Gå til innhold

noen som er 100 kg og 1,66 cm her??


Gjest lenem

Anbefalte innlegg

hadde vert så greit å hatt en som var like høy og tung. da kunne vi konkurert sammen. drømmen min er og komme meg ned til 70 kg. jeg har lest litt rundt og det er mange som har klart det når de har konkurert på den måten=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 163cm og ca 97,5kg men tviler at vekta mi er rett. Så kan godt si at jeg er rundt 100kg sjøl. Å vil gjerne ned i 70 kg også, har det som et mål til neste sommer, men om jeg klarer det er en annen ting hehe.

 

Men jeg er med på konk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) skal vi sette av sånn at vi går ned så og så mye i uka mnd eller hva vil du? hehe.. litt morro og ha noen og konkurere med da=) samtidig som vi kan hjelpe hverandre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm vi kan jo starte med et del mål iløpe av en mnd.bare et eksempel, 3kg i løpe av en mnd, bare for å ikke ta i noe hardt i første omgang.

 

Syns d er kjempe greit å bli kjent noen som er likedan som meg, trenger masse støtte og et stort spark bak. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg innen??? dato litjpia=) hehe.. jeg har gått opp 2 kg nå så nå måååå jeg ta meg sammen, kvelden som er problemet mitt. da har jeg lyst på potetgull... huff.. ja syns det var lurt det du skreiv jeg om 3 kg i mnd. da er det lissom mulig og klare det.. jeg er 117 cm i midja foresten. skal vi skrive inn det og kansje? men vi kan jo skrive inn vekta her ver fredag eller noe da.. så vi ser hvordan det går med andre? tror dette kan hjelpe meg vertfall, og skal prøve så godt jeg kan og motivere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenem: Hva med innen den 14september da, blir da ca 1mnd d, blir d ikke d da?

3kg burde være overkommelig i løpet av en mnd ja.

 

Vi kan jo skrive inn både vekt og midje mål her da, så har enda mer å gå ut fra da evt. Tru nok det her kan bli mer motiverende enn bare å gå hjemme å trene å ikke kunne snakke med andre enn å kunne dele litt erfaring med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år

100 kg

116 cm midje

 

mål ned 3 kg innen 14 september da skal jeg veie 97 kg=)

er klar får det her nå asså.. men jeg trenger så sårt noen mat tips, noe nytt pålegg og sånt.. har dere noen forslag? har blitt så mat lei. har gått i knekkbrød eller brød med leverpostei og agurk en beite nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D jeg har spist mest av nå i siste er, fruktsalat, med f.eks banan, kiwi, appelsin, eple, druer.

 

Pluss vanlig salat. med grønnsaker.

 

Pålegg så spiser jeg alt mulig, som makrell i tomatsaus, eple på skiva, ost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en talerken med corn flakes. jeg veier ikke maten men har gått kurs før så vet sånn noegenlunde hva jeg skal spise og hvor mye. men så var det og la ver og spise resten av kvelden nå da. det er ikke så lett=/ men jeg prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har vi spist grill mat, grillbein og sommerkoteletter, hehe har ikke talt kcal i dag, men tror nok jeg har fått noen. Skal ha fruktsalat litt seinere i kveld dette skal bli digg, men har ikke akkurat spist så veldi mye før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i skikklig godt humør i dag jeg.. det siste jeg spiste igår var en talerken med korn flakes, og jeg kjørte gubben til byn så han kunne kjøpe seg kebab. først spiste han pølse i brød og så en kebab, han spurte meg flere ganger om jeg ville ha noe men jeg takket nei=) er så glad får det idag. føler meg ganske sterk nå, får det fristet virklig med sånn mat i går kveld... trur kansje denne tråden her har ganske mye og si der=))) ha er strålende fin dag alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos pappa å stemor i går å spiste ribbe, så kan si det slik at var ikke helt sunt da, men jeg drakk vann i stedet for brus da. Det er jeg stolt over da. Men har ikke trent noe denne uka i d hele tatt, så frykter for at vekta har gått opp denne uka også.

 

Har slitt så ille med motivasjon, men jeg får ta noe av husarbeide som trening i morgen da. Hehe Dette bare må bli bra hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på snart 31 år, 163 cm høy og veier litt over 100 kg. Akkurat eksakt vekt har jeg ikke nå, men skal veie meg og måle meg i morgen, så kan jeg legge det inn da.

 

Hvis jeg får lov til å være med her da...??

 

Jeg gikk et nettkurs her i vår, det funket fint en stund, men så dabbet jeg helt av.

 

Men nå må det være slutt, vekta bare øker, og jeg blir bare mer og mer deprimert.

 

Denne uka har jeg fått et virus, så jeg har stort sett vært sengeliggende, derfor får jeg jo ikke sove nå på nattetid, så jeg satt og leste litt her inne igjen.

 

Kjenner motivasjonen komme, så om jeg får være med, henger jeg meg på målet om tre kg innen 14. september.

 

Tror en konkurranse med andre forplikter litt mer, og er man litt konkurransemenneske er dette en bra motivasjonsfaktor tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selfølgerlig kan du bli med her=) kjempe bra.. da er vi flere til og motivere hverandre! idag har jeg gått en tur i 30 min, bare oppover, så det var godt. i dag skal meg og gubben på fisketur=) ha en fin dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...