Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Sans, jeg lo da jeg leste om gratulasjonene, hehe... og skjønner at du reagerer sånn, det hadde jeg også gjort:D

Unn deg en frisørtime du, det har du jammen meg fortjent, så flink som du har vært, og hadde du ikke trent og fått muskler istdet så hadde du nok vært godt under 80;) Men, bedre å trene, så får du strammet opp samtidig.

Syns du skal unne deg kake på søndag, det er hverdagene som teller, og en dag eller to i året må man kunne unne seg å feire litt!

Når det gjelder tanna, så vil han prøve å bygge den opp på en annen måte, med plast, for han var litt usikker ang stift. t

Takk for tipset om bro, da skal jeg aldri ha det, livredd som jeg er...hehe

Når det gjelder frisør, så var det nesten 2 år siden sit her også, men klipte meg i Thailand, og det ble jammen mye.... tok ihvertfall 15 cm, og det var uten at jeg rakk å reagere før første klipp var gjort... og da var det bare å sitte pent og håpe at det ble bra, og det ble det:) Trang vel å få bort litt, hehe

 

Mimi, det var jammen litt av en hjemtur for deg også. Men, det er godt å være hjemme selv om man føler seg litt sliten. Gleder meg til helga, soooove:p

Når det gjelder kjole, følg litt med på brudebilder, søk litt på nettet, og det går an å finne flotte brukte kjoler, like fine...

Er helt sikker på at du finner en som passer akkurat for deg!

 

Ikke verst, nr 1000!!!

 

Nå har jeg spist middag, og er sjessen på noe godt.... har heldigvis kjøpt meg en ananas, så får heller spise hele den enn noe snop...

Har allerede spist 2 epler og 1 banan idag (har klart å begrense meg) men frukt er bedre enn mye annet

 

Klemser, og så ønsker jeg dere alle en fiiin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else78

Da var det torsdag. Vekta mi stoppet på 57,2, altså 800 gram lavere enn stabiliseringsmålet mitt. I helga skal jeg ut med jobben på fredag, og så i 30-års dag på lørdag, så det kan jo være at det går litt opp til neste uke. Første helg jeg skal være helt alene hele helgen, så det er godt med mye action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, det har nok sin naturlige årsak til at vekta går ned, for det tar på når man bli alene, og mye tanker som surrer rundt...

Håper du får en flott helg, og koser deg virkelig!!!

Godt med noe som skjer som du sier, så slipper du å tenke for mye:)

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else, naturlig eller unaturlig - det er jo godt å ha litt ekstra å gå på når du skal ha en sånn helg :)

 

Ja, i dag begynner jeg på kurs nr 2.. Tror nok ikke vekten har gått ned siden forrige uke, men det er ikke så veldig farlig. Begynner på ny frisk i dag.

 

Merker kondisen begynner å bli litt bedre.. De siste 4-5 ukene har jeg vært med på samme dance aerobic time hver onsdag og i går klarte jeg å gjennomføre hele timen uten å føle at jeg skulle dø, haha. Den er ganske hard!

Men det med at jeg får mer energi av å trene kjenner jeg lissom ikke noe til... Nå har jeg på en eller annen måte trent hver dag siden søndag og jeg føler meg bare tung og sliten.. men men, det er vel bra uansett..

I dag er det som sagt kurs (alltid gøy med ny kursbok) også er det frisør!! Det gleder jeg meg til (får be dem klippe av en kilo, hahaha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, det blir spennende med nytt kurs, og jeg håper du får masse ut av det også! Jeg har siste kveld idag, men sikkert ikke så mye spennende der kan jeg tenke meg...

Skal ihvertfall ikke gå flere kurs, syns liksom ikke jeg har lært noe spesielt nytt, og lurer jeg på noe så har jeg mange å spørre her:)

Kurslederen din virker jo som om hun driver med noe helt annet, og har greie på veldig mye, så det blir noe helt annet. Skulle ønske hun vi har hadde noe av det i seg også...

Håper du blir fornøyd med håret, det er alltid allright å få ordna litt når det har gått så lang tid...

 

Når det gjelder kondisen, så er nok den helt klart mye bedre hos deg nå, og det at di ikke ble så sliten er jo et tegn på det;)

Du er nok sliten, og overskuddet og energien bruker du på mere trening, så derfor merker du ikke så mye enda tenker jeg, men det kommer etterhvert!

 

Lykke til på kurs og hos frisør!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

 

Først glemte jeg at det var torsdag, så kom jeg på det, men glemte å veie meg før jeg spiste... så tenkte jeg at det kunne jo være greit å får en liten indikasjon på hva man veier, selv etter frokost - men jeg klarte fordundre meg å glemme å veie meg da også.... Kanskje er dette rett og slett en slags vegring, jeg bare ikke er villig til å innrømme.

 

Om ikke annet så fikk jeg trent i går i alle fall. Og så savnet jeg plutselig thaimaten, så da ble det supersunn og sterk wokmat på oss.

 

Uka har flydd av gårde, og jeg føler ikke jeg har fått gjort noen verdens ting på jobb - så nå må jeg henge i her. Har supervondt i hodet. så det spørs om jeg ikke bør få i meg litt vann også.

 

Sans1 - lykke til med kurs 2. Det blir bra vettu. Skulle ikke forundre meg om du har gått ned nå som du ikke forventer det. Nyt frisøren. Håper du blir fiiiiin :)

 

Hei fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mimi, du får veie deg imorra da, eller vente en uke som meg, hehe

 

Savner også Thai-maten, og har tilogmed kjøpt Thai-ris:)

Men, potetmenneske som jeg er, så blir det mest det....

 

Føler også at jeg ikke får gjort noe om dagen, men håper at når jeg får helga på meg så hjelpe det seg litt....

håper hodepinen din har blitt bedre, ellers så må du ha god bedring!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimi, du hadde nok rett der.. Fikk jo et lite håp i går da jeg tok et par mål og så at det ikke var noe forandring fra forrige uke. Håpte at null på målebåndet skulle bety ned på vekta, haha. Og det var rett!

Ned 1,4!! Men jeg kjenner at nå som jeg har brent meg så mange uker og jublet for noe som tilslutt ble ingenting, tar jeg det med knusende ro!

Iom at jeg ikke har skrevet opp denne uken - eller store deler av uken, vet jeg heller ikke hva jeg har gjort riktig nå. Men det var vel kanskje bare kroppen som fant ut at det var på tide å gi slipp på litt :D

 

Så her er dagens tall:

10/1: 83,1 kg

17/1: 82,2 kg

24/1: 81,6 kg

30/1: 82,3 kg

7/2 : 81,3 kg

14/2: 81,8 kg

21/2: 81,1 kg

28/2: 81,9 kg

6/3: 80,5 kg = - 2,7 totalt.

 

I dag doblet jeg resultatet fra hele forrige kurs :)

Dette ga meg uansett fornyet håp om at jeg skal komme noen vei med dette!

Håper jeg snart kan få se 70-tallet!

 

Ha en strålende kveld dere..

 

Tror frisyren ble bra, men hun brukte rettetang for å ta finklippen, så jeg må bare få farget det først, så får vi se hvordan det ble.. (Kan jo ikke gå inn i 33-året med gråe hår i tinningen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig Sans1! Gratulerer med flott nedgang og fin sveis :) Kanskje forsvant det enda noen gram der, hehe...

 

Nå kan da virkelig ikke 80tallet klore seg fast noe særlig lenger. Det er ikke mulig! Men jeg skjønner deg, best å ta dette med knusende ro :D Men det er lov å glede seg litt i skjul likevel, hihi ...

 

Jeg stod så vidt på vekta i dag tidlig (mye motvilje, og jeg kom fort ned igjen), og veide omtrent det jeg gjorde ved oppstart i januar, så det har ikke gått verre enn at jeg har lagt på meg det lille jeg klarte å ta av før avreise. Kanskje litt til. Det viser kanskje neste uke bedre. Det kan selvfølglig være ergerlig nok, men jeg stod jo bom fast og gikk ikke ned all verden. Det betyr at jeg igjen er på feil siden av 70-tallet - men da er det bare en ting å gjøre: sette i gang, så får jeg håpe at resultatene kommer denne gangen.

 

Ha en fortsatt fin dag jenter!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else78

Var hos frisøren i dag jeg også. Ble faktisk veldig fornøyd. Det blir jo party-party denne helgen for min del, og siden jeg nå er singel, så må man jo ta seg litt bedre ut. :-) Om man ikke akkurat er klar for nye mannfolk, så hjelper jo litt oppmerksomhet mye på selvtilliten.

 

Utrolig bra at vekta endelig gikk et hopp nedover Sans1. Forhåpentligvis så går det bedre på dette kurset. Har kurslederen justert noe på kcal-mengden din?

 

Mimi, forhåpentligvis så viser vekta litt mindre neste uke enn det den gjør nå. Ferien har vel neppe sluppet helt taket enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny sveis, Else.. Det er alltid deilig å føle seg litt fresh når man er ute singel ja :)

 

Nei, vi snakket forsåvidt ikke noe om vekten min eller kalorimengde. Iom at det var nytt kurs var det mest introduksjon av bok og deltagere og slikt. men jeg tror jeg har spist ørlite mindre denne uken, samt at jeg ikke har fyllt opp kalorikvoten med nøtter. Så jeg fortsetter sånn.. Er stygt redd det blir litt mye i morgen kveld og søndag, men den støyten får jeg heller ta!

Får stramme inn litt nå frem til det :D

 

Denne helgen blir fryktelig busy, med korseminar i kveld og i hele morgen. så er det bursdagsfeiring. og søndagen skal jeg tilbringe sammen en venninne, så mulig jeg ikke er innom igjen før søndag kveld/mandag morgen.

 

god helg til dere alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

... for her var det mye lesestoff! Men så var det bare et par-tre dager. Har vært på interessant kurs og kost meg, men er sliten etter lange dager og uvant seng.

 

Mimi og Mamsen, velkommen tilbake! Så flott at dere har hatt det så fint begge to. Og Mimi - gratulerer så masse med forlovelsen! Så kjempekoselig! Jeg tar et glass og skåler for dere, jeg også...

n015.gif

 

Sans, gratulerer med at vekta har løsnet. Det var virkelig velfortjent. Jeg strever litt med logikken i at cm-tap = stillstand, cm-stillstand = vekttap, men kanskje du har din egen stil? :D

 

Else, det virker som du finner godt ut av din nye single tilværelse. Du får gå ut og blende verden denne helgen! Håper det blir gøy.

 

Denne "stabiliseringsdronningen" (likte den kommentaren, hehe) har nok vært litt ute av fokus på reisen, så jeg tipper vekta vil være brutal med meg på mandag. Det ble en del mer mat enn vanlig og ingen trening denne uka så langt, og det er jo ikke noen ideell kombinasjon akkurat... :)

 

I det hele tatt har det å vurdere å ta av noen kilo til så langt virket litt demotiverende. Er litt usikker på hvorfor... I tillegg har jeg oppdaget en del nye rynker i ansiktet - har vel dessverre nådd en alder der mindre vekt fører til mer rynker (som jeg så langt har vært relativt forskånet fra)

 

Jaja, livet er hardt dere - eller er det dette som kalles luksusbekymringer? Men jeg er sliten, og det blir godt med helg nå. Så får jeg håpe jeg møter neste uke med mer energi og pågangsmot. Får en travel uke frem mot påskeferien, og det er litt dårlig samvittighet ute og går for noen ting jeg ikke har fått gjort...

 

Men ha en riktig god helg alle sammen!

Klem fra Tulla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann, og god søndag!

 

Sans, vekta di har nok endelig løsnet og er på vei nedover, og cm har nok ikke gjort noe fra eller til på dette nå, du har jo holdt på med dette lenge, og nå får du lønn for strevet;) Endelig!!

 

Mimi, klart at ferien setter sine spor, og jeg gruer meg til torsdag. kanskje vel så mye om ikke mere nå, siden jeg fikk en dag igår hvor jeg bare var sulten hele tida, selv etter at jeg hadde spist... så til slutt spiste jeg ALT..... og kom sikkert opp i 5000 kalorier, hehe.... håper ikke det, men det føles sånn.....

 

Else, grattis med ny sveis til deg også!! hatt en fin helg med mye moro?

 

Tulla, koslig at du også er innom, og jeg håper du har kost deg i helga, og at vekta ikke er så ille som du frykter imorra. Skal krysse fingrene jeg:)

Hm.... rynker ja.... dem er det jo ikke å komme utenom, og vil gjerne ha oppskriften på en vidunderkrem, hehe... og oppstrammingskrem for resten av kroppen også:) Det viktigste er jo å drikke mye vann, men det prøver vi jo på allerede....

 

Når det gjelder helga mi så har vi hatt alle ungene hjemme, og har bare slappa av hjemme. Er litt lei av diverse ting, som er som før, og akkurat nå kunne jeg tenkt meg å gjort som Else, og hatt bare meg selv og ungene... Det er både fordeler og bakdeler, men er lei av å gjøre all jobben alene...

Er i tenkeboksen igjen..... så får vi se.... vanskelig er det ihvertfall....

 

Etterpå skal jeg og minsten på teater, Pippi Langstrømpe, og det blir koslig:)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else78

Da var helga over. Min sønn kommer hjem hvert øyeblikk nå. Det har blitt total utskeielse for meg denne helga. Har gjort alt- alkohol (mye), snacks, kebab osv. For å bøte litt på skaden, gikk jeg og hentet bilen min i dag (8 km), og er fornøyd med det iallefall. Holder nå på å lage opp ladning av nye middager. Har hatt det veldig gøy i helga. Truffet mange gamle venner i bursdagsselskap, blitt ganske snytings (men dog oppført meg pent), og flørtet litt. Mer trenger man vel ikke når man er singel...?

 

Det var jo leit at du er i tenkeboksen igjen Mamsen. Det er vel sånn at i perioder kan forhold være ganske drit. Tenk nøye gjennom det. Ingen vil jo egentlig være singel. Men jeg kjenner godt følelsen av å gjøre jobben alene. I går spurte ei venninne som jeg ikke har sett på lenge om det ikke var mye arbeid nå som jeg var alene. Faktum er jo at det er mindre arbeid. Litt ironisk, ja. Men jeg skulle alltid taklet det ekstra arbeidet, men dette med hemmelige jentevenninner fikser jeg ikke. Jeg kan ikke være hjemme å lage mat til han, og så er han ute å flyr etter andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, det er en liten trøst å høre at det er flere enn meg som har skeiet ut, hehe... og for deg som ikke akkurat har gått opp i forkant så er det jo ikke så farlig, men jeg føler at jeg veier 70 nå... men denne uka er det skjerpings, og registrering, så da må jeg ta meg sammen

 

Så moro å høre at du har kost deg, flørtet og hatt det helt topp!! det trang du virkelig nå, og se positivt fremover, for dette går riktig vei!!

 

Når det gjelder å være singel, så er det helt klart best å være to, det vet jeg like godt som alle, og koser meg når vi har det bra, og kan tilogmed kjenne at jeg er forelska og at følelsene er riktige... men det skal lite til før den følelsen snur.... og da føler jeg også at det hadde vært mindre jobb å være alene...

Heldigvis er ikke min mann utro, det hadde jeg aldri klart å leve med, og skjønner godt at alt det andre er 'bedre', og lettere å leve med....

Jaja.... noe skal det vel alltid være ser det ut til... vi hadde det ihvertfall koslig igår kveld, enda jeg kjefta for at han hadde fylt opp hele gangen med rot som han ikke rydder igjen... og det er FULLT!!! Håper det er borte når jeg kommer hjem fra jobb idag, men det er vel bare dumt å håpe engang, når erfaringen sier meg at det blir liggende der. Men, kanskje han skjønner at det snart er nok, for jeg har sagt at jeg faktisk vil være alene, og at jeg tror jeg får det bedre da.

 

Nå er det heldigvis en ny uke, og nye muligheter, og jeg håper sola titter frem og jager bort regnværet, hehe... da blir alt sååå mye bedre:)

 

Ha en fin dag jenter, snakkes senere idag

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor vanskelig det er for mannfolk å få ryddet litt av og til. Det er nok noe en må leve med hvis en vil ha dem. Tror egentlig vi burde blitt flinkere til også å ta oss litt fri fra plikter en gang innimellom. Tenk hvis du bare lot det flyte en uke, og gjorde akkurat det du ville av andre ting istedet. Men... vi er nok litt for pliktoppfyllende til det.

 

Jeg er på litt redusert kalorimengde denne uka, tror ikke det kan skade etter en helg som dette. Egentlig så er det veldig enkelt, trenger jo bare å velge magrere middagsalternativer og litt magrere påleggsvarianter, så reduseres noen hundre kalorier til dagen veldig enkelt.

 

Fikk forresten mange kommentarer fra venner som jeg ikke hadde sett på år og dag at jeg så slank og flott ut. Herlig rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere, på tide å legge inn en liten helgerapport. Har klart å bli syk og ligger nå på sofaen.. Klør i nesa, har feber og vondt i kroppen, men det går seg nok til etter noen dager :)

 

Tulla, det er overhodet ikke noe å skjønne med kommentaren min, hehe. det var nok bare en fleipete kommentar.

 

Jeg har hatt en fantastisk men hektisk helg. Det har nok blitt for mye alkohol, men jeg har hatt det vannvittig morsomt. Får håpe at det går bra på torsdag

 

Godt å høre at du også har kost deg, Else :) en liten flørt er ofte mer enn nok, hehe

 

Kjipt å høre at du er i tenkeboksen, mamsen. Håper alt ordner seg! Men en rotete mann er nok vanskelig å omvende. Det har jeg prøvd selv uten hell (jøss, et lite rim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Poeten Sans, hehe:) Godt at du har kost deg i helga, og noen helger blir bare sånn, med for mye alkohol og mye kos, men dem trenger vi innimellom;)

 

Hadde jeg latt alt være her en uke, hadde ingen andre enn meg selv måttet ta det igjen neste uke, det er helt sikkert...

 

Else, trenger du å gå ned på kaloriene da? Pass på så ikke stabiliseringen din blir litt ute av seg nå da... Og, den enrgien du forbrenner når du er ute og flørter litt og har det morsomt, den kommer godt med, hehe... Og, så deilig å høre fra andre at du ser flott ut, du har jammen virkelig fortjent det også!!

 

Jeg får ikke sove, sov fra 22 til 24, og nå sto jeg opp.... ergelig, men har sovet dårlig etter ferien....

 

Sans, GOD BEDRING, håper du er frisk igjen super-fort!!

 

Håper dere andre sover godt, så jeg sender en go'nattakos til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ble litt søvn på deg i natt, Mamsen. Har også sovet rimelig urolig i natt, og var våken et par timer. Kanskje det var fullmåne i natt??

 

Når det har vært total utskeielse, så kjenner jeg vel behovet for å hente seg litt inn igjen til den sunne stien. Bare et par dager, altså.

 

Kjekt å høre at du også har kost deg, Sans1. Dumt at du har blitt syk, da, men jeg håper du kommer deg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen får dere ikke sove da jenter! Det er jo ikke noe morro!!

 

Jeg er hjemme fra jobb i dag også, tett i huet og vondt i kroppen. Det mest irriterende med dette er at jeg egentlig skulle på matkurs med Grete Roede i dag og det hadde jeg gledet meg til. Vi skulle få smake på 3 forskjellige middager, blandt annet tikka masala. En rekke forskjellige diper SAMT sunnere ostekake. jaja, får håpe jeg kan få oppskriftene på torsdag!

 

nå skal jeg se om jeg kan få i meg noe frokost her. Har sovet tungt og lenge, men jeg trengte det sikkert :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten hilsen fra meg også... jeg har så fryktelig mye å gjøre for tida, og jeg holder på å bli sprø av folk som ikke overholder avtalene sine, eller avlyser dem i siste øyeblikk når jeg har sagt fra tre uker i forveien. ARG!

 

Nok syting. Jeg har ikke kommet i gang med å registrer og ei heller har det blitt så mye trening som det burde, men i helgen gikk vi en laaang tur. Da skulle man hatt skrittteller!

 

Påsken er rett rundt hjørnet og da blir det igjen mye mat, men jeg skal prøve å beherske meg og i tillegg så blir det som regel mye trim også.

 

Ellers så sitter jeg her og humrer av innleggene om uryddige menn. Rødme rødme... hos oss er det min kjære som rydder etter meg... eller jeg rydder selv, jeg er ikke SÅ fæl, men det er i alle fall han som holder meg i øra, og helt klart ham som har mest behov for sirlig orden. Jeg får vel konkludere med at jeg har vært heldig der. Så håper jeg at han også har vært det... til tross for mine skavanker :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei alle sammen!

 

Mamsen, det er synd å høre at du er usikker på forholdet. Håper det ordner seg på beste måte for dere. Enkelte ting må man jo akseptere, men det skal helst være verdt det i lengden da!

 

Sans og Else, dere høres ut til å ha hatt glade helgedager. Slikt må til innimellom! Håper du raskt for jaget basiluskene ut av kroppen da, Sans...

 

Hehe Mimi, ærlighet varer lengst sies det - og i den forbindelse kan jeg jo innrømme at det stort sett er jeg som får klagene på rot her i huset også. Men jeg KAN rydde skikkelig når jeg først rydder, og det kan egnetlig ikke Mannen... Bare synd at det blir så sjelden jeg trår til! :) Spørs om han ikke har fått en dårlig deal, men han påstår han er fornøyd.

 

Ellers har jeg sjekket status. Jaja damer, som tidligere nevnt er lite trening og mye mat en dårlig kombinasjon. Opp 0.7 til 65.8 ble fasiten denne uka :) Så imorges var det ingen bønn, spinning og styrke og tilbake til normalen. Har spist ganske sunt i dag også, i det siste har jeg vært litt sprø så det er på tide å ta meg sammen før jeg skaffer meg større problemer. Nå kommer jo påskeferien også, sikkert med en del utskeielser i matveien. Får prøve å få trent mye også, så veier jeg kanskje opp. Men skiløyper blir det dårlig med for vårt vedkommende, dessverre...

 

Vel, nå må jeg gjøre noe fornuftig.

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla, det kommer jo alltid perioder hvor man spiser mer enn vanlig og mer usunt. Det viktige er jo å hente seg inn igjen etterpå. Det klarer du selvsagt helt fint når du først setter i gang.

 

Vi er vel alle forskjellige i et parforhold. Godt at ikke begge parter er er fanatikere når det gjelder rydding. Jeg har ei venninne som er ekstremt rotete, og heldigvis for henne så liker typen hennes å rydde. Problemet for mange oss damer er jo at vi faktisk ikke egentlig liker å rydde og vaske, selv om vi gjør det hele tiden. Jeg kan godt gjøre det, hvis jeg da slipper mannfolkarbeidet, men sånn som situasjonen var så gjorde jeg begge i den grad det ble gjort. Litt rart hva man faktisk kan akseptere av og til. Jeg tilpasset meg ganske mye, men egentlig så gjorde faktisk han også det, tro det eller ei. Når kulturer er veldig forskjellige, så kreves det ganske mye på på mange fronter. Vi var gift i 4 år, så virkeligheten hadde nok heller ikke slått oss i hodet. Det hadde nok garantert kommet vanskelige perioder. Målet må vel være å forsøke å komme rundt problemene. Hvis det er rydding og vasking som er problemet, så vil det jo være et alternativ med vaskehjelp.

 

Mimi, kjekt at du stikker innom i all travelheten. Du får komme i gang når du får tid. Det springer jo egentlig ikke av.

 

Veldig synd at du gikk glipp av matkurset ditt, Sans1. Håper du er på beina igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Idag har jeg mest lyst til å glemme hele vekta, og aller minst si den til noen, men her er resultatet, og jeg er jo snart tilbake der jeg starta:(

 

her kommer mine tall:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

5/11: 58,5 kg

12/11: 60,4 kg?

22/11: 59,1kg

29/11: 58,3 kg

6/12: 58,3 kg

13/12: 58,1 kg

20/12: 57,7 kg

27/12: 57,4 kg

3/1.08: 58,1 kg

10/1: 58,1 kg

17/1: 58,6 kg

24/1: 57,7 kg

31/1: 58,1 kg

7/2: 58,9 kg

14/2: 57,5 kg

13/3: 60,7 kg:(

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg..... og nå er det veeeldig langt frem....

Blir helt demotivert, og nå før påske, som jeg pleier å gå opp i tillegg....

Jaja.... hjelper jo lite å klage, men får prøve å gå en lang tur idag, og kanskje ta noen step på maskina mi, som mannen min faktisk har fiksa denne uka. tror han har skjønt litt nå om hvordan dette bærer ivei, for nå har han faktisk gjort litt, og det er bra! Alt hjelper, og da ser jeg at han bidrar litt istedet for å ligge på sofaen og røyke og drikke kaffe innimellom sovepausene.... og avisene...

Så, akkurat nå tar jeg en dag av gangen, og håper vi får en fin påske, selv om jeg må prøve å ikke spise NOE godterier, og minst mulig vin....

 

 

 

Mimi, det er klart at mannen din har vært heldig;)

 

Ønsker dere andre lykke til med vekta idag, og ønsker dere også en fin dag!

her blir det sol idag:D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...