Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest SofaQueen

er en av mine favoritter... Her var det blitt musikktråd plutselig - coolt! Jeg er ihuga Rolling Stones - har ikke tall på antall konserter jeg har vært på med dem rundt i verden! Liker også f.eks. Morissey - Smiths - Stranglers - etc.

 

Gubben har en lidenskap for 60-talls musikk, og Blues - pop og rock. Vi møtte hverandre forresten i 1989 da vi danset oppvisning i Rock!! så hos oss er det nokså mye bråk i huset - jeg lengter etter stillhet noen ganger. ....

e050.gif

Har lite forståelse for Britney og House-tekno musikk, men liker igrunnen det meste med rytme som er dansbart!

 

Skal forske litt på Nightwish - likte det finske bandet Rasmus og selvfølgelig de crazy'e Leningrad cowboys!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tekno/house er ikke noe særlig. Liker ikke jazz heller. Det er støy i mine ører.

Ramstein er ikke så dum synes jeg. Og selvfølgelig Metallica og AC/DC da..... Også har vi Gasoline/Kim Larsen da, gammel og god...og Queen da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tekno/house er ikke noe særlig. Liker ikke jazz heller. Det er støy i mine ører.

Ramstein er ikke så dum synes jeg. Og selvfølgelig Metallica og AC/DC da..... Også har vi Gasoline/Kim Larsen da' date=' gammel og god...og Queen da selvfølgelig.[/quote']

 

 

Kim Larsen og Queen er berre toppers dei. Har vi fått med dei fleste no tru?

Åge må me ikkje gløyme (Aleksandersen:)), hørt om Stavangerensemblet,Milorg Bluesband, Bergen Bluesband??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg ler meg ihjel. 16 år sa du?? jeg husker jo han fra 1979. da var han hot. husker vi møtte han på by'n og dro han med oss. han gikk på noe krykkegreier, hadde vel problemer med beina men vi tok ingen hensyn til det. han ble dratt med, stakkar. ;)

 

himmel og hav om noen hadde satt igang plate med km myrland nå.

 

har mange cd'er men oftest setter jeg på radioen power et eller annet. der er alltid de siste hit'ene, sånn passe grei husarbeidsmusikk. ellers liker jeg tom waits og nick cave. og så ulf lundell da. men som sagt, liker det meste unntatt trekkspillmusikk og arne nordheim :)

 

nå har dere musikken klar, er nå spent på rockeringprestasjonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein fugl kvitra så fint om at vi hadde gløymtg060.gif

Mike Oldfield' date=' korleis kunne vi gløyme han då Magan?[/quote']

Ja si det, han har jeg ikke tenkt på, på mange år.... Men Kiss og Led Zeppelin da, herregud at det går an å være så glemsk...

 

Nei har ikke glemt Bob Dylan snuppelure, prøvde og unngå han i all stillhet, Leonard derimot liker jeg også... spesiell stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Set her og ventar og lytter om posten snart skulle kjøre forbi, får håpe at den "ringen"kjem idag. Kan no ikkje lag Queen og Magan få det mega forspranget: (lurer på korleis det er med dei andre "rockarane"?

Tenkte at eg skulle vaske litt idag, har så smått begynt.

 

Ang musikk: Høyrer på alt mulig egentlig, og har altmulig liggande på pc eller som cd/vinyl i hylla. Skal ein slappe av så er det avslappingsmusikk.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har rocket bare værre. Klarer ikke så lenge om gangen for jeg er ganske øm rundt vomma. Synes faktisk valken har blitt mindre allerede, ønsketenking kanskje, men tro kan flytte fjell.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du post i dag fjellgeita? Gubben prøvde ringen min i går' date=' jeg lo så tårene spratt, det ble en del c-momenter på gulvet før han fikk det til.[/quote']

 

 

Fekk ikkje post idag heller? :)

Kan tenke meg at du lo ja, skal sjå at det blir "rift" om rockeringen i heimen.

 

Ja jeg har rocket bare værre. Klarer ikke så lenge om gangen for jeg er ganske øm rundt vomma. Synes faktisk valken har blitt mindre allerede' date=' ønsketenking kanskje, men tro kan flytte fjell.....[/quote']

 

Jaha, hjelper det på hoftevalkane og då tru? Blir spennande å prøve, godt eg har eit "hus" for meg sjølv som eg kan rocke i ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikkje post idag heller? :)

Kan tenke meg at du lo ja' date=' skal sjå at det blir "rift" om rockeringen i heimen.

 

 

 

Jaha, hjelper det på hoftevalkane og då tru? Blir spennande å prøve, godt eg har eit "hus" for meg sjølv som eg kan rocke i ;).[/quote']

 

Får håpe den kommer i morgen da....krysser fingre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Ja nå venter vi spent på å høre om resultatene av rockeringen. Har aldri fått til det der, tror ikke jeg skal prøve meg på det. Orker ikke ha huset fullt av trimgreier som jeg ikke bruker. Nå har jeg ergometersykkel i stua, og kjøpte strikker på GR for en stund siden, men de er ikke i bruk! Ligger i posen! Det er liksom så gøy med en gang, men så går det over. Har også yogamatte klar i stua, det ser nesten ut som et treningsstudio. Og 2 vekter. Men hvis jeg setter dette noe annet sted, blir det ihvertfall ikke brukt. Gikk på GR-kurs for 6-7 år siden, og vertinnen der sa at ergometersykkel var den mest bruket kleshengeren i norske hjem!

 

Ha en fin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå venter vi spent på å høre om resultatene av rockeringen. Har aldri fått til det der' date=' tror ikke jeg skal prøve meg på det. Orker ikke ha huset fullt av trimgreier som jeg ikke bruker. Nå har jeg ergometersykkel i stua, og kjøpte strikker på GR for en stund siden, men de er ikke i bruk! Ligger i posen! Det er liksom så gøy med en gang, men så går det over. Har også yogamatte klar i stua, det ser nesten ut som et treningsstudio. Og 2 vekter. Men hvis jeg setter dette noe annet sted, blir det ihvertfall ikke brukt. Gikk på GR-kurs for 6-7 år siden, og vertinnen der sa at ergometersykkel var den mest bruket kleshengeren i norske hjem!

 

Ha en fin lørdag.[/quote']

 

Spent på det med rockeringen eg og, håper den eg kjøpte kjem idag. Sant det med alt slags treningsutstyr. Har ergometersykkelen ståande på arbeidsloftet mitt, blir brukt sporadisk. Har ein fitnessball som eg kjøpte av GR, den er i flittig bruk. Av ungane:), men vi får sjå kanskje eg tek den i bruk og, aldri godt å vite. Fjellsko er vel kanskje treningsutstyr og? Dei har eg to par av og blir brukt flittig vertfall.

Så rockeringen har eg tenkt å bruke flittig, får inngå ein treningsavtale med dei andre "tuppene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rockeringen skal vi bruke hver dag:D Bare alle får den i hus, så starter vi vel opp rockeklubben..?

Den er stor og meget solid, og enkel å bruke vil nå jeg si. Jeg fikke aldri tak på dette i min barndom.

 

Dessuten er den veldig fin "vekkerklokke" for å få ungdommen ut av senga om morgenen. Den gir fra seg et skikkelig dunk i gulvet når den faller i gulvet, så jeg brukte den her en morgen, og da var det ikke lenge før ungdommen kom seg på badet, ha, ha.

 

Trimsykkelen sendte jeg med x'n. Det var han som absolutt skulle ha dette monstrumet inn i huset..

 

Det skal aldri mere trimsykkel inn i mitt hus. Jeg er imponert over de som bruker dette daglig. Jeg kommer aldri dit, og det er helt greit.

 

n040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker fra yngre dager. ei venninne hadde kjøpt en merkelig sak som skulle festes i dørhåndtaket. det var noen hanker til armer og bein og man skulle ligge på gulvet og trekke armer og bein til seg. ble et sant virrvarr med alle tråder og hanker her og der... kan ikke si det var noen suksess akkurat ;)

 

jeg har aldri kjøpt noe sånt faktisk. har alltid bare visst at det ikke var "meg". jeg liker å sykle ute, og gå tur. men egentrening har jeg alltid vært dårlig på. trenger noen som pisker meg. nå har jo "rockeklubben" hverandre, så det blir kanskje annerledes. men jeg liker gruppetreninger, liker det sosiale aspektet.

 

så nå skal jeg snart sykle meg avgårde på aerobic. hei og hopp!!! heldigvis er det ikke snø ute så jeg ser lyst på livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Det var kanskje en ide for meg...jeg strikker jo ganske mye. Jeg klarer ikke å sitte stille å glo på TV lenge av gangen, og da er det greit å ha noe å strikke på. Men, hva med å bruke rockering samtidig med at jeg strikker??? Kan du prøve det Magan?

 

Hvis dere får til dette så skal jeg ringe Norge Rundt!

 

Ha en fin lørdagskveld!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...