Gå til innhold

noen som er 100 kg og 1,66 cm her??


Gjest lenem

Anbefalte innlegg

da henger jeg meg på!

 

Jeg har veid og målt meg i dag, det var like ille som jeg fryktet.

 

Her er mine "data":

 

31 år

102,6 kg

midje hele 124,5 cm (det er faktisk her jeg har lagt på meg aller mest siden siste slankeforsøk...)

 

Mitt mål 14. september er - 3 kg, altså 99,6, (under det magiske 100 igjen..)

 

lenem: Så bra med 30 min gåtur allerede i dag, og så ut i frisk luft på fisketur i tillegg! Lover bra syns jeg!

 

Selv tror jeg viruset sørger for at jeg skal være fornøyd hvis jeg orker litt lett husarbeid i dag, har fortsatt feber, vondt i hodet og halsen. Men kjenner jeg er litt bedre i hvert fall. Og jeg er fornøyd med frokosten i dag, så da går alt fremover! (spiste to brødskiver med leverpostei og tomat med pepper på, syns det er så godt!)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startsvekt:100 kg

midje: 117 cm

 

uke 1: 99,6 kg

midje: 113 cm

-400 gram

-4 cm i midje

 

har ikke vert så flink jeg, jeg klarer meg sjøl, men har en gubbe som er så sulten om kvelden og det smitter over på meg. men vi har bestemt oss får og fortsette sammen til mandagen. jeg prøver og tenke på hva jeg spiser får noe i helga men litt godt blir det nok=/ dere får kose dere i helgen... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mustangsally

Hei.

Jeg har holdt på for meg selv en liten stund og det er liksom så lite motiverende?

Jeg veier 98 kg(105 da jeg startet før sommeren) og er 1.66 høy.

Er det ok at jeg slenger meg med?

Jeg må bare ned i vekt. Jeg orker ikke dette tjukka-bolla-feita-livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med dere da? går det bra med trening og mat? jeg har spist det jeg skal i dag og nå har jeg bestemt meg får at jeg må vere mye flinkere og at nå er det stopp. disse kg skal av, koste hva det vil.. jeg så bilder av meg selv da jeg veide 85 kg i går. og det er 15 kg siden! jeg så jo så mye slankere og bedre ut da og så mye mer fornøyd ut også! hvem er det som kan like seg i en stor kropp da?!? nei har fått med meg gubben på dette også nå så nå er vi to. får ca et år siden da jeg gikk grete rode internett kurset så fulgte han meg og da gikk han ned over 10 kg på bare 3-4 uker. så dere kan tenke dere sjøl hvor mye usunt han stapper i seg om kvelden. men vi er som sakt to nå så dette skAL VI BARE KLARE SAMMEN! har ikke blitt noe trening på meg i dag. men jeg skal bynne nå. videon til kari har julpet meg masse=) lykke til dere, stå på=) klem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei nå er d ei stund siden jeg var her, men har fått en skikkelig depper, kjøpte ny vekt å den viste 123 kg i går, å da falt motivasjonen så det holdt også. Sliter nå ja. Noen som har forslag til hvordan jeg kommer meg opp igjen?

 

Håper virkelig på svar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mustangsally

Hei.

mitt beste tips for å komme i gang igjen er en lanf deilig gåtur. Da får du liksom gått av deg noen kalorier.

For meg er trimtreet motiverende fordi jeg merker at jeg kommer i så god form. Selv om jeg ikke har gått ned særlig i det siste, så merker jeg at det strammer seg opp.

Stå på!

Min veiedag er onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet åssen du har det får jeg har ikke vert noe flink i det siste. men jeg har bestemt jeg skal ta meg sammen i morra, og starte på nytt. det hender at en skeier litt ut men da ¨å man bare tenke at en får starte på nytt og komme seg igang igjen i morra. gå turer, det har jeg bynt med nå og bare en halv time hjelper det er ca 2 trim poeng.. ikke ha får høye mål med en gang, ta litt etter litt.. lykke til og jeg vet at du kan klare det her. du må bare ha litt vilje=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen så lurer jeg på om jeg skal begynne på nytt igjen, å da skal jeg stå på, skal ut å gå en liten tur på halvtime til og begynne med, så får vi se hvordan d blir me lengre turer etterhvert. Starter i d små. Har begynt å få tilbake litt av motivasjonen nå. Men i morgen så skal jeg begynne for fullt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mustangsally

Hei.

Jeg gikk på vekta på onsdag og den viste 97,8 kg!

 

Jeg er i gang, det var ned 1,2 kg.

Mitt neste mål er 95 kg. Er jeg flink noen uker nå, så er det innen rekkevidde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 28 år og akkurat fått to barn. En er snart to år og ei på 6 mnd.

Jeg er 167 og veier hele 104 men har begyn t på kurs, Men ingen på det kurset er så store som jeg.

Håper jeg kan være med å motivere og få motivasjon her.

Vil ned til 70 kg..men har ikke veid det på maange år så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...