Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Nei prøvde ikke å strikke samtidig som jeg rocka, strikketøyet ble med i dragsuget liksom. Men kanskje vi kan prøve å stå på henda, strikke med tærne OG rocke samtidig ?? DA hadde vi kommet på T.V da.....

 

Nja vet ikke om hoftemålet har minka, det kan jo hende, men jeg har ikke målt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Nei prøvde ikke å strikke samtidig som jeg rocka' date=' strikketøyet ble med i dragsuget liksom. Men kanskje vi kan prøve å stå på henda, strikke med tærne OG rocke samtidig ?? DA hadde vi kommet på T.V da.....

 

Nja vet ikke om hoftemålet har minka, det kan jo hende, men jeg har ikke målt der.[/quote']

 

Tenkte meg at det var slik det hang sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hadd en slitsom dag på sofaen med skiskyting stafett og langrennstafett .. puh... blei klar ja... ja også har jeg løpt att og fram på kjøkkenet innimellom og vaska litt på komfyren. ( ikke helt grodd fast på sofaen da)

 

 

b025.gifr035.gif

 

Nå skal jeg lade opp til håndballkampen med litt rockering ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all den sporten da gitt :)

 

her er det kjemisk fritt for tvsport. verste jeg vet faktisk. så setter på litt musikk og går igang med vindusvask. det er snø her i dag...

 

 

du fjellgeita: lurer på om noen postansatte kan ha knabbet den rockeringen. så om du ser et postbud eller andre i skranka som rocker løs, er det kanskje din ring ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt et par minutter med ringen nå, er temmelig øm kjenner jeg, men ikke slik som i begynnelsen så det går seg heldigvis til etterhvert. Skal ta noen runder til i dag før jeg gir meg. Bli til og med anpusten, så enten er kondisen rådårlig eller så er det god trim. Velger å tro det siste.....

e050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Dæven så kult! Jeg har nettopp lest litt kjapt gjennom her. Må si at to ukers fravær fra klubben har gjort at jeg har gått glipp av mye...

 

Kjøpte meg rockering i fjorsommer og trente daglig med den. Anbefales på det sterkeste! Hadde på pulsklokke og hadde god treningspuls med den på.

 

Hvis det startes en "rocke-ring" her inne nå så er jeg med. Kunne registrert antall minutter hver dag? Count me in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da blir vi ganske mange da, råkult... fjellgeita må få sin i posten først så er vi vel i gang. Prøvde med pulsklokke jeg også, steg fra 76 til 127 på 1 1/2 minutt så dette blir bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dægger`n her var det liv... juhu. Ja nå har ihvertfall jeg fått rørt meg... vannslangen ut til hestene var frosset så det var bare å begynne å bære vannet ut i dunker..... jaja all trim er av det gode....

r025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt hvor dere har bestillt rockeringene...Å' date=' hvor mye koster de?[/quote']

 

 

Bestilte dei hos Innersvingen, søk berre på innersvingen så finn du det. Prisen var 599,- fritt levert fram til jul (trur eg det var). Har fleire "treningssenter" rundt om i landet så kanskje det finns i nærheten av deg?

 

Min kom ikkje i dag heller ,så no hiv eg meg på telefonen. Kan ikkje la Magan og Queen få det kjempeforspranget:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg hjemme en liten runde mellom slagene, måtte fòre hestene og lage middag sånn at den er klar til jeg kommer hjem igjen. Nå drar jeg og trener, før jeg skal hente junior som også er på trening. Også.... MIDDAG.... og pledd ... yes.... Kommer sikkert en runde innom før jeg kveiler meg på sofaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett minutt eller så til å begynne med. Det følger med et skriv der det står at man skal ta det litt rolig i begynnelsen. Tar en runde sånn 4-5 ganger for dag, korte økter, for du blir ganske mør til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plutselig husket jeg noe fra barne eller ungdomsskolen. de hadde fått rockeringer av tre, og jeg hadde så vondt i midjen at det ikke var klokt etter å ha brukt dem. si meg, disse dere bruker er da vel ikke av tre??? en skrekkelig innretning, etter det jeg kan huske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plutselig husket jeg noe fra barne eller ungdomsskolen. de hadde fått rockeringer av tre' date=' og jeg hadde så vondt i midjen at det ikke var klokt etter å ha brukt dem. si meg, disse dere bruker er da vel ikke av tre??? en skrekkelig innretning, etter det jeg kan huske. ;)[/quote']

 

 

Tek meg den frihet å svarar deg.

Gå inn på: http://www.rockeringer.no

der ser du korleis dei ser ut:)

Vi hadde rockering i plastikk når vi gjekk på skulen, min var blå og kvit stripete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKAY!

 

The winner is....................................

 

MAGAN! med 11,7 trimpoeng.

queen har 7 trimpoeng, og er nesten hakk i hæl.

 

Gratulerer med innsatsen begge to, you rock! :D

 

Og nå er det senga, altså, dette er jo helt VILT til å være meg.

 

NATTAKLEMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plutselig husket jeg noe fra barne eller ungdomsskolen. de hadde fått rockeringer av tre' date=' og jeg hadde så vondt i midjen at det ikke var klokt etter å ha brukt dem. si meg, disse dere bruker er da vel ikke av tre??? en skrekkelig innretning, etter det jeg kan huske. :D[/quote']

 

Av TRE??? Mild himmel, ja det måtte være tortur....Disse er av plastikk, med noe som ligner skumgummi utenpå, men de er tunge, så midjen blir nok masèrt skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKAY!

 

The winner is....................................

 

MAGAN! med 11' date='7 trimpoeng.

queen har 7 trimpoeng, og er nesten hakk i hæl.

 

Gratulerer med innsatsen begge to, you rock! :D

 

Og nå er det senga, altså, dette er jo helt VILT til å være meg.

 

NATTAKLEMMER[/quote']

 

Åja, så du var våken...håper at det ikke var jeg som holdt deg på pinebenken så lenge. Trodde du var lagt deg for lenge siden.

 

Godnatt, sov godt, klem Magan

b030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to runder med rockeringen i dag, og det blir vel en runde til før jeg drar på jobb tenker jeg. Tar bare korte intervaller til å begynne med, bedre med flere ganger pr. dag enn en lang. Blir ikke så kjedelig heller da.

 

Håper fjellgeita får sin i dag, krysser fingre....

n010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...