Gå til innhold

Nå er jeg klar !


Gjest Melkorka

Anbefalte innlegg

Gjest Melkorka

Jeg burde vel si klar IGJEN.

 

Men i dag skjedde det noe. Jeg bestemte meg for at nok er nok. Tok med meg søppelbøtta bort til kjøleskapet og kasta alt snop og snacks. Nå er det nok.

 

Jeg er der jeg var for et par måneder siden. Kanskje en halv kg opp. Nå SKAL jeg ned i vekt. Vaffellukta ligger tykk over kontoret, men jeg har ikke lyst på engang.

 

Jeg leste Antonias tråd, om at man bare må bestemme seg.

 

NÅ er jeg klar igjen :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen tilbake. Vi har lurt VELDIG på hvor du ble av. Det siste vi hørte var at du vurderte å skifte jobb og la idioten seile sin egen sjø. Hva ble det til da, egentlig?

 

KLEMMMMM - det er godt å se deg tilbake.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melkorka

Skjedd endel siden sist.

Jeg sa opp jobben min. Jeg sa til manpower at jeg anbefalte dem å ALDRI igjen sende folk til det firmaet.

Jeg søkte om ny jobb før jeg sa opp. Fikk jobben og sa opp "drittjobben" dagen etter. For en lettelse. Jeg sitter og gliser på den nye jobben min og er SÅ fornøyd.

 

Jeg er fortsatt samboer. Han dro til Island i juni sammen med jentene våre. På ferie. 6 laaange uker borte fra barna - og samboer. Det har gått veldig greit, og nå reiser jeg snart opp. Jeg håper at disse ukene har fått han til å innse at han må ta mer vare på familien sin. Gjør han ikke det må jeg bare gjøre noe med det etter sommeren.

 

Jeg gleder meg til å ta fatt på dette nå. Jeg føler meg så bestemt, og ja. Jeg har sagt jeg har vært det før også, men det føles annerledes nå. Det er bare sånn det skal være. Kan godt være det blir vanskelig, men det klarer jeg. Kan klare alt jeg ;-)

 

Hvordan går det med dere da?? Har ikke fått lest noe særlig her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! Det er utrolig hyggelig å høre at du gjorde noe med den situasjonen. Og kjempehyggelig å se deg tilbake med nytt pågangsmot og vilje. Det er så bra når man får det til :)

 

Sender deg en god varm klem

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Melkorka!

Så hyggelig hå ha deg tilbake igjen. Det er fint å se at du har fått gjort noen endringer i livet ditt som fører med seg nytt pågangsmot og vilje til å gjøre noe med resten. Stå på! Som du sier selv: Dette greier du:)

 

Når det gjelder meg, så slenger jeg med her og der om dagen. Jeg har nådd målet som jeg satte meg etter jul og har gått ned ca. 12 kg. Nå om dagen kjemper jeg med å holde meg der..... Det er faktisk verre enn å prøve å få av kiloene, men jeg skal klare det denne gangen.

 

Lykke til videre, Melkorka. Husk at vi er her for å støtte deg, så ikke bli borte for oss igjen er du snill.....

 

Stoor klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia Melkorka, velkommen tilbake.

Tøffe flotte jenta, grattis med alt du har tatt tak i og fått gjort.

Nå "sees" vi vel mye framover vel.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melkorka

Wow Reid! 12 kg! Jeg gleder meg til jeg er DER!! Dagen i dag har gått kjempe fint med tanke på matinntak. Jeg burde nok trent, men det ble ikke noe. I morra skal jeg på spinn 60 og gleder meg allerede!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melkorka

Huff. Fikk helt vondt i magen i går. Jeg har gledet meg leeeenge til å dra til Island i sommer. En venninne kommenterte: Du er vel som en strek du nå, så mye som du trener

 

uæææææ! Jeg har gått ned mange cm.. men vekta sier litt mer en da de så meg sist likevel. Gikk opp litt før jeg begynte å trene og slanke meg i januar. Huff og huff. Forskjellen er jo endel siden rundt juletider, men om man regner fra jeg dro til Norge så er jo forskjellen den andre veien en det de tydeligvis tror. :)

 

Jeg har ingen problemer nå med å motstå fristelser i form av godis/is/kaker. Jeg har jo bestemt meg. Men nå skulle jeg ønske at kiloene kunne rase av.. er nok for sent med tanke på venninnene mine der oppe... for jeg reiser om 2 uker.

 

Jeg får bare fortsette, men det er utrolig kjipt at de har forventninger til noe jeg vet jeg ikke kommer til å vise dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men...

Muskler tar mye mindre plass enn fett, men en kilo er en kilo, og det du antagelig har gjort, er å erstatte kilo for kilo fett med kilo for kilo muskler. Dermed veier du ikke nødvendigvis mindre, men centimeterne viser at du likevel har "gått ned".

 

Det er ikke kult at kiloene raser av. Kiloene bør gå ned langsomt men sikkert, da er det mye lettere å holde vekten seinere også. Etterhvert som du opparbeider deg muskelmasse, vil du se at du forbrenner fett også når du IKKE trener, fordi store muskler brenner fett helt av seg selv. De trenger den energien for å bevege seg, og dermed får du litt gratis fettforbrenning. Hvis du har erstattet 5 kg fett med 5 kg muskler, er jo det helt fantastisk! Blås i vekta. Tell centimeter isteden en stund. Etterhvert vil du se at vekta kommer etter.

 

:) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Slenger meg på "velkommen tilbake"-hilsenene, godt å høre fra deg.

Så bra at du har tatt grep! Og nyyydelig at du kom deg vekk fra den helsikes arbeidsplassen. Håper de skjerper seg.

 

Vi må holde sammen, vi damene her inne!

 

Forresten... jeg skjønner jo at man gjerne vil imponere med en tynnere kropp. Men blås i forventningene de eventuelt måtte ha! Man blir jo ikke tynn som en strek over natta heller (dessverre...). Men det vises helt sikkert at du har trent en del, både på centimetrene, og på at du sikkert er i bedre form generelt?

God tur til Island, og fokuser på det som er viktig; ferie, vennskap, sosialisering, menneskelige relasjoner - uavhengig av kropp, utseende og andres forventninger til at man skal se slik eller slik ut :-)

 

Klem fra Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge meg med i velkomstgjengen!

 

Og du - vennene dine på Island gleder seg til å treffe DEG! Uansett hvor mange kilo det måtte være av deg for øyeblikket! :) Jenter - vi er faktisk de samme menneskene, og folk setter like stor pris på oss, uansett om vi er 10-15-20 kilo mer eller mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...