Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Kanskje du og gubben skulle prøve å rocke sammen! Det blir vel en utfordring å være 2 stk. i ringen og rocke samtidig! Kanskje han er sjalu på deg og den ringen?

r045.gif

Takk for hyggelig hilsen på tråden - rock on!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde notert en artig historie en gang om en som skulle trimme etter radioen og hadde denne innstilt mellom 2 stasjoner. Så ble det blanding av 2 programmer - en som drev og trimmet og en som bakte. Ganske fornøyelig - skal se om jeg kan grave den fram!

c040.gif

Noe for deg Magan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde notert en artig historie en gang om en som skulle trimme etter radioen og hadde denne innstilt mellom 2 stasjoner. Så ble det blanding av 2 programmer - en som drev og trimmet og en som bakte. Ganske fornøyelig - skal se om jeg kan grave den fram!

c040.gif

Noe for deg Magan!

 

Jaa, den historien vil jeg gjerne høre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen, nå er vi ferdig å flytte om stua. Er litt uvant, har hatt møblene på samme plassen i 10 år og vanemennesket meg kjenner det tar litt tid før jeg blir fortrolig med andre plasseringer, Men stua virker mye større, og det blir enklere å støvsuge og sånn for vi fikk bort mange ledninger som har ligget på gulvet og irritert meg. Også mye større plass når jeg skal utfolde meg med rockeringen, ( Slipper at strikkinga henger seg fast og suser rundt i rommet ) det blir bra.

 

Nå må jeg se håndballkampen, har vært så mye sport på tv at jeg ikke har rukket noe annet i dag, skulle egentlig trimmet sjøl i steden for å sitte å se på tv at andre rører på seg, men det er nå spennende da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Vanemenneske, ja, det er nok jeg også, så gjett om jeg forstår. Har mtåtet venne meg til mye nytt, og har vel ikke vondt av det. og juammen kan det være bra med stor plass til rockeringen :-)). Ser deg for meg i agrassive runder, eller...

Ha en fin søndagskveld med aktiv håndballseing. Hvor mange trimpoeng var det for å se Tv tro????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være vanemenneske blir bare værre og værre med årene kjenner jeg. Skal ikke store forandringene til før jeg blir skippla.....

 

Blir vel litt trim av å se på håndball sånn som jeg hopper opp og ned i sofaen, når det er spennende vel og merke. Ble ikke store futten i dag, Norge lå under hele tia.

a030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magan skulle bake kake etter en oppskrift som kom over radioen. Hun så dessverre ikke at søkeren sto mellom to stasjoner, hvorav den ene sendte morgengymnastikk og den andre husmornytt. Oppskriften ble slik:

c065.gif

"Vi begynner med 300 g smør og springer på tåspissene i 200 g farin rundt bordet med eggehvite i hoftehøyde. Rør godt rundt og sving sleiva med venstre arm over hodet til deigen er godt utrørt. Sukker og eggeplomme piskes med albuen til bollen har passert bordet. Ha i bakepulver og strekk tærne til sitrondråpene renner godt bak i bakhodet. Sitt på huk og gyng i en tenskje vaniljepulver så det smeller i deigen. Reis opp og smør i gående takt rundt gulvet mens vi har deigen hengende løs ved siden av armene. Vi smyger oss opp i kakeformen med beina i kryss over hodet og til den ligger rett ut på gulvet. Deigen strekkes rundt bordet mellom stolene og bøyes to ganger over skuldrene til vi kommer igjen neste morgen til samme tid.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulún skriver ganske mye for http://www.iform.no.

For ikke lenge siden ble jeg bedt om å sjekke kildene mine da jeg siterte fra ham.

Så jeg tenkte jeg bare skulle minne om at fyren for det mest skriver for og om kroppsbyggere og folk som trenger MYE og TUNGT.

 

:-) Men jeg synes han er en utrolig klok og flink fyr som skriver veldig mye bra.

Se f eks denne her om fettforbrenning: http://www.iform.no/pub/art.php?id=418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde mye fornuftig egentlig for sånne amatørtrimmere som meg også, synes jeg. Om bl.a hvor farlig sukker er m.h.t diabetes og at man selvfølgelig legger på seg. Likedan en epistel om havregrynets fortreffelighet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt iforms sider veldig mye, og lært MASSE om trening, kosthold, kropp, muskler og fettforbrenning. Husker ikke hvem det var som sa til meg at det ville være lurt om jeg sjekket kildene mine, men Paulún er jo respektert i de fleste kretser der mat og trening gjelder, så det skulle jo være en kilde god nok, synes JEG.

 

Jeg holder på å bli sprø siden jeg ikke får trent. Nå gleder jeg meg bare til å få rockeringen i hus så jeg kan rocke. Håper den kommer før jeg reiser, hvis ikke blir den vel sendt tilbake dit den kom fra. Håper ikke det. Jeg har gledet meg så fært. Tenkte jeg skulle ta den med til Canada dersom den ikke er altfor tung.

 

Ha en kjempefin dag alle sammen :-9

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei fjellgeita, kom til meg så skal du få snø. Var ute og gikk tur i dag, i minus 14 grader og knirking under skoene. Viss ikke her blir white christmas så må den globale oppvarminga ta helt av :-)). Men jul er nå jul uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag på jobb idag før jul....skal jobbe i romjula. Imorgen skal alle gamle besøkes med juleblomster og kaffekos, og graver pyntes til jul og gaver leveres rundt omkring - og på søndag sitter vi på flyet til England!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...