Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Ååååhhh tar tid å komme igang i dag ja, vil helst ligge på sofaen....

e035.gif

 

Vi får dele på trimvibbene.....

n060.gif

 

Men først må jeg på jobb, så blir det vel trimming etterpå tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å kikker en runde' date=' her var det ikke mye til liv.... [img']http://www.cosgan.de/images/midi/muede/b010.gif[/img]

 

 

Nei, du er vel ute og trimmer:D

 

Jeg har ikke fått trimmet i dag, så nå leder du nok med mange poeng allerede. Har vært en lang, men fin dag på jobben!

 

Har vært på behandling i kveld. Deilig massasje med alskens gode oljer. Fant maaange muskelknuter på rygg og nakke. Det spratt frem igjen etterat jeg gikk med staver, så det er et eller annet jeg gjør feil der.

Jeg har jo gått kjempemye med staver tidligere, i timesvis... så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det skjer.

 

Men det har nok festet seg et eller annet etter sommerens og høstens utfordringer også, så det har vel ligget på lur og ventet på en anledning for å blomstre opp.

 

Uansett har jeg nå bestemt meg for å gå raske turer uten staver. Det gir meg ikke så mange trimpoeng, men heller ikke så mye vondt, og da er det enkelt å velge.

 

 

k020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vekta står å stronker på stedet hvil, men kjenner jo at jeg får noen muskler her og der, og det er jo ikke så vanskelig når de glimret med sitt fravær tidligere... også har jeg gått sammen noen cm ihvertfall rundt midjen og sikkert andre plasser også, men har bare målt meg rundt midjen. Lårene gidda jeg ihvertfall ikke måle, for de ser ut som skrukkete blondegardiner, der er det om å gjort å få strammet opp og hoste fram noen muskler inni alt det slappe skinnet.

 

p015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida' date=' vekta står å stronker på stedet hvil, men kjenner jo at jeg får noen muskler her og der, og det er jo ikke så vanskelig når de glimret med sitt fravær tidligere... også har jeg gått sammen noen cm ihvertfall rundt midjen og sikkert andre plasser også, men har bare målt meg rundt midjen. Lårene gidda jeg ihvertfall ikke måle, for de ser ut som skrukkete blondegardiner, der er det om å gjort å få strammet opp og hoste fram noen muskler inni alt det slappe skinnet.

 

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/sportlich/p015.gif[/img]

 

Du kan nok høste frukter av treningen din snart, stå på Magan.

Ser meg ut som ei blondegardin gjer du. :D

Stå på vidare du, du er vel heilt ferdig med julevasken og du. Syns eg kjende ein snev av grønnsåpe og salmiakk her inne.

Ja, ja, eg har ikkje begynt vertfall, hørte dei eg deler postkasse med satt og fabla om juekaker i går. Var visst ikkje få sortar dei kunne ha tenkt seg, får hive oss rundt neste veke tenkjer eg.

Har ferie denne veka, neste veke er det nattjobbing igjen.

 

Snakkes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i h...... går det an å kjenne salmiak og grønnsåpelukt her??? Er du synsk???? Jeg har faktisk hadd grønnsåpe/salmiak på sprayflaske og vaska av ei skapdør som det var noe søl på i morges......????!!!!!!

 

a015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei jenter, jeg holder meg oppe etter nakken, er dritdårlig, men biter meg fast i viljen.

I går fikk jeg et anfall av julelengsel. Neida, jeg tok ikle fram grønnsåpa og salmiakken. Det er leeeenge til jul. Men jeg bakte kokosmakroner for å glede gubben som digger dem. Bakte dobbel porsjon, og spiste ingen. Men halvparten gikk rett i gapet på mannen i huset, enda jeg bakte dobbel prosjon. Så det varer ikke lenge det gode her i huset. Men så lenge det går i hans gap og ikke mitt så er det greitt.

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de enda sett ut som blondgardiner.....lår og mage ser mer ut som fruktpudding her spør du meg! Men nå har jeg vært på bodyshop og investert i et par turkise scrubvanter til kr. 49 og litt oliven body butter, så nå regner jeg med at det problemet er løst. Leste nemlig at Vendela Kirsebom var så pen og flott i figuren fordi hun drev og skrubbet kroppen og tok på lotion!

e030.gif

Det er lov å håpe!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

He he dette smitter. Nå fikk jeg lyst å gnikke meg og olje meg litt jeg også... Til nærmeste by mede bussen i morgen, hamstre inn og stelle godt med meg selv, og så skal vi vel bli lekre alle sammen.

Er litt redd jeg vil se ut som en lyserød julegris etter skrubbinga, men det må vel bli verre før det blir bedre... Kjenner meg igjen som pudding, ikke helt vellykka pudding :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...