Gå til innhold

"påan igjen, påan igjen...."


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Da er det vel på tide å rydde til side alt det triste, og komme i gang igjen.

Siden vi prøver å bli gravide igjen,etter et litt mislykket forsøk, kommer jeg ikke til å super slanke meg...MEN, jeg MÅ igang med trening igjen, for jeg skal ikke legge på meg heller, og litt kan jeg jo tusle nedover vektskalaen likevel.

 

Siden jeg nå har så flott jobb, hvor vi ikke begynner før 8.30, er planen å trene før jobb minst 1 gang i uka. Må da stå opp kl. 6.00, så det kan bli tøft.

 

Så hva med en motivasjons tråd for trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så bra å stå op tidlig i dag, sambo har blitt syk i natt :)

Har bedt han komme seg til legen i dag, han er ikke så flink til å gå til legen når han burde...

Men hvis han er i ok form i ettermiddag, da går jeg å trener rett etter jobb!

 

Har forøvrig gått ned 1.3 kg. den siste uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så bra å stå op tidlig i dag' date=' sambo har blitt syk i natt :)

Har bedt han komme seg til legen i dag, han er ikke så flink til å gå til legen når han burde...

Men hvis han er i ok form i ettermiddag, da går jeg å trener rett etter jobb!

 

Har forøvrig gått ned 1.3 kg. den siste uken...[/quote']

 

Hei!

Ville bare si at det er jo kjempeflott å gå ned 1,3 kg på en uke!! :) Lykke til med "trimprosjektet" - jeg er for øvrig B-menneske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var siste dansekurs før sommeren. Da må jeg fylle opp med annen trening nå i sommer.

Hmmm....må finne et sted vi kan vedlikeholde dansekunnskapene i sommer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en sikkelig treningsrunde igjen i går, endelig i gang igjen. Og jeg er så støl i magen i dag...ikke få meg til å le...det gjør så vondt :D

 

Men det kjennes godt for selvfølelsen å ha bevis på treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at jeg er inne i en god steam. Klarte å stå opp tidlig i dag, for å trene før jobb. Og jeg er så fornlyd etterpå :D

Målet er å klare dette 2 ganger i uka, det må bare gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig rolig helg, men det var godt å bare slappe av også. Tror man trenger det av og til...

I morgen er det en ny uke, med nye trenings dager. Så det er bare å hvile ut resten av kvelden, før det på'n igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folkens...da har jeg gjort unna ukas første treningsøkt.

Det var ikke mer en så vidt i dag, men jeg kom meg på trening, og er stolt av det!

 

Håper dere andre også får brent av litt kcal. i det fine været...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola glimrer med sitt fravær, men en ny uke er likevel på gang. Så da er det bare å finne frem pågangsmot, og gjøre seg klar for nye kcal som skal forbrennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en uke igjen til jeg tar en ukes ferie fra jobben. Totalt har jeg gått ned 1 kg. de siste 4 ukene. Er ikke superfornøyd med det, da målet var -2,5 kg. før ferien.

Men jeg får heller satse på å gå ned 0,5 kg. til, det er noe justert, men burde være mulig å nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går monternte jeg en benk også så malte jeg den. Ble god og varm mens jeg holdt på, men hadde litt dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk trent da.

Så jeg puttet i en "mage" dvd etterpå, og tok en styrke økt for magen.

 

Og i dag, øm i hele kroppen! Utrolig at det jeg synes var så lite kjennes så godt ;)

 

Får ta litt forsiktig pilates i ettermiddag, og se om det strekker opp litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ferietiden virkelig kommet, men jeg skal jobbe en uke til, så skal jeg slappe av en uke med ferie. Men selv i ferien er det lagt planer for trening.

Det er sommertid på treningsenteret, så der er det nesten ikke åpent når jeg er hjemme. Vi har derfor lagt en nøye tilrettelagt plan. En dag i uken blir det trening hjemme med trenings dvd, og en dag i uken blir det trening på treningssenteret, og så, i helgen blir det å gå deilige turer.

Så ferien burde være reddet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, ute faller det atter en regnskur.

Frister ikke å gå ut for å trene, men jeg får jeg bare tusle ned på treningssenteret, dess raskere jeg kommer meg avgårde, dess raskere blir jeg ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er en ukes ferie unnagjort, og avsluttet med en treningsøkt på treningssenteret.

Nå skal jeg jobbe litt igjen, og da er det full innsats frem til neste ferie avbrekk om 3 uker, både på jobb, og med sunn kcal. forbrennende livsstil!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så bra start på uka denne mandagen. Våknet med sikkelig magsmerter, har ringt legekontoret, men fikk bare beskjed om å ta en ibux å se ann. Er så redd for at dette kan sette en stopper for ukas trening. Gikk til jobb, som vanlig, i morges, og det var ikke godt, fikk nesten mere vondt :)

 

Får håpe det går over til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i dag er jeg på jobb igjen, det ble to sykedager med vondt i magen.

Fikk også beskjed hos legen om å kutte ut all brød mat, pasta, ris og poteter, da det kan være en grunn til både magetrøbbel og problemer med å gå ned i vekt. Problemet er at jeg er veldig glad i godt brød og rundstykker, helst av den grove typen. Min samboer elsker pasta, og nå er altså livrettene våre forbudt.

Kjenner at dette kommer til å kreve viljestyrke, og jeg er litt usikker på om jeg har nok.

Men jeg må jo bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkelig trøtt om morgenen nå for tiden. Orket ikke tanken på å stå opp for å trene før jobb i morges, det betyr at jeg MÅ trene etter jobb isteden. Tror jeg trenger ferie hvor jeg kan få sove ut litt mer om morgenen, godt jeg starter ferie på fredag ettermiddag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Våknet i morges med en syk sambo. Han snufset, hostet og harket. Så da måtte jeg tusle ned på trening alene :(

Men jeg fikk trent!

 

Nå derimot kjenner jeg at jeg også har begynt å snufse, og da sprer panikken seg, jeg vil ikke, kan ikke bli syk nå!!

Så jeg kaster meg på vannkokern på jobben, og lager te med honning, dette må gå over før det starter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...