Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Hallo?

 

Når på tirsdag rapporterer dere d?

Jeg holder kurs hele dagen og skal ut og spise på kvelden, så kanskje dere burde rapportere til snuppelure eller en annen som er innom i løpet av dagen?

Hvis ikke blir vinneren annonsert på onsdag.

 

Men jeg blir ihvertfall ikke fornærma om dere vil melde til en annen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Viss du tar mine hybelkaniner' date=' da vinner du garantert over Queen i trimpoeng...

Men kanskje det var en ide at jeg tok dem selv og pusta dere i nakken :-)).

Skikkelig pyyy å komme hjem etter å ha vært borte i fire fem dager og alt flyter bare. Nå må jeg ta tak altså.

Men i kveld verker jeg så jeg kunne hyyylt hele tida, så jeg satser på en bedre dag i morgen.

Ha en flott kveld![/quote']

 

Ja kom igjen, vi har snakket om ny konkuranse neste uke.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi rapporterer til anto mandag kveld, så kan jo hun legge det ut før hun kryper til sengs mandag kveld, eller tirsdag morgen hvis hun har tid. Hun er jo oppe om morgenen den jenta, altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinne over queen.. Har du en egen hær her Magan?

 

Ja' date=' ja, jeg har ihvertfall Findus på laget. I stad tok han sats og hoppa fra klatrehuset sitt og hang fast i tapeten...ei stund

 

..men da måtte jeg snakke strengt til han. Har ikke tenkt å skifte tapet i stua akkurat.

 

Han tok hintet, hoppa opp på fanget, og nå durer han som en skurtresker igjen.

 

 

 

[img']http://www.cosgan.de/images/kao/tiere/a030.gif[/img]

 

Fansen vet du queen....

 

d035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he' date=' jeg overlater gjerne hybelkaninene mine til deg også queen, så bare kom og få trimpoeng :-))

Har lyst på en slik Findus jeg også. Kanskje jeg skaffer meg en nå, når jeg bor slik at det er fritt og trygt.

Har stått over alle gode fristelser i kveld, spiser bare en brødskive nå, bomma litt på brødet, det er spelt men ikke godt.

Natta![/quote']

 

 

JAAAA, snuppelure. Skaff deg en katt. Alle har det, Magan, anto og sikkert en hel haug til. Det er så koselig. Noen som venter på deg når du kommer hjem, helt uten wienerbrød og sjokolade. En som bare vil deg godt, selvom han av og til gir meg noen kjærlige klor og riper...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk du 12 pils på en gang??

Hahaha - det er det verste jeg har hørt. Da ville jeg ikke vært istand til å gå på mange uker, for ikke å snakke om at kosemerkene for et helt år hadde røket på en kveld :)

 

Nei nå måtte jeg le. Tror det er en misforståelse det der? Du mener sikkert at du i utgangspunktet hadde 12 pils, men at de nå er drukket opp (over tid) og at du trenger å kjøpe inn et nytt lager. På den annen side, om du klarer å drikke 12 pils uten å legge på deg og uten å bli full, så er jo det rett og slett en bragd ;)

 

Joa, jenter, jeg er opp på mandag kveld.

Jeg sjekker innom her mellom 9 og 10, og så kringkaster jeg resultatet på begge tråder. Jeg legger inn på den tråden som for meg ligger øverst på lista når jeg logger meg på - først. Deretter den andre.

 

Jepp, jeg har katt. Faktisk katter. De er tolanghårete nøster, søte som kattunger enda de er 15 år gamle. Men når de ikke er lenger, da skal jeg ikke ha flere dyr i livet mitt. Det er litt trist å tenke på, men med det livet jeg har går ikke det. Jeg er avhengig av å bry andre med å passe dem hver gang jeg reiser bort, og jeg har ofte lange dager. Når sønnen min flytter hjemmefra blir det enda vanskeligere. Så dette er de siste, og de blir jo deretter bortskjemte, overkost, overdulla med og får det beste på tallerknen, så klart. De er to små drittunger som kommer når jeg roper, sitter på kommando og den ene står også på to eller legger seg flat på kommando. De er som to små bikkjer. Hvis det ringer på døra, knurrer de, og det gjør de også hvis de ser andre katter i hagen mens de selv er inne. De går ikke av veien for en skikkelig god slåsskamp. Veterinærregningene har nådd skyhøyder til tider. men det er verdt det :-)

 

Skal finne meg en kaffe. Og lese mer aviser. Måtte bare slenge ned noen ord her også.

 

Ha en fin søndag.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur av 3 halvlitere hadde vore meir enn nok for meg og ja.

Blir no kanskje eit par trimpoeng av så mange pils:D (skytteltrafikk på do)

 

Har pus eg og, også ein langhåra ein. Gjer labb(pote) før han får maten sin, er 6 år og "gjelda".

Har og hund. Koselig med dyr vertfall. Dei er kjempeglad når vi kjem heim sjølv om ein har berre vore vekke ein halv time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre pils er jo bare i ene stortåa det.

g045.gif

 

Nei da, ingen misforståelse, hadde ikke mere enn 12 halvlitere, så da ble det kjedelig til meg, gidda ikke begynne å drikke vann....... er ikke syk i dag heller forresten... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre pils er jo bare i ene stortåa det.

g045.gif

 

Nei da' date=' ingen misforståelse, hadde ikke mere enn 12 halvlitere, så da ble det kjedelig til meg, gidda ikke begynne å drikke vann....... er ikke syk i dag heller forresten... .[/quote']

 

Drakk du virkelig 12 halvlitere på en og samme kveld, og det var ikke nok??

Virkelig?

 

Jeg skal i hvert fall IKKE drikke om kapp med deg!

12 halvlitere er mer øl enn jeg får i meg på et helt år.. men nå er jo ikke jeg den største øldrikkeren her i verden.

 

Vin, derimot... DET liker jeg. Men tilsvarende 12 halvlitere? Da hadde jeg vært dritings i en uke. Haha - det kunne kanskje vært gøy, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe trim i dag, rekker ikke.... jeg må sikkert hente poden fra en eller annen kompis... også stallen.... også må jeg hjem til en arbeidskompis som jeg rygga på bilen til i dag. Herregud for en kjempesmell... flytta bilen hennes en halv meter bakover.... Jeg kikket i alle retninger om jeg så noe som sto i veien også.... men la ikke merke til bilen rett bak meg.... eneste bilen i mils omkrets også.... sukk jaja, gjor er gjort og kjørt er kjørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldivis ikke så mye skade, knuste ryggelyset på vår bil, og hvis man ser nøye etter så er støt fangeren på den andre bilen bittelitt inntrykket. Utrolig heldig må jeg si....

 

Nå har jeg sendt poengene til anto, så får me sjå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...