Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Hei Isabel,

 

og gratulerer! 800 gram ned må da være mer enn "helt greit". Når jeg har vært i siget har jeg gått ned mellom 400 og 600 gram i uka. Så ta på deg gliset. 0,8 kg er kanonbra! ;)

 

Jeg er nok ikke "tynn" Isabel, men det er helt riktig at jeg ikke er overvektig, og det er jeg fullt klar over. Men greia er at jeg har lange tynne bein og armer og en ganske stor kropp om du skjønner. Utover at jeg bruker størrelse 75G i bh som jeg gjerne vil reduserer litt, har jeg også mye av det usunne fettet, dvs godt plassert rundt midjen.

 

Å komme ned under 65 kg gjør det SÅ mye enklere for meg å kjøpe klær. Da kan jeg kanskje få skjorter/bluser som er store nok over bringa, uten å være altfor store ellers. For ikke å snakke om alle de kjolene der jeg ALDRI får plass i brystpartiet. Det er også ganske begrenset utvalg av bukser i min lengde, og da hjelper det å kunne kjøpe dem som er lange nok, uansett om de er høye eller lave på livet - og store nok rundt livet, ikke minst!

 

Sånn er det! Vi har forskjellig kroppsbygning og dermed forskjellige problemer.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Heisann!

Da er jeg på plass igjen, og alt var flott!! Trenger ikke å bekymre meg, og heller ikke komme tilbake før jeg er 50:p

Men, vondt var det!!

Nå har jeg spist 2 bananer og 2 knekkebrød med makrell i tomat:D Heeeerlig!!

 

Mimi og Isabel, GRATULERER med flott nedgang!! Og så mye! Kjempebra:)

Dere har vært flinke begge to.

 

Ha en super onsdag alle sammen

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for Isabel sin skyld kommer det en liten presentasjon her:

jeg er 32 år, 164 cm høy, single og har nylig flyttet til Oslo.

Vekten aner jeg pt ikke men jeg er stygt redd for at den ligger rundt 80 kg.

 

Begynner på GR kurs i morgen for å prøve å skjerpe meg.. Tenker at så lenge jeg betaler så mye for det bør jeg også få noe ut av det. Gikk på kurs for 7 år siden og gikk da ned 23 kg. Mye av dette har kommet på igjen. Har hengt her inne sammen med Mimi og slankeklar i godt over 1 år nå.

 

Ønskevekten er rundt 65 (har aldri vært noen sylfide og kommer aldri til å bli det!) men har bestemt meg for at om jeg når 70 skal jeg jobbe for å bli fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja - her sitter jeg og skal liksom studere, men gjør alt annet...typisk

 

litt info til Isabel, jeg er 32 år, har ikke barn ennå. Har masse "issues" med mat og kropp, men prøver så godt jeg kan å tvinge meg til å være sunn og fornuftig.

 

Er student, og strever mot den stillesittende tilværelsen på forelesninger og lesesal. Jeg løper og løper, og spiser utrolig sunt i hverdagen og fester og skeier ut i helgene. Er 169 og veier nå rett under 61 kilo, så det er bare jåleri med meg altså. Men trivselsvekt er trivselsvekt, og den er individuell.

 

Velkommen i gjengen - vi er alltid glade for nye humørspredere!

 

Veiedag i morgen...jeg stålsetter meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Kjekt med ny presentasjon, får frisket opp litt:)

 

Sans, lykke til på kurset imorra, det blir spennende å høre hvordan det går..

 

Jeg har spist og kost meg idag, og også litt snop.....

jaja... formen er snart tilbake til normalen, håper jeg skal få kommet meg ut og gått en tur imorra;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å være i en tråd med aktivitet igjen....:)

 

Ja, mimi, jeg er så enig med deg at vi alle sliter med våre egne problemer uavhengig av vekt osv, og som feliz sier så er en trivselsvekt individuell. Derfor jeg skrev i "mine øyne" ;) Jeg er også helt klart glad jeg gikk ned 800 g, for det er jo en fin nedgang... det er bare det at forrige gang så gikk jeg ned rundt 2 kg den første uka...og da var forventningene mine deretter.... Men, jeg skal ta på meg gliset... he he :)

 

Lykke til på kurset sans1, det blir nok bra skal du se. Blir moro å holde følge med deg....

 

I dag klarte jeg å reise i fra matpakka mi, som var ferdig veid opp og ordnet. Da ble det en meget dårlig erstatning i kantina.....en vaffel :) Det var utrolig godt da... he he.... men en kortvarig glede må jeg si.... for så kom angeren.... "big time"...men ikke så langvarig da... har lært å ikke bruke min energi på ting jeg ikke får gjort ugjort... hjelper sååå lite..he he.. bare jeg som taper på det gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Huffda, Isabel... da har du nok vært sulten idag... stakkars deg

Jeg har knekkebrød på jobben jeg, og pålegg, så er det bare å ta med seg frukt, eller gå til butikken (gjør stort sett det. Tar med 2 elever og går 20-45 min, for å få luftet dem og få inn litt mere konsentrasjon resten av dagen)

og, så har vi fruktordning på skolen, og da blir det ofte en til meg også, siden han ene av de jeg har ikke vil ha...

Spiser i begge friminutt jeg....

En vaffel, da hadde jeg sultet..... men, hadde nok nytt den jeg også, hehe:p

 

Og, vær strålende fornøyd med -800 gram, det er nesten 1kg!! ;)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter,

 

Så godt å høre at undersøkelsen din er vel overstått Merwell. Så nå som du har fått i deg mat, så er du kanskje kvitt all lufta også. Hehe

 

Jeg har kjedet vettet av meg i dag, akkurat som jeg har fått beskjed om å gjøre, bortsett fra at jeg har vært innom her da, men jeg kunne jo ikke sove hele dagen heller.

 

Sans1, jeg tror jeg nesten jeg er like spent på kurset ditt som deg. Jeg synes jeg har kjent deg så lenge og jeg unner deg virkelig å nå målene dine, så masse lykke til i morgen. Det blir spennende å se hvilken meny du skal følge, om du kanskje skal spise litt mer?

 

Det er så kjedelig å glemme matpakka hjemme. Den gode riktige maten man har brukt energi på å lage. Godt du nøt vaffelen da Isabel. Jeg hadde nok vært veldig sulten og slitt med å bare spise den ene.

 

Feliz - du skal ha for at du er dønn ærlig! Blir spennende å se hva vekta sier i morgen.

 

Else, hva skjer med deg? Du blir vel her og fortsette stabiliseringen din, eller hva. Jeg håper jo at vi en dag kan dra nytte av dine erfaringer og komme dit vi også.

 

Og så håper jeg du har kommet godt i gang Slankeklar. Selv har jeg naturlig nok ikke fått trent en døyt siden mandag. Siden jeg bare har ligget her, har jeg også redusert litt på inntaket. Det er vel begrenset hva man trenger av energi for å ligge på sofaen og stirre i taket (hverken lesing eller tv-titting er anbefalt).

 

Vi tastes mer i morgen, for da skal de aller fleste vel opp på vekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Mimi og Isabel med strålende resultater, veldig bra..

 

Og grattis med vel overstått undersøkelse, Merwell.

 

Da har jeg startet trinn1 på treningen min - gå opp og ned alle trappene i blokka mi 4 ganger. det er 7 etasjer! og jeg ble helt pumpa. Snakk om dårlig kondis ;)

Planen nå er å gjøre dette hver dag - evnt minus de dagene jeg er på Sats (etterhvert) for så å øke med en gang pr uke til jeg ender på ti ganger opp og ned uten å dø!

Så hvis dere ser en sprutrød jente fly opp og ned trappene i en blokk i nærheten så er det nok helt sikkert meg! hahaha

 

Kult å høre at dere gleder dere til å følge meg.. Lover å holde dere oppdatert!

Så min vekt kommer først i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Takk, takk!

Jada, nå er lufta som normalt igjen her, hehe:D

Mimi, skjønner at det må være helt aldeles forferdelig å bare ligge der hele dagen, noe så kjedelig! Syns synd på deg... Det er når man kan bare slappe av at man merker at man faktisk liker å gjøre noe, hehe

 

Lurer også på hvor Else er, håper hun kommer tilbake:)

 

Sans, du er virkelig flink!!! Det mener jeg, og det er kjempelurt å trene sånn da, det er jo bare helt supert:) Dette kommer du garantert til å merke på kondisen og formen, i tillegg brenner du masse kalorier

 

Ha en god natt alle sammen, vi snakkes imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent!

 

Men nå har jeg gnåla i flere dager, så jeg syntes ikke jeg kunne mase i dag også.

 

I påvente av flere resultater kan jeg melde at jeg kontrollveide meg i dag - for gårsdagen resultat var nesten for godt til å være sant. Veide 200 gram mer i dag enn i går, men om jeg går ned 2 kg eller 2,2 på en uke er ikke avgjørende. Veldig fornøyd i alle fall!

 

Uansett har jeg ikke store forventninger til neste uke, men jeg skal absolutt gjøre et forsøk. Det venter tross alt to uker i bikini forute... og holder på motivasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Her kommer mine tall:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

5/11: 58,5 kg

12/11: 60,4 kg?

22/11: 59,1kg

29/11: 58,3 kg

6/12: 58,3 kg

13/12: 58,1 kg

20/12: 57,7 kg

27/12: 57,4 kg

3/1.08: 58,1 kg

10/1: 58,1 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Jaja, litt skuffende, men får håpe litt nedgang neste uke, men er jo egentlig i mål, så skal vel være fornøyd med det...

 

Sans, en gang til, lykke til:)

 

Mimi, du har uansett vært flink, jeg er imponert!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er stillstand, så gratulerer jeg likevel Merwell :) Du er jo som du selv sier i mål, og det er strålende!

 

Det var i går morres du skulle veid deg vettu ;) da var du sikkert hel tom!

 

Du må jo snart til å tenke på å stabiliserer du. Da Else begynte gikk hun jo til og med ned et par kilo. Kanskje det er noe å tenke på. Men da må du ha planen klar!

 

Dere andre da, det må da være fler som har vært på vekta i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere har savnet meg. Har hatt det utrolig travelt på jobben de siste dagene, og har ikke engang hatt sjans til å stikke innom å lese innleggene. Synes nesten at det er rart at jeg har vært innom på så mange dager. Jeg henger fortsatt her.

 

Det er jo faktisk litt morsomt å lese presentasjonene av de forskjellige. En glemmer litt lett hvem som egentlig er bak.

 

Da må jeg jo også presentere meg selv. Jeg er 29 år (blir 30 i år), bor i Sandnes, gift (iallfall foreløpig) og har en gutt på 3 år. Er 160 cm høy og veier 58 kilo. Er ikke lenger på slank, men holder på å stabilisere, og så langt så har det gått veldig bra.

 

Feliz. Jeg var faktisk ikke klar over hvor høy du faktisk er. Egentlig så blir jeg nesten litt sint på deg. Jeg er sikker på at du er kjempeflott og svært slank. Du burde snart også bli fornøyd med vekta di, og heller satse på å bli der. En kan liksom ikke alltid se tilbake den gang en var 18 år og 55 kilo. Å bli fornøyd med vekta handler mye mer om det som foregår i hodet enn hva vekta viser. Til tider er jeg slettes ikke fornøyd med mine 58 kilo, og tenker at 54 kg hadde vært perfekt. Da må jeg bare fortelle meg selv at jeg skal slutte å tulle. Heldigvis blir det sjeldere og sjeldnere jeg tenker de tankene.

 

Når det er sagt, så stoppet vekta i dag på 57,8 kilo (ned 600 gram fra forrige uke), så da er julegrammene av. :-) Trente en dag forrige uke, og ingen dager denne uka så langt. Lite fornøyd med det, men det har ikke vært tid heller denne uka. Her må jeg skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, da var det gjort og som alltid ble det verre enn fryktet. Men som kurslederen min sa så VAR jeg ihvertfall der i dag og det er det som teller!

 

Så da har jeg satt ny startdato og ny startvekt og den landet på 83,1 kg!!!

Kjære vene, jeg trodde jeg skulle dette sammen! Men ok.. det var kveldsvekt med klær + at jeg holdt på å tisse på meg (veier jo litt det også, haha)

Men her er det noen som har hatt det godt de siste mnd skjønner jeg.. Ikke vits i å gråte over spist mat, så jeg bretter opp armene og setter igang.

Første mål nå er å se 80 blank el 79,9. Det vil jeg helst klare før 1. mars.

 

Så over til meny.. det som var litt interessant var at kurslederen min hadde en litt annen måte å finne ut hvilken meny vi skulle følge og det gikk rett og slett ut på hvor mange kg vi ville ned. De som skal ned 5 kg el mindre skal ligge på 1, de som skal ned opptil 12 kg skal ligge på meny 2, opp til 18 kg meny tre, over 18 kg meny 4.

Så hva havner jeg på da? Jo, seff meny 2 og 1600 kcal (ja, nå kan dere le nå)

 

Et av mange gode tips hun ga var at de som har spist fisk 3-4 ganger i uka og har drukket mest vann er også de som har hatt best/størst vektnedgang. Og med fisk mener hun da fiskeprodukter som inneholder MER enn 60 % fisk

 

Hun ga oss også en utfordring som vi ble med på. Alle sammen har nå forpliktet seg til å ta 30 sit-ups og 30 knebøy/rumpeknip (skal klare å holde fast en 2 karats diamant i rumpa, haha) hver dag! Og det skal jeg klare

 

Nå har jeg endel å gjøre.. Boka skal leses!! og trapper skal gåes. (og middag skal spises) Og nå som jeg sitter med "bibelen" må dere bare spørre, så skal jeg se om jeg kan finne svar. Kan jeg ikke det kan jeg alltids spørre neste kurskveld, hehe. På den måten drar vi litt nytte av dette alle mann. Jeg har forresten fortalt at jeg har dere som heier på meg her inn ;)

 

Jeg er full av ny motivasjon og skal IKKE veie 83,1 kg lenge!!

Ha en strålende kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mimi, jeg skulle nok det, og var inne på tanken, men tenkte at torsdag er veiedag, og holder meg til det....

Må nok stabilisere, for å klare å holde meg der, og tåle utskeielser... vet bare ikke helt hvordan. men, som sagt tidligere, så får vi nesten gratis kurs fra grete Roede som kommunen dekker for ansatte, og jeg har da valgt livsstilskurs uten vektnedgang. Begynner på torsdag, og håper jeg skal få hjelp til å lære det der...

Må jo ellers si at av de som dukket opp på info-møtet var jeg den slankeste av alle, så det var nesten litt flaut.... men, trivselsvekt og få hjelp til stabilisering er like viktig. De fleste skulle jo på vektreduseringskurs....

 

Else, så bra at du er her:) !! Hmmm... har du planer om å bli singel iløpet av året? Si ifra hvis vi kan være til noe hjelp, uansett hva det er.... har hatt litt erfaring med problemer selv dette året som har gått, men de siste ukene har vært bedre:) Men, hvis man vet at man får det bedre alene, er det greit å vurdere saken, og så heller tenke seg veldig godt om.

Du er forresten veldig flink med vekta di, og selv om du ikke trener så klarer du deg bra Men, lurt å trene da...hehe... kan jo jeg si;)

 

Sans, så mye bra info du har fått, og tusen takk for at du deler med oss!!

gleder meg til å høre fortsettelsen, hehe

83,1 ser du kun 1 gang, idag! neste gang er du på vei nedover:)

Det med fisk og vann var interessant, og livretten min, som dere sikkert har fått med dere... torskerogn til middag idag, nam nam

Lurer på om vi får samme råd om trening som du fikk, eller om det er mye ulikt...

Ha en super kveld, og nyt både boka og treningen, og spes middagen, hehe

 

Klemmer fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort ja! Gratulerer med at du er i gang. You go girl!!!

 

Jeg tipper at du ikke blir på 80-tallet så veldig lenge. Og skulle du bli der en stund og det begynner å skorte på motivasjonen, så får du ta på deg tynnere klær og tisse en skvett ;) Hehe...

 

Nei, jeg skal ikke tulle - men du hørtes nesten "høy" ut og boblet over av inspirasjon og gå-på-vilje. Fortsett sånn. Og husk å rapportere trim også. For begynner du å sluntre unna trappene eller noe, så lover jeg å finne frem pisken.

 

Godt at du skal spise 1600 kcal da! Da er det en del mat å ta av. Det blir nok bra for forbrenningen din skal du se. Heia heia :) :) :)

 

Else, så flink du er! Jeg bøyer meg i støvet. Superbra! Men det høres ikke ut som om alt er fryd og gammen på hjemmfronten. Håper du finner den beste løsningen.

 

Merwell, så flott at du skal på kurs. Jeg skjønner godt at du følte deg litt flau som den slankeste. Det er det (i tillegg til økonomi) som har holdt meg unna. Men det med trivselsvekt er helt klart viktig - og du er jo også klar over at du ikke skal noe særlig mer ned.

 

Jeg er bedre, om enn ikke helt bra, og vurdere om jeg kanskje må være hjemme fra jobb i morgen også. Det går i alle fall riktig vei.

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Varme hilsner fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mimi, bli hjemme imorra også, så har du en dag til å komme deg på, du trenger jammen det!! Kanskje du heller orker å gjøre littegrann, og småpusle litt med andre ting:)

 

Jeg hadde heller ikke meldt meg på kurs fordi jeg syns det er dyrt, men 500 kr er til å leve med

Men, strever man veldig, er det verdt pengene, det er helt sikkert:) Man kan lære mye, og det er nok en fantastisk motivasjon, og mye lærdom.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Hei igjen alle sammen, og velkommen i gjengen, Isabel. Her er det alltid plass til fler, og som du ser er det en aktiv og hyggelig gjeng. Litt om meg til deg som ikke kjenner meg:

31 år, bor i Oslo, singel (men kanskje ikke helt :) ), jobber som stipendiat så jeg sitter på rumpa hele dagen og kjører bil til og fra. Trener en del på SATS og er flinkere på det enn jeg er på maten. Jeg gikk på Grete Roede kurs for noen år siden hvor jeg lærte det viktigste om kosthold og ble generelt interessert i mat og kosthold mens jeg gikk ned ca 15 kg fra 83 kg. Senere startet jeg på 72,9 kg da jeg ble med i vektklubben sammen med Sans1 og Mimi, og nå ca 1,5 år senere er jeg kommet ned til dagens vekt på 64,8. Målet er rundt 60 - 61. Jeg er 168 cm høy, så det er egentlig bare kosmetikk igjen. Men som du ser av hastigheten på nedgangen her, går det saaaakte, så det gjenspeiler nok litt at motivasjonen har vært litt opp og ned i løpet av de siste 18 månedene. Men nå er det futt og fart igjen, og de siste 3-4 kiloene skal av.

 

Men så utrolig mye som skjer her inne om dagen!

Merwell på koloskopi - stakkar! Det har jeg også tatt noen ganger, det er ikke noe gøy i det hele tatt. Men mot slutten, når det slutter å gjøre så innmari vondt, er det jo litt interessant å se seg selv innenfra (eller er det bare jeg som har litt makabre interesser?). Vekta er jo heltopp! Husk at kroppen din ikke har hatt noe særlig å jobbe med de siste dagene, så det kan hende den har vært i litt sparemodus og får litt hikke når du begyner å spise igjen. Den tid, den sorg. Du har jo vært kjempeflink. Nå er det jo bare stabilisering igjen.

 

Mimi - auauau! Hjernerystelse hørtes vondt ut. Helt enig med Merwell i at du bør ta en dag til på sofaen, enda så kjedelig det er. Du kan jo kanskje prøve å gå en liten tur? Bare ikke skli på isen og slå hodet igjen ;). Og vekta er jo helt strålende hos deg også. Skal du i bikinien snart? Jobbe varmt sted igjen?

Jeg ser fram til tur til Mexico i april. Har fått akseptert en artikkel på en konferanse (årets beste julegave!) og skal dit for å presentere den. Og bading blir det garantert tid til i løpet av én hel uke ved en endeløs strand.

 

Godt du ikke forsvant Else! Du hører jo til her, men kjenner igjen det med å ha mye å gjøre på jobb. Og jeg også ble veldig nysgjerrig på statusen der ;-). Gratulerer med finfin nedgang.

 

 

Hvor er det blitt av Anne, keltisk og arti, forresten? Håper de ikke har falt av lasset.

 

Sans1, du veier jo ikke 83,1 kg! Det er jo ikke deg! Du veier jo 70 kg og har bare gått deg litt bort inni en annen for en liten stund. Du finner garantert veien ut igjen. Dessuten: - veiing på kvelden, med klær, uten å få tisse, etter å ha spist og drukket hele dagen. Hallo - trenger vi si mer? Unntakstilstand :).

Men ikke gjør som jeg gjorde da jeg gikk på kurs og måtte forholde meg til kveldsveiing - etter hvert trappet jeg ned på mat- og spesielt vanninntaket på mandagene når jeg skulle på kurs, for å spare inn noen gram på vekta. JA, jeg vet det er latterlig, for det blir jo akkurat like ille uka etter. Og hvem lurer en, annet enn seg selv? Men vi sørger for at denne våren blir en HELT annen enn den vi hadde i fjor!? Da sto vi vel bom stille og var demotiverte alle tre. Men nå har vi masse ekstra drahjelp.

 

Har tydeligvis ikke skrevet på en stund for her var det jo totalt munndiaré.

Dagens resultat bærer preg av at jula var veeeldig hyggelig. Eller for meg var det vel egentlig alle de fire julebordene med store middager og tilhørende enorme mengder alkohol som var utslagsgivende.

Ned 0,4 fra tjuvveiing i helgen, og under 65 som var målet for jula - det er allikevel bra.

Nå må jeg hoppe i dusjen. Klarte å komme en halv time for sent til boksetimen jeg skulle på i dag (ny timeplan) så da ble det strafferunder på step og tredemølle i stedet. Det blir jammen trimpoeng av det også, fire stykker.

 

Ha en fin helg, alle sammen. Jeg skal ut og gå på ski om jeg så regner bort i forsøket :)

 

10/01/2008 64,8 kg = - 0,2 kg

 

13/12-2007 65,0 kg = +0,7 kg

22/11-2007 64,3 kg = - 0,2 kg

15/11-2007 64,5 kg = +0,4 kg

08/11-2007 64,1 kg = - 0,6 kg

01/11-2007 64,7 kg = - 0,3 kg

25/10-2007 65,0 kg = +0,2 kg

18/10-2007 64,8 kg = - 0,1 kg

11/10-2007 64,9 kg = - 0,4 kg

04/10-2007 65,3 kg = +0,3 kg

29/09-2007 65,0 kg = - 0,0 kg

20/09-2007 65,0 kg = - 0,3 kg

13/09-2007 65,3 kg = - 0,4 kg

06/09-2007 65,7 kg = - 0,4 kg

30/08-2007 66,1 kg = - 0,7 kg

23/08-2007 66,8 kg = +0,5 kg

02/08-2007 66,3 kg

Startvekt: 14. august 2006: 72,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Slankeklar,

 

Det ante meg at du hadde litt på lager når du først kom i gang :)

 

Godt å høre at du er i siget. Du har jo klart deg kjempebra. Generelt sett og også gjennom jula. Jeg husker de tider da jeg veide mindre enn deg. Sukk ;) Kanskje jeg skal prøve å ta deg igjen... hehe.... Vel, vel. Som jeg skrev tidligere så er jeg i alle fall fornøyd med for hver gang jeg setter ny startvekt, så har den gått ned siden sist.

 

Hyggelig å høre at du ikke er 100% singel for tida. Det gleder vi oss til å høre mer om.

 

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag 1: 62,1

Veiedag 2: 61,3

Veiedag 3: 61,1

Veiedag 4: 60,9

Veiedag 5: 61,0

Veiedag 6: 60,5

Veiedag 7: Timeout :-)

Veiedag 8: 60,9

Veiedag 9: 62,1 !!! Hva skjer??!!

Veiedag 10: 60,7

Veiedag 11: Bortreist uten vekt...

Veiedag 12: 61,6

Veiedag 13: 61,1

Veiedag 14: 62,7

Veiedag 15: 61,0

Veiedag 16: 61,2

Veiedag 17: 61,1

Veiedag 18: 60,9

Veiedag 19: 60,9

Veiedag 20: 60,8

Veiedag 21: 61,4

 

Hmmmm.... skal ikke prøve å lure meg selv, men synes ikke jeg har lagt på meg...jeg skylder på mensen, og satser på at det forsvinner av seg selv igjen.

Men jeg SKAL altså ned til 60! SKAL!

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann alle sammen, og GOD HELG!!

 

Ja, så er det fredag igjen, heldigvis.... sove lengre imorra, og forhåpentligvis oppholdsvær

 

Slankeklar, SÅ koslig at du er tilbake, og at du har masse å si, er bare koslig!

Gratulerer med Mxico-tur, den har du helt sikkert fortjent, og den må du nyte, og se frem til. Halve turen er jo det å glede seg på forhånd:)

Så spennende å høre at du ikke er helt singel også, og det får vi vel høre mer om etterhvert;)

Når det gjelder koloskopi, var det interessant å følge med, selv om det gjorde vondt.... Håper ikke jeg går opp nå, og at kroppen kom i sparemodus, det hadde vært kjedelig, men sikkert naturlig....

Du har forresten vært veldig flink med vekta, til tross jul og mye festligheter:)

Kos deg masse på ski i helga, her blir ihvertfall ikke det noe, for snøen har regnet bort...

 

feliz, mensen kan faktisk være årsaken, så se det an til neste uke:)

Det virker som om kroppen din har bestemt seg for å ikke ned under 60... men når det først løsner, kommer det nok fort.

 

Ønsker dere alle sammen en fin dag, og ei flott helg!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen jenter ;)

 

Det ble ikke jobb på meg i dag heller, men jeg håper det er siste ineffektive dag på sofaen nå. Kanskje jeg til og med kan driste meg til en liten tur ut senere i dag. Her ser det i alle fall ut til å bli sol i dag.

 

Mexico høres deilig ut Slankeklar. Gled deg! Jeg skal nok ikke ut på jobboppdrag i år, sukk. Det er faktisk første gang på tre år jeg tilbringer jan/feb i Norge, og noe sier meg det kommer til å gjøre vinteren ganske mye lengere. Men som et plaster på såret skal jeg og sambo'n på to ukers vinterferie i Asia, nærmere bestemt Thailand og Ankor Wat i Kambodja. Det er absolutt en gulrot for å kvitte seg med et par kilo så fort så mulig. Det er nå fem hele uker igjen til avreise, så jeg kan vel max håpe på minus 2,5 kg. Det skal godt gjøres etter at jeg tok 2,2 kg på ei uke, men jeg skal i alle fall gjøre en hederlig innsats!

 

Feliz, du er jo nesten i mål, og hvis du ikke føler at du har lagt på deg, så har du nok ikke det heller. Hvor mye spiser du egentlig? Kanskje du også bør øke inntaket bittelitte grannet? Etter at Else stabiliserte seg ned, har jeg etterhvert fått trua på at det er det som skal til - når man nesten er i mål vel og merke!

 

Merwell, jeg tror ikke kroppen går så fort på sparebluss. Det får da være grenser. Jeg krysser fingrer for at det i alle fall ikke er tilfellet.

 

Og til alle sammen; Riktig god helg!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...