Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

ønsker Magan og Queen en ny fin trimuke. Gleder meg til å se bilder av dere med vepsetalje!

a025.gif

Idag stiller jeg nyskrubbet og innsmurt med oliven bodybutter over hele kroppen, så nå regner jeg med at jeg snart har kropp som Vendela!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

I dag skal jeg hente 21 sekker spon og bære inn på låven, så det blir siste innspurt ang. trimpoeng denne trimuka. (før det er påan igjen i mårra.)

 

Ellers dro jeg på trening kl 7.45 i morges, sto nesten utafor når de åpna kl 8. Godt å være ferdi med det for i dag. Også har jeg laga meg julevindu på stua med nisser som ser ut og julestjerne og røde gardiner, så når man står utafor og ser mot stuevinduet tror man det er full jul hjemme hos meg.

f010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker Magan og Queen en ny fin trimuke. Gleder meg til å se bilder av dere med vepsetalje!

a025.gif

Idag stiller jeg nyskrubbet og innsmurt med oliven bodybutter over hele kroppen' date=' så nå regner jeg med at jeg snart har kropp som Vendela!

 

Genialt[/quote']

 

Er den god den bodybutter`n og hvor kjøper du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg hente 21 sekker spon og bære inn på låven' date=' så det blir siste innspurt ang. trimpoeng denne trimuka. (før det er påan igjen i mårra.)

 

Ellers dro jeg på trening kl 7.45 i morges, sto nesten utafor når de åpna kl 8. Godt å være ferdi med det for i dag. Også har jeg laga meg julevindu på stua med nisser som ser ut og julestjerne og røde gardiner, så når man står utafor og ser mot stuevinduet tror man det er full jul hjemme hos meg.

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/xmas/f010.gif[/img]

 

Så koselig med julevindu da:D

Har også laget julevindu på kjøkkenet og hos unga. Ellers går det i lilla her. Liker å ha forskjellige farger, egentlig en unnskyldning for å kjøpe noe nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Jeg har kjøpt mitt bodybutter på smart-club, men det samme finnes på body-shop med forskjellige "smaker" - skrubbehanskene har jeg kjøpt på body-shop. De er turkise og finnes i flere farger, kostet kr. 49 og er veldig effektive.

c025.gif

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

 

Hvor er trimpoengene for denne uka da?

Her kommer jeg for å rapportere, men har noen sendt meg melding?

Neida!

 

:-) Skal til veterinæren.

Sjekker PMen når jeg kommer hjem.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde den med flest poeng vant, men er dette en slags idealtid-konkurranse i trimpoeng kanskje?

 

vedr bodybutter. det er litt ymse, synes jeg. den oliven er ikke så verst, men var så syndig å få fingrene borti noe appelsinbodybutter og det var heavy greier. luktet som bare det...

 

godt jobba magan vedr trim og det hele. kan vel kanskje unne deg noe butter i premie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters' date=' når jeg får kjøpt meg en får vi lekre timeglassfigurer begge to..... Lurer bare på om jeg klarer å lære meg den der teknikken... har ikke akkurat vært så vellykket tidligere....

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/sportlich/n010.gif[/img]

 

 

Ja, no har eg bestilt meg rockring eg. Du og Queen kan no ikkje få gleden av timeglassfigur åleine heller.:)

 

Din er vel like om hjørnet den og??

 

Sjølv om du ikkje var så flink i forrige århundre så kan no du greie det bedre no.:D

 

 

Klem

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare kom med igjen vi får prøve.... trodde ikke at jeg i hele tatt skulle klare 10 poeng denne uka, men det ble bare sånn... Neste runde, full guffe igjen, ikke sant queen.... Gratulere med seieren.... f030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' no har eg bestilt meg rockring eg. Du og Queen kan no ikkje få gleden av timeglassfigur åleine heller.:)

 

Din er vel like om hjørnet den og??

 

Sjølv om du ikkje var så flink i forrige århundre så kan no du greie det bedre no.:D

 

 

Klem

 

Fjellgeita[/quote']

 

Nei, jeg må løpe å kjøpe rockering jeg også da... (ser meg ut som forrige århundre du...) kanskje vi ender opp med eget trimstudio til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint Magan, da blir det full rulle med oppstart i morgen og fram til mandag den 10. des. Vi rapporterer til anto kl 21. mandag kveld.

 

Og nå har både Fjellgeita og jeg bestilt oss rockeringer, og i den forbindelse lurer vi på om du Magan vil være med i en rockeklubb?

 

Vi legger opp løpet etterat vi har fått ringene i hus. Ok magan, deal or no deal:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du skal ha takk for det Snuppelure, men farten er egentlig ikke så stor her i gården som det ser ut til. Jeg har ihvertfall ganske lange stunder med å pleie yndlingspleddet mitt på sofaen. Og da i vannrett stilling, i flere timer av gangen.

b045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' jeg må løpe å kjøpe rockering jeg også da... (ser meg ut som forrige århundre du...) kanskje vi ender opp med eget trimstudio til slutt..[/quote']

 

Ja, mobilt ett.

 

Bestilte meg ein slik som Queen har;)

 

Skulle vere bedre enn dei "lette" vi hadde i "vår barndom" i forrige århundre..... Så då bør vi vel få sving på ein slik ein og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint Magan' date=' da blir det full rulle med oppstart i morgen og fram til mandag den 10. des. Vi rapporterer til anto kl 21. mandag kveld.

 

Og nå har både Fjellgeita og jeg bestilt oss rockeringer, og i den forbindelse lurer vi på om du Magan vil være med i en rockeklubb?

 

Vi legger opp løpet etterat vi har fått ringene i hus. Ok magen, deal or no deal:D[/quote']

 

Yess, deal...Let`s Twist Again... a030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne å spionerte på eplehagetråden, de har 30 trimpoeng og 29 trimtrær og og og... herre moses hvordan går det an?? Kan ikke forstå hvordan noen rekker å få over 30 trimpoeng på en uke... Jeg har begynt på det 4de stusslige trimtreet jeg... (trodde jeg hadde kommet til det 5te, ja ja)

h045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hoppetau å jeg. Men er så tung i sessen at jeg klarer da nesten ikke lette fra bakken. Det var annen sprett da jeg var ung ja. Får trene meg opp igjen.

 

Rockering var det ja. Kanskje vi kan begynne med synkron-rocking??

n010.gifn010.gifn010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...