Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Mimi. Ikke noe nytt innlegg på flere timer trenger ikke å bety at det er noe galt. :-)

 

Gratulerer til dere med gode resultater, og særlig Isabel. 1.4 kg ned er jo fantastisk. Godt at det ble en ordnig på det for engleungene også.

 

Slankeklar. Du forbrenner sikkert mengder med kalorier når du er så sulten.

 

Vekta mi holder seg der den skal holde seg den.

 

Travelt, travelt på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Veiedag 1: 62,1

Veiedag 2: 61,3

Veiedag 3: 61,1

Veiedag 4: 60,9

Veiedag 5: 61,0

Veiedag 6: 60,5

Veiedag 7: Timeout :-)

Veiedag 8: 60,9

Veiedag 9: 62,1 !!! Hva skjer??!!

Veiedag 10: 60,7

Veiedag 11: Bortreist uten vekt...

Veiedag 12: 61,6

Veiedag 13: 61,1

Veiedag 14: 62,7

Veiedag 15: 61,0

Veiedag 16: 61,2

Veiedag 17: 61,1

Veiedag 18: 60,9

Veiedag 19: 60,9

Veiedag 20: 60,8

Veiedag 21: 61,4

Veiedag 22: 60,7

 

Back on track! :-) Juhuuuu! Jeg spiser og spiser og nå går det rette veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimi. Ikke noe nytt innlegg på flere timer trenger ikke å bety at det er noe galt. :-)

 

Hehe - helt riktig. Men jeg kom da vitterlig ikke inn på mange timer og det hadde heller ikke vært innlegg i noen andre tråder da jeg til slutt kom inn :D

 

Flott at du holder vekta. You go girl!

 

Feliz, gratulerer. Godt å høre at du spiser deg ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg heller ikke inn i sted, så det har nok vært noe problemer :D

 

Ja, nå er jeg spent her... 1,5 timer til veiing..

 

Grattis Feliz med flott resultat :)

 

Mimi og slankeklar.. det er nok helt sikkert noen fornuftige grunner og ikke noe å henge seg opp i :D (sa hun som kommer til å eksplodere hvis hun ikke går ned etterpå, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Her kommer mine tall:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

5/11: 58,5 kg

12/11: 60,4 kg?

22/11: 59,1kg

29/11: 58,3 kg

6/12: 58,3 kg

13/12: 58,1 kg

20/12: 57,7 kg

27/12: 57,4 kg

3/1.08: 58,1 kg

10/1: 58,1 kg

17/1: 58,6 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Huff, dette går gale veien:(

Vet ikke hva jeg gjør feil jeg, men ergelig er det!! Skal jo på kurs for første gang ikveld, så får vi se om jeg lærer noe...

Kanskje jeg får vite hvor mange kalorier jeg skal ha, og om jeg skal begynne å telle dem, og registrere maten for å følge med... er redd det er pga frukta.... og jeg spiser kaviar på maten 3-4 ganger hver dag, eller makrell i tomat....

 

Isabel, GRATULERER med vekta, og flott at ungene er i gode og trygge hender, og blir tatt godt vare på

Nå kan du slappe av og puste ut litt.... alt kommer til å ordne seg til det beste:)

 

Feliz, grattis til deg også!!!

 

Mimi og slankeklar, vi får komme sterkere tilbake neste uke, da er det vår tur, hehe!

 

Jeg koste meg forresten ute igår, koslig å skravle litt :D

 

Sans, lykke til ikveld, jeg krysser fingrene:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. når jeg leser resultatene til mange her inne, og sammenligner med hva dere har veid flere uker tilbake, så må jeg da si at dere er stabile i vekta.... at det går 0 -2,5 kg opp og ned er ganske normalt (hvis man ikke skal bare NED da.. he he)... mange av dere har gått opp litt ene uka, så ned litt andre uka osv osv... Det kalles stabil vekt :D Så fortvil ikke selv om dere har gått opp littegrann, for hvis dere ser i det store og det hele, så har dere veid det "samme" de siste månedene... og det er jo bra:D for det betyr at dere ikke har gått opp i hvertfall.

 

Sitter på jobben nå... så må gå, men tusen takk for gode tilbakemeldinger Merwell, mimi, Else og slankeklar :D Skjønner at dere her inne er en flott gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Dere er gull verdt. I dag morges var jeg så sur og holdt på å ikke rapportere og ville heller si at jeg hadde glemt det, i håp om at det skulle stå bedre til i morgen. Men så skrev jeg inn allikevel, og takket være dere er pågangsmotet tilbake igjen.

 

Gratulerer med finfint resultat, feliz.

Merwell - vi gjør det bedre neste uke. Spent på å høre mer om kurset ditt også.

 

Ville altså bare si takk!

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre Slankeklar :D Vi har jo vært ute en vinternatt før vi!

 

Isabel, du har helt klart et poeng, det er mange her som ligger og vipper og egentlig er ganske stabile. Stabile ja, men stabilisert har de jo ikke, for de har ikke trappet opp matinntaket ennå, og det blir nok bøygen for mange av oss. Merwell, du er jo en av dem, så det blir virkelig spennende å høre hva de sier på kurset ditt. Det spørs om du kanskje må registrer litt igjen, for å se hvor mye du rent faktisk spiser - med mindre du har full kontroll da :D Spennende blir det i alle fall! Men ja, for all del Isabel; la oss se det positive i at så mange ikke har gått opp når vi ser tilbake noen måneder (bortsett fra meg da *rødme*)

 

Jeg og samboeren tok forresten og regnet ut hans dagsbehov her om dagen og så førte vi opp alt hva han hadde spist i løpet av dagen, bare for å se hvordan det så ut. Helt utrolig. I løpet av dagen spiste han frokost, lønsj, et pizzastykke, litt frukt, et wienerbrød (!), middag, drakk melk og juice og spist litt sjokolade ... og tror det dere ikke det stemte nesten nøyaktig med hva han skulle ha! Jeg må innrømme jeg var en anelse misunnelig! Sukk :)

 

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet veiedag fra fredag til torsdag og idag stoppen den på 62,8 kg. Det er en oppgang på nærmere 1,5 kg siden før jul, men jeg er iallefall igang igjen

 

Håpet er litt til før ferie neste uke, får prøve å være flink i helga, så kommer det nok etter hvert ( håper jeg ) Har jo greid det før, og med denne gjengen burde det iallefall gå bra.

 

Så flott at det ordnet seg Isabel :-) og gratla feliz ( hva er det for en formel du har funnet???? )

 

Merwell du går nok ned igjen neste uke du:-) og jeg er nok litt som deg slankeklar - MÅ skjerpe meg i matveien.

 

Ellers så skal jeg på besøk til barnebarn i helga, gleder meg masse..... Så dere får alle ha en riktig fin helg alle sammen

 

Helgeklem følger til de som vil ta i mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isabe, det er bra du skjønner at dette er en flott gjeng:) For det er dere nemlig, hehe

 

slankeklar, det er bra du ser lyst på det! dette her går bra:)

 

Mimi, det er nok det som blir problemet mitt, som du sier... jeg har ikke økt matinntaket, og jeg skal regne på det etterpå,hva jeg skal ha... tror nemlig jeg skal ha mye mer, og liker ikke det.... blir litt feil....

Når det gjelder kurset, så føler jeg at det gikk fort, over på 1 time, og vi fikk egentlig ikke greie på noe annet enn at vi skal lese i boka, bli kjent med den, og det er jeg allerede etter å ha vært her inne så lenge. Jeg fikk ikke vite hva JEG skal spise, hvor mye, for å stabilisere osv... håper det kommer mer etterhvert.... men jeg tror jeg skal ha 'bare' 200 kalorier med frukt, og så spise flere måltider istedet for frukt, og også 200 kalorier melkeprodukter... (som jeg ikke har nå)

Jeg skal regne på hva jeg skal ligge på.......

Føler ikke at jeg kan legge på mye, da må det gå gale veien... men skal regne først, hehe

Jeg tror jeg skal registrere frem til neste kurs på torsdag for å se....

 

Blir spennende å høre hva sans har å fortelle, lærte mere av henne jeg, hihi;)

 

Klemmer alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei igjen, nå har jeg regnet det ut.

 

Jeg havna på 1981 som mitt daglige energiforbruk.

Hvor mye skal jeg egentlig spise da når jeg skal stabilisere?

 

jeg tror at jeg vanligvis ligger på ca 1500 kalorier hver dag nå.... (og enda har vekta begynt å øke...)

 

Betyr det at jeg skal spise meny 3 hvis jeg skal følge de rådene om hvor store porsjonene av brød og fisk/kjøtt skal være? Har aldri fulgt det jeg, bare spist og registerert (tidligere)

Nå har jeg bare prøvd å spise normalt og sunt, uten registrering...

 

ble visst mye det her.... burde vel ha tatt det kurset før, hehe...

 

 

Forresten litt flaut der idag, de fleste andre var ganske store i forhold til meg, og det virket som om de var der for å ta av seg, og ikke holde seg der de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det meg da.. (og nå tenker jeg du er spent, Mimi, hehe) Opp på vekta bar deg og gode resultater ga det (skjønner ikke at jeg ikke er poet!) Men ihvertfall, det ga et resultat på - 0,9 og jeg er strålende fornøyd. Det er egentlig ikke så mye mer å si om det :D

 

Utfordringen nå er helgen. Skal på hyttetur (har vel muligens nevnt det før?!) men jeg føler at jeg er så motivert nå at det burde gå bra.. Det gir meg virkelig en liten ekstra piff å vite at jeg skal stå foran en kursleder å forsvare nedgang eller oppgang. Tar med meg kun den ene vinflasken jeg kan nyte, kjøkkenvekten, vitaminer og tran og matpakke til turen oppover i morgen.

 

Siden jeg på en måte har startet litt på nytt gjør jeg også det med vekttabellen, så da ser det sånn ut:

 

10/1: 83,1 kg

17/1: 82,2 kg = - 0,9 :D

 

Nå skal jeg ut og gå trapper - har nå økt til 5 turer opp og ned :) (og når jeg kommer inn igjen skal jeg lage meg kesamlapper!)

 

Klemmer fra utrolig glad Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Sans1 - dette har jeg ventet på hele kvelden :D

hehe... og så har jeg sett litt håndball da, og jobbet litt... men bortsett fra det er du selvfølgelig hele livet mitt :D Godt å høre at du er motivert - dette klarer du! Kos deg i trappene!

 

Anne - flott at du er i gang igjen. Da er jeg i alle fall ikke den eneste her som har "fått merke jula på kroppen". Lykke til med forsettelsen.

 

Merwell, nå er jeg ikke noen spesialist på å stabilisere dessverre, men litt teori har jeg klart å lese (det er som kjent forskjell på teori og praksis), og jeg er helt sikker på at Else kan komme inn med tilføyelser og korrigeringer dersom jeg skulle skrive noe som er helt feil.

 

For det første tror jeg at du bør ta et par dager og registrere hva og hvor mye du spiser nå, slik at du vet det ganske nøyaktig. Deretter er kunsten å legge på 100 kcal i uka i uka. Dvs hvis du nå spiser 1500 kcal slik du tror, så skal du uka etter spise 1600 kcal , deretter 1700 og slik skal du legge på ca 100 kcal i uka helt til du nærmer deg 2000 kcal som er det du rent faktisk trenger.

 

Det med fruktrasjoner, melk osv er jeg ikke noen racer på. Jeg er ikke så kjempegod til å følge det heller. Det får du sikkert lære mer om på kurset etterhvert.

 

Det jeg vil anbefale deg er å gå inn på 'Hold vekten' og lese tråden til Fru Luna. Hun har skrevet masse lurt over veldig lang tid! Og så vil jeg naturligvis også anbefale deg å bli her hos oss - slik at vi kan få glede av de erfaringene du kommer til å gjøre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Merwell, men jeg oppdaterte ikke tråden før jeg skrev innlegget mitt.. Lærte forsåvidt ikke noe nytt i dag.. annet enn at den sunneste måten å spise på er å få inn mest kalorier tidlig på dagen - da vil blodsukkeret holde seg mer stabilt og man får ikke denne fysingen om kvelden..

 

så over til det du sier om frukt og melk.. Det stemmer det du sier; 200 kcal på frukt pr dag og 200 kcal på melk (inkl yoghurt oa)

 

Ellers har jeg bare det samme å si som Mimi, vi må få inn Else på teppet igjen for flere råd :D (en stund til jeg skal begynne å stabilisere)

 

En annen ting som er litt kult er at kurslederen min har et sånt apparat som måler fettprosent - og selv om det ikke inngår i kurset skal hun ta med den så vi kan få sjekket tingenes tilstand!

 

I dag har jeg regnet BMI'en min og pr nuh er jeg utenfor tabellene!! har en bmi på 30,7 - iiiiiiiiiiiiik.. jaja, den er på vei ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det så mye aktivitet at man nesten ikke rekker å henge med lenger -men det er bra! :D

 

Sans1, Isabel, feliz: gratulerer med flott nedgang! Det er vel fortjent, og det er nok motiverende kan jeg tenke meg:)

 

For andre, hvor det står stille og butter i mot: såvidt jeg husker så går dette i perioder for oss alle sammen. Endel av oss har jo vært på samme tråd i over ett år, og det er alltid noen som blir "hengende" noen uker på samme vekt. Mottoet er derfor: det blir deres tur også! Bare vær tålmodig og ikke gi opp!

 

Selv er jeg spent på morgendagen. Jeg føler at jeg umulig kan gå ned noe, når jeg spiser så mye. Hmm. Samtidig har jeg aldri veid så lite som nå (iallfall ikke siden videregående), så det spørs om jeg har kommet til de kiloene som sitter ekstra godt fast. Jeg skal etter planen bare ned et par-tre kilo til, så jeg får være tålmodig (akkurat som jeg preker for dere;))

 

Jeg kunne også tenkt meg og fått målt fettprosent! Hvilket apparat trenger man til det tro? Sikkert noe avanserte greier?

 

Nei, nå må jeg hoppe i seng snart. Får håpe det blir ei urolig natt, slik at jeg brenner av noen ekstra gram -hihih.

 

klem og god natt

 

PS: hvis noen kjeder seg, så kan de jo ta en ekstra titt på min utregning og se om jeg gjør noe feil?

 

Jeg er 175 høy og veier 73 kg. Er 24 år. Aktiv hverdag, bruker faktoren 1,4. Jeg har 15 eller mer tp i uka. Skal ikke det bli sånn cirka et forbruk på 3000 kcal, trekker fra 800, og da er jeg nede på 2200?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, så artig at du får målt fettprosenten! Jeg spurte også om det idag, men hun visste ikke stort om det.

og, nå må jeg også si at du har vært fantastisk flink:) Helt klart at det motiverer når du skal veie deg og 'stå til ansvar' hver uke, hehe... har jo ikke lyst til å være den som har gått opp...

Vi trenger ikke veie oss, men det var valgfritt.... Jeg valgte 600 g mer på kvelden og med klær, men jeg noterer det bare i boka, her inne holder jeg meg til min vekt og fortsetter med veiing på morgenen.

 

Mimi, Jeg skal forresten registrere alt fra imorra, så får jeg helt klare tall.

Og, så prøve (hjelp!! ) å legge til 100 kalorier i uka.... etterhvert:)

Og, jeg skal lese de innleggene iløpet av helga, for å se om jeg lærer noe mer... og det gjør jeg sikkert...

Og, jeg kan jo godt gå ned 2 kg til også da, så har jeg 'litt å gå på' :D

 

Ønsker alle en god natt, og en god helg til alle sammen, og særlig sans, mimi og anne som skal på tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

PS: hvis noen kjeder seg, så kan de jo ta en ekstra titt på min utregning og se om jeg gjør noe feil?

 

Jeg er 175 høy og veier 73 kg. Er 24 år. Aktiv hverdag, bruker faktoren 1,4. Jeg har 15 eller mer tp i uka. Skal ikke det bli sånn cirka et forbruk på 3000 kcal, trekker fra 800, og da er jeg nede på 2200?

 

Heisann!!

Jeg måtte prøve med den utregninga jeg fikk i boka idag, og havna da på 2588 kalorier om dagen for deg. Vet ikke hvordan du fikk 3000, men kanskje jeg gjør det på en annen måte...

Så må du jo trekke fra for å gå ned i vekt, mellom 500 og 800 kalorier:)

 

lykke til imorra, krysser fingrene for deg:)

 

Sove godt!!

 

nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arti,

 

Jeg får samme tall som Merwell. Se her:

 

(((73 x 10) + (175 x 6,25) - (24 x 5) - 161) x 1,4) + (15 x 28,58) = 2588,55 - 800 = 1788,55

 

Så med 15 trimpoeng i uka og 800 kcal i minus, skal du ut fra formelen spise snaue 1800 kcal om dagen. Siden du har gått ned jamt og trutt nå også kan det jo tenkes at du har enda flere trimpoeng, og hvis du er redd for å spise for lite eller for å bli sulten, så kan du sikkert fint spise nærmere 2000 kcal om dagen og forsatt gå ned. Du har hatt suksess så langt.

 

Lykke til med å bestige vekta i dag i alle fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Det var det jeg tenkte! Takk for hjelpa altså! Vet ikke hva jeg har gjort feil, men det føltes som sagt altfor mye med 2200. Da skal jeg prøve meg ei uke på 1800-1900 kcal og se hva som skjer;)

 

Vekta i dag sto stille, men det er vel ikke så rart når jeg har ligget litt for høyt. Jeg spiste mye mindre i månedene før jul, men da var jeg ikke så aktiv pga skade. Bommerten ble gjort nå tidlig i januar, da jeg skulle regne ut på nytt med mitt "vanlige" aktivitetsnivå når jeg er rask og frisk. Har ikke gått ned noe siden jul, så da tror jeg nok at jeg har spist for mye. Men jeg har heldigvis ikke gått opp da;)

 

Ahh, nå er det straks helg -deilig! Jeg skal hjelpe noen venner med oppussing, også skal jeg spille to kamper. Skal (for en gangs skyld) ikke røre alkohol ila ei helg, DET er lenge siden det.. (studenter vettu;))

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kjekk lesing.

 

Merwell. Du skal jo komme opp på 1900 kcal på sikt, ikke på en mnd. Det er lurt å øke 100 kcal i 2 uker. Se hvordan det går. Hvis det står stille eller går ned, økes ytterligere 100 kcal. 100 i uka er ganske drastisk synes jeg, og tro meg, det er faktisk ikke så lett. En er vant til sine knekkebrød, og plutselig blir det ikke nok kalorier med bare knekkebrød og pålegg. Hvis du har økt med 100 denne uka, og vekta går opp, skal du holde deg på samme kalorimengde. Plutselig setter forbrenningen inn igjen. Når man har gått lenge på lite kalorier, så kan det jo ta noen uker før man får effekt. Samtidig skal du huske at 100 kcal til dagen ekstra ikke er nok til å øke vekta med 600 gram. Derfor er nok ikke vektøkningen så reell.

 

Tenk hvis du kan se fram til en smekker lekker sommer hvor du ikke har 2 kilo eller mer som skal av etterpå fordi du ikke har klart å holde deg på 1400 kcal til dagen.. Det hadde vært noe det. Det kan du se fram til hvis du klarer å få forbrenningen opp. Samtidig må det jobbes med hodet. Du skal ikke ha 2 kilo å gå på for å være fornøyd. Du må jobbe med å være fornøyd med hvor mye du veier nå.

 

Isabel. Takk for et godt poeng. En kan syte å klage når en egentlig burde være storfornøyd med hva vekta viser nå.

 

Sans1. Jeg bøyer meg støvet. Du er utrolig flink.

 

Jeg skal reise på shoppingtur til London i dag. Da skal lommeboka få svi litt. :-) Tilbake på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, det er sant som du sier, og nå registrerer jeg... så skal jeg klare dette :D

Det går jo veldig fint for deg, så da er det greit å få noen tips, og i tillegg vet vi jo at det funker på deg;)

Vi skal vel på ferie i februar også, så jeg håper at jeg klarer å stabilisere litt før den tid, så jeg kan føle meg vel:p

Kos deg i London, og nyyyt helga!!!

 

Arti, det skal bli spennende å se fremover nå! Du kommer nok til å merke stor forskjell, og at du ikke har gått opp betyr at du ihvertfall har forbrenninga iorden:)

 

Nå får jeg gå og ha siste timen, KRL, så er det helg!!!

 

Klemzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så deilig med helg, og sove litt lengre:)

Har liksom vært trøtt siden jul jeg, hehe....

Det er et nydelig vær her idag, sola skinner og det er bare supert! Får prøve å komme oss ut en tur.

Vi har jo som tidligere sagt 2 gutter som bli 15 iår, og de har besøk av 2 kompiser, så her er det full fart i helga:p Men, kjempekoslig, og sosialt! Og i tillegg kommer jo flere innom, og drar igjen når de skal legge seg... Men, herlig å høre at de ler og har det gøy!!

 

Ha en fin helg alle sammen

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er dere, Merwell og Isabel! Og mange andre også, ser jeg. Det virker veldig hyggelig her inne, og jeg tenkte jeg ville hilse på, jeg også. :D

Jeg var med Isabel og Merwell i en annen tråd, men den ble nedlagt fordi vi var så få.

 

Her skjer det jo saker og ting. Isabel, det med familien din hørtes ikke trivelig ut, men så bra at dere tar skikkelig tak når ting først går galt. Det hørtes ut som om tantebarna dine får en så god ordning som mulig i denne situasjonen, og det er jo veldig bra og viktig.

 

Ellers er det mye snakk om reiser - jeg får skikkelig utferdstrang, jeg også, men må nok tøyle den en stund... :)

 

Jeg har ikke vært så aktiv her inne på forumet i det siste, selv om jeg har lest litt. Heller ikke på spise/slankefronten. Jeg gikk jo ned syv-åtte kilo før jul, litt opp i jula, men maks en kilo. Nå teller ikke jeg kalorier om dagen, men prøver å være (små-) fornuftig og trener som vanlig. Foreløpig ser det ut til at jeg heller går ned noen få gram enn opp på den oppskriften, jeg driver visst og nærmer meg status fra desember. Går forøvrig og småknurrer litt når jeg ser alle januartrimmerne på Elixia, som tar "min" spinningsykkel og "mitt" skap i garderoben. Gjett om jeg har blitt sær! Må jo le også, jeg var ikke klar over at det sto så galt til med meg. :D

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig... Ja, jeg "ruslet" over hit siden vår tråd led en langdryg død... he he... men jeg er bare såå utrolig glad for å se du har funnet oss her inne. Det er sikkert godt med plass til deg også... :D

 

Du har jo vært flink jo... ikke noe særlig opp i jula er godt jobba. Trene har du alltid gjort... så du er jo en skikkelig "energibunt".. hehe. Herlig :) Vedr. mine tantebarn tror jeg det har ordnet seg til det beste for nå... så får vi se hva fremtiden bringer.

 

Else... jeg vil bare si at selv om jeg hadde et poeng i det jeg sa... så skjønner jeg likevel ergrelsen over å ikke gå NED :D Vet alt for godt om det.. jeg selv har gått opp 7- 8 kg på det siste året....... (gulp... jeg sa det... huff... hørtes helt jævlig ut..men sant er det samme hva... hehe)

 

Nå skal jeg ned legge meg i sofaen og se en god film...

 

God kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann, og spesielt til Tulla!!

Flott at du fant oss, og bare bli med her. Her er det bare veldig koslige folk, og du kommer til å passe supert inn:)

Du har vært superflink, og hvis du får til det du gjør nå, så er det bare å fortsette med det.

Skjønner at du ergrer deg litt ja, hehe... men sikkert bare bra det, så forbrenner du jo noen kalorier på det også:D

 

Isabel, heldigvis er fjoråret over, og iår er det nye sjanser, og nye muligheter:) dette klarer du, og du er i full gang, så dette går riktig vei!

 

Ønsker dere begge en FIN søndag!! Nyt været og kos dere masse

 

Klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...