

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne over queen.. Har du en egen hær her Magan?

 

Ja, ja, jeg har ihvertfall Findus på laget. I stad tok han sats og hoppa fra klatrehuset sitt og hang fast i tapeten...ei stund

 

..men da måtte jeg snakke strengt til han. Har ikke tenkt å skifte tapet i stua akkurat.

 

Han tok hintet, hoppa opp på fanget, og nå durer han som en skurtresker igjen.

 

 

 

a030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

He he, jeg overlater gjerne hybelkaninene mine til deg også queen, så bare kom og få trimpoeng :-))

Har lyst på en slik Findus jeg også. Kanskje jeg skaffer meg en nå, når jeg bor slik at det er fritt og trygt.

Har stått over alle gode fristelser i kveld, spiser bare en brødskive nå, bomma litt på brødet, det er spelt men ikke godt.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...