Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Hva var det Cleopatra brukte å bade i??? Var ikke hun berømt for den flotte huden sin skal tro..... var det melk eller???

c045.gif

 

Fruktpudding ja... hehe har en kropp som er sammensatt av div. ting: Puppene=slips... Baken=to flate servelatsiver ... Lårene= gardiner og resten er bare pudding..... Det skal gjøres noe med, håper virkelig trimmen hjelper... at det ikke er for sent å stramme inn noe mener jeg.... tenker med gru hvordan jeg blir når/hvis jeg blir 70 år....

f045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Er akkurat kommet hjem fra treninga, og nå skal det blir godt å dusje seg og få en kopp kaffe og fyre i ovnen.

 

Målte meg i dag ... har gått sammen 5cm rundt midjen ... jippi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et lite utdrag av hvilken trening jeg holder på med. Tror nok vi brenner flere kalorier enn ved vanlig styrketrening, fordi vi har steppkasser mellom apparatene som vi hopper, jogger eller danser eller hva vi måtte finne på....bare vi holder pulsen oppe....

 

 

Hvordan virker ”Halvtimesprogrammet”?

 

16-30 “stasjoner” er satt opp i en sirkel. Alle er enkle å forstå. Du bruker hver stasjon i 30-45 sekunder, til musikk, og får signal når du skal bytte. Programmet kombinerer allsidig styrketrening og kondisjonstrening etter intervallprinsippet i en og samme økt. Pulsen holdes på riktig nivå, og du får trent alle de viktigste muskler og ledd.

 

Kommer jeg til å gå ned i vekt?

 

Du kommer antagelig til å brenne kalorier fortere enn med noe annet treningsprogram du har prøvd. Maskinene er konstruert for å bygge magre, tette muskler som fortsetter å brenne kalorier selv når du ikke trener. Systemet omfatter både styrketrening og kondisjonstrening, som er en perfekt måte å holde fart på stoff*skiftet selv om man spiser lite for å slanke seg.

g010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan,

Så bra at du har funnet en treningsform du liker. Er det Sats eller noe lignende du går på?

 

Du har hatt kjempefine resultater, bra!

 

Lykke til videre!

 

klem fra queen i020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke det er ikke sats... hvis du søker på http://sirkeltrening.no/ så er det flere forklaringer og bilder om hva som foregår.... er ikke dyrt heller, ca 300kr pr mnd.

 

Nå har jeg dusjet og fjernet hår og er innsmurt med alskens kremer for både føtter kropp og fjes så nå er det herlig og være menneske å tasse rundt i en gammel sidrumpet kosedress. OOOOOOh salige Lørdag.......

 

b045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja forelska og forelska... er bare så glad for at jeg har funnet en treningsform som jeg liker og at det ikke er kuldegrader her ennå.... Skal ikke mye til for å glede en enkel sjel som meg......

k005.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Enkel sjel... :-)). Men det er sant, det skal ikke så store gleder til for at det kjennes godt i alt.

Her skinner sola, det er snø på trærne og over alt. Jeg sitter på kontoret mitt og ser storøyde ut på all den hvite velstanden. Jeg som er vant til grått og mørkt og vått.

Ha en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gid det kunne vært slik her også, men det blir bare slaps og is og regn. Ja, egentlig ganske Bergensk.....Derfor synes jeg at det er så deilig når det er oppholdsvær og noen varmegrader.... Vi har ikke akkurat vært bortskjemt med finvær siste halvåret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters, når jeg får kjøpt meg en får vi lekre timeglassfigurer begge to..... Lurer bare på om jeg klarer å lære meg den der teknikken... har ikke akkurat vært så vellykket tidligere....

n010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss - timeglassfigur??? her legges det store planer. når dere skriver timeglassfigur ser jeg for meg pin-ups fra 50-tallet. med dobbelt D i bh og midje like bred som det en mygg er over kneet. himmel og hav. legg inn en link med bilde når dere er ferdige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss - timeglassfigur??? her legges det store planer. når dere skriver timeglassfigur ser jeg for meg pin-ups fra 50-tallet. med dobbelt D i bh og midje like bred som det en mygg er over kneet. himmel og hav. legg inn en link med bilde når dere er ferdige :D

 

Hallloooo Hyfsan er du kommet hjem???.... hurraaa...... Ja nå skal vi få vepsetalje...

eller mygg da om du vil... også legger vi inn før og etterbilde ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...