Gå til innhold

vår/sommerbruder 08


Gjest samoht

Anbefalte innlegg

hei da har jeg endelig kommet igang med prosjekt ned minst 10 kg til bryllupet( gjerne 15kg) mai 08.

 

har god tid så det burde kunne gå fint om jeg bare klarer og beholde motivasjonen underveis. derfor tenkte jeg kanskje flere hadde lyst å være med i denne tråden, så vi kan oppmuntre og hjelpe hverandre frem til målet

 

veier nå 64,4 kg første mål er 55kg, mitt drømmemål er 50 kg( er 151 cm høy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest brud08

hei:)

jeg står brud 090808, og jeg skal også gå ned 10-15 kilo til, så da har viet mål å nå sammen:)

jeg er 156,og veier godt opp på seksti tallet, er ikke helt sikker på hvor det er nå, men jeg vil gjerne ned på femitallet en plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem her siden oppstart, og i løpet av et år har jeg nå gått opp igjen det jeg gikk ned ved hjelp av internettkurs forrige sommer.

 

Jeg skal også gifte meg neste sommer, og merker at jeg trenger noen til støtte og motivasjon på veien. Jeg er 153 høy og veier 64 kg, målet mitt er vel å komme ned til 53-54 kg. Jeg har veiedag på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ståpåjenta*

Her blir det bryllup 24.05.08. Kunne tenke meg å gå ned 20 kg, men det spørrs om det går.... Er 164 høy, og rundt 60 kg kunne jeg tenke meg å være.

Er vel egentlig ikke så opptatt av hva som står på vekten, men det cm som teller for meg. Klarer ikke å finne meg bukser og div for jeg har for store lår, og for stor rumpe. Dette plager, og nå MÅ det gjøres noe med.....

Skal begynne på kurs i slutten av aug tenkte jeg, men håper å klare litt her inne selv først.

Har gått på kurs før, med blanede resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheetah

Vi gifter oss 21.06.08, og jeg har noen kilo å bli kvitt til dess... Har meldt meg på internettkurs fra august av, men holder på å lage gode trimvaner nå for så å kunne fokusere mere på maten når kurset begynner. Har tro på å ikke forandre alt på en gang, men å innarbeide nye vaner litt etter litt... :) Vannflaska er blitt fast følgesvenn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest socruel

Morsomt å se at vi er flere med samme mål!

 

Jeg skal også gifte meg 21.06.08. Hadde god hjelp av å gå på kurs for et par år siden, og merker nå at jeg er motivert for å ta av de 6-7 siste kiloene som gjenstår før jeg er på 'matchvekt', er 166 og veier omlag 67 kg idag. Har heldigvis god tid på meg, og ser at jeg har mye å gå på i forhold til trening.

 

Tenkte i utgangspunktet å bruke min gamle kursbok og prøve meg på egen hånd, men om resultatene uteblir er veien til kurs 2 forholdsvis kort..

 

Lykke til alle sammen - dette skal vi klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 9.8.08. Håper på å gå ned 37 kilo til da. Har begynt, og gått ned 3 kg, men masse igjen:)

 

Aldri vært så giret på slanking ffør som jeg er nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne legge til at jeg er 178 cm høy og 115kg. (gått ned 4 kg nå) Skal gå ned til jeg er 80 kg.

Jeg så det brud80:)

 

Det er så herlig å ha bryllup som motivasjon. Aldri vært så motivert før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crybaby

heisann.

vi skal gifte oss den 21.06.08. skal ned 13 kg. Veier 81 kg og er 170 høy. Må si at bryllup og ikke minst brudekjolen er god motivasjon for å bli kvitt noen kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 14.06.08.

Nå har vi hatt en uke ferie, og var da på besøk hos min forlover, sombor 50 mil unna.

Min forlover og jeg benyttet muligheten til å titte på brudekjoler. Det er mye fint å velge i!! Men jeg vil ned et par størrelser før jeg bestiller. Har mer eller mindre fått beskjed i butikkene om at jeg bør bestille ved årsskifte, så nå skal vi dra på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg fant ut også, at kjolen bør bestilles et halvt år før.... så jeg har plutselig ikke så god tid på å gå ned likevel... Jeg vil gjerne veie det samme når jeg kjøper kjolen som når jeg gifter meg, så nå blir det full skjerpings.

 

Mitt første mål er å få til trening to dager i uka, og kun potetgull på lørdager- dvs ingen godis... Et tygg og jeg er hekta :) Greit å kutte det ut, så lenge jeg har god mat jeg kan kose meg med isteden.

 

Jeg har nok ikke dekt mitt dagsbehov i det siste så jeg må blir flinkere til å få i meg all maten. Er ikke helt sikker på om jeg skal registrere her inne eller om jeg bare skal veie maten. Er litt lei av å telle kcal.

 

Skal vi lage en resultattråd vi kaller Resultat brud 2008? Her kan vi legge inn vekt, midjemål osv. Flere som er med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg fant ut også' date=' at kjolen bør bestilles et halvt år før.... så jeg har plutselig ikke så god tid på å gå ned likevel... Jeg vil gjerne veie det samme når jeg kjøper kjolen som når jeg gifter meg, så nå blir det full skjerpings.

 

Mitt første mål er å få til trening to dager i uka, og kun potetgull på lørdager- dvs ingen godis... Et tygg og jeg er hekta :) Greit å kutte det ut, så lenge jeg har god mat jeg kan kose meg med isteden.

 

Jeg har nok ikke dekt mitt dagsbehov i det siste så jeg må blir flinkere til å få i meg all maten. Er ikke helt sikker på om jeg skal registrere her inne eller om jeg bare skal veie maten. Er litt lei av å telle kcal.

 

Skal vi lage en resultattråd vi kaller Resultat brud 2008? Her kan vi legge inn vekt, midjemål osv. Flere som er med på det?[/quote']

 

Jeg er med. Hjelper jo å ha noen å dra lasset sammen med :)

Jeg har også prøvd å lage en delmåltråd, hvor man sammen prøver å nå sine delmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Piasmamma

Hei hei!

Jeg står brud 02.08.08 og har som mål -20kg til da.....

Jeg skal gå på et kurs som begynner nå i slutten av august og så får vi se....

Er også veldig motivert for å gå ned, ser for meg drømmekjolen, og jeg skal IKKE se slik ut som jeg gjør nå, selv om kjolen jeg vil ha kommer i mange størrelser!

Så her er det bare å gå, gå, gå, gå og spinne til jeg blir slank...og maten er selvfølgelig det vanskeligste syns jeg!

Men, nå er det ingen kjære mor! Gleder meg til å følge dere alle!! Vi skal bli noen flotte bruder!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...