Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Skal prøve å få tak i rockering i dag. Drar på trening nå, og så skal jeg høre om de har på lager. Kanskje jeg rocker bare værre om et par timer. Får grave fram noe gammel rockemusikk også da borti hyllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Rockeringen er kommet i hus, fikk satt den sammen og har prøvd. Det gikk over all forventning.. jeg fikk det faktisk til. Får opp pulsen ihvertfall så jeg skal ha på meg pulsklokka og se om det blir noen minuskalorier.

n010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så kan dere skrive speilvendt samtidig. tenker tv2 hadde vært begeistret over å få en hjemme-hos-reportasje da ja ;) synes jeg ser dere. er det ikke ylvisbrødrene som reiser land og strand rundt for å treffe spesielt herlige mennesker? dere må jo være i den målgruppa..

 

stå på med den rockeringen så tenker jeg vepsetalja nærmer seg med stormskritt. blir vel DE stålmusklene da vet du magan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som allerede har fått den i hus, Magan. Gleder meg vannvittig til den kommer jeg også. Men ta det litt forsiktig i begynnelsen da. Mener jeg leste noe om å bruke den kun noen minutter i førstningen. Men nå er vel du i så god trimmodus, at du tåler endel:D

 

c045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockeringen er kommet i hus' date=' fikk satt den sammen og har prøvd. Det gikk over all forventning.. jeg fikk det faktisk til. Får opp pulsen ihvertfall så jeg skal ha på meg pulsklokka og se om det blir noen minuskalorier.

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/sportlich/n010.gif[/img]

 

Hm, du kjem til å ligge ein bilring føre oss du då;).

 

I minus altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du tok deg snart inn der ja fjellgeita. Jo det stemmer det, skal ikke bruke den mer enn 1-3 minutter i begynnelsen. Hvis ikke Ylvisbrødrene er interessert kan vi kontakte Norge rundt redaksjonen.....

r070.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søster mi spurte hva som skjedde her nå siden jeg plutselig har stått opp fra sofaen etter 40 år og er i vill trimming. Kan jo si det slik at jeg oppdaget at kroppen er i vilt forfall, og må prøve å heise opp slappe valker og lår så det ikke blir værre. Har bruk for kroppen i noen år til da.

 

Snakka med fysioterapeuten om armene min i dag (vi har en som kommer hver onsdag på jobben)han sa at det måtte være nervene som er kuttet over og det tar kjempelang tid før de gror sammen. Jeg er 60% sykemeldt fremdeles. Det har heldigvis ingenting å si om jeg trener, kan visst ikke gjøre noe galt der. Skulle tro at det leger seg raskere hvis man rører litt på seg og ikke sitter med armene i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Det er så gøy å høre...det med trimminga! Får også kommentarer av og til, idag kom jeg på jobb med sekk (full av forskjellig niste) staver, anorakk og sydvest! De bare ser på meg og trekker på skuldrene! Gubben ringer også noen ganger når bilen står hjemme og lurer på hvor jeg er - han fatter ikke at jeg gidder å gå den "lange veien - 3km"! Han sier han kommer og henter meg da, men jeg nekter og sier jeg skal gå...så da så!

d045.gif

Lykke til med trimmen!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapeuten spurte om jeg skulle være med på trimmen på jobben i dag, og da jeg sa nei, kom det tørt: Er du likedan som kompisen min... trimmer regelmessig ... en gang i året....!!!! Snakker om frekk fyr...hmf...

 

Har ikke hørt Nightwish, tror jeg da. Skal spørre guttongen, kanskje han har, så kan han brenne en cd til meg.

 

Herre Genialt, gubben din går omtrent like mye som min, forstår jeg siden han synes tre km er langt. Jeg spurte gubben om han ville være med å gå trimruta mi, men da jeg sa den var 5-6km forsvant han ned i sofaen under pleddet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen her går lange turer så ofte han kan. men vi har jo bikkje da. gjør det kanskje lettere å komme seg ut.

 

når jeg leser om hva fysioen din sa, magan - må jeg tenke på en spinninginstruktør for et par år siden. han kom inn, idet jeg så han tenkte jeg det var en tabbe å gå på det partiet. bare skjønte det da jeg så han, ingen kjære mor der i gården og jeg var utrent... men jeg overlevde da, helt utslitt var jeg. han sa følgende: det er to måter å unngå stølhet på; den ene er å trene regelmessig og den andre måten er ikke å trene i det hele tatt ;) ja, hva skal man si? han hadde jo rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

har jeg hørt om for de hadde konsert på Sentrum Scene i Oslo på lørdag, det var derfor vi hadde overnattingsbesøk av bonusbarnebarn! Foreldrene skulle på konsert. Ettersom jeg skjønner er dette et finsk band - vet ikke mer!

l025.gif

Kanskje jeg skal gi den musikken en sjangse... var egentlig ikke interessert!

 

Gubben er sprek i beina, det er hodet det er noe feil med. Han synes liksom ikke jeg skal gå så mye fordi det kan bli for slitsomt for meg!! Kanskje han bare vil være snill?

f030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, dei er finske. Søk inne på Youtube, eine sangen heiter berre NightWish, ein annan bra heiter Nemo men det er mange andre og (Amaranth). God foten begynner å gå her hos meg,hm kunne tenkt meg på Springsteen konsert og eg men det passa dessverre ikkje denne gangen heller.

 

Sidan eg ikkje hadde aksjar i Terra så lyt eg ut og mate Merra.

 

Snakkast seinare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Nightwish på youtube, likte "Nightwish - Bye Bye Beautiful" den er litt mere heavy enn de andre, tror jeg da, hørte ikke hele sangene. Bra musikk, skal få poden til å laste ned til meg.

a060.gif

 

Nå skal jeg spise litt frokost før jeg drar på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapeuten spurte om jeg skulle være med på trimmen på jobben i dag' date=' og da jeg sa nei, kom det tørt: Er du likedan som kompisen min... trimmer regelmessig ... en gang i året....!!!! Snakker om frekk fyr...hmf...

 

Har ikke hørt Nightwish, tror jeg da. Skal spørre guttongen, kanskje han har, så kan han brenne en cd til meg.

 

Herre Genialt, gubben din går omtrent like mye som min, forstår jeg siden han synes tre km er langt. Jeg spurte gubben om han ville være med å gå trimruta mi, men da jeg sa den var 5-6km forsvant han ned i sofaen under pleddet....[/quote']

 

Høres ut som min mann. Husker jeg tok begge barna i tvillingvogn og gikk til jobben for å hente bilen dagen etter en firmafest. Gubben syntes jeg var gal, selv om det bare en tur på ca 9km i kupert terreng;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Nightwish på youtube' date=' likte "Nightwish - Bye Bye Beautiful" den er litt mere heavy enn de andre, tror jeg da, hørte ikke hele sangene. Bra musikk, skal få poden til å laste ned til meg.

Nightwish - Bye Bye Beautiful

 

Nå skal jeg spise litt frokost før jeg drar på trening.[/quote']

 

Mange som er ganske heavy, men tenkte at du trengte ein mjuk oppstart med rockeringen:D. Skal jo noke til at du greier å halde det tempoet, kanskje om ..... ;)

 

Blink 182 kan du leite etter og, har ein del av dei liggande på pc'n.Billy Idol er veldig bra(runaway,it's my life),ei gruppe med et litt merkelig navn : Loverboy, Working for the Weekend frå eit album som heiter Get lucky gammalt med bra , fekk det albumet av ei musikervenninne av meg. (80 talls musikk:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes,, Billy Idol vet du.. haha I mine yngre dager d.v.s på 80-tallet, hadde jeg mange video-opptak av Billy, festmusikken min.. noe av den ihvertfall.

 

Søk på youtube på "Type O Negative: My Girlfriends Girlfriend" DET er musikk det. Som du skjønner trenger jeg ikke akkurat noen myk start hehe... Hvis jeg har fått bestemt, så har gubben sett ut som Peter Steel (vokalisten)

 

Blink 182 har jeg hørt ganske mye av, poden digga dem en stund. Whitesnake, Scorpions og Return da? Liker du dem... Ikke for det, jeg kan godt høre på Brittany Spears også jeg... Musikksmaken spriker i alle retninger...

 

c020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min mann. Husker jeg tok begge barna i tvillingvogn og gikk til jobben for å hente bilen dagen etter en firmafest. Gubben syntes jeg var gal' date=' selv om det bare en tur på ca 9km i kupert terreng;)[/quote']

 

Ja ikke sant...!!! Gubben kan til og med finne på å kjøre bil til postkassen 150 meter oppi veien her... På en annen side så tror ikke jeg at jeg heller hadde gått 9km med barnevogn etter firmafest ... hehe synes jeg ser meg

n025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes' date=', Billy Idol vet du.. haha I mine yngre dager d.v.s på 80-tallet, hadde jeg mange video-opptak av Billy, festmusikken min.. noe av den ihvertfall.

 

Søk på youtube på "Type O Negative: My Girlfriends Girlfriend" DET er musikk det. Som du skjønner trenger jeg ikke akkurat noen myk start hehe... Hvis jeg har fått bestemt, så har gubben sett ut som Peter Steel (vokalisten)

 

Blink 182 har jeg hørt ganske mye av, poden digga dem en stund. Whitesnake, Scorpions og Return da? Liker du dem... Ikke for det, jeg kan godt høre på Brittany Spears også jeg... Musikksmaken spriker i alle retninger...

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/musik/c020.gif[/img]

 

Ja, likar dei men ho derre Britney det kan no eg styre min begeistring før, då får du spørre den avleggaren din om han har Ossy Osbourne, dei har mange bra.

Ellers så er eg ganske alt etande når det gjeld musikk. Scorpions har eg i vinyl.

J. Geils Band er og bra.;)

 

Hadde eg fått bestemt så hadde min gubbe likt musikk, men han er desverre ganske so treg der. Guttungen påstår at eg spelar så taksteinen dansa på taket.:)

 

Måtte nett inn og redigere held på å gløyme Meatloaf, du slette tid. Meat Loaf er kjempe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, både ossy og meatloaf er råbra.. Gubben min vet sikkert ikke hvem de er engang... han hører på K.M Myrland og noe annet nordnorsk gnukk.... ( ikke for å fornærme noen nordafra her nå, men når man har hørt samme sangen i 16 år.... )

 

Også liker jeg gammel-gammelrock.. Jerry Lee Lewis.. Da blir jeg i kjempehummør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmelding og dagsnytt ja... Vidar Teisen hadde en slager en gang.... Foretrekker dagsnytt foran Myrland ihvertfall... Her er det dryge tenniskamper og reportasjer fra første og annen verdenskrig på Discovery det går på når gubben er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...