Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Kjipe greier, Mamsen. Det er jo tydelig at forbrenningen din er ganske lav fortsatt. Kanskje du burde forsøke å ligge på 1600 kcal i noen uker og se hvordan det går? En kan ikke være på evig slank heller, og hvis du legger den ned på samme kalorimengde som tidligere, vil situasjonen etter sommerferien være den samme som nå igjen, og du blir aldri ferdig.

 

Vekta mi stoppet på 58,8 i dag, noe som er 1,6 opp fra forrige uke. Tar ikke det så tungt, da jeg har trent mye styrketrening denne uka. Vekta mi gjør alltid et hopp oppover når jeg trener. Det samme skjedde i høst da jeg kom i gang. Men jeg kan kanskje allikevel ha som mål å komme meg ned til 58 og spise litt mindre til neste uke, tenker jeg. Ikke så mye heller, men kanskje 1700 kcal til dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Hei på dere,

 

Du er ikke alene Mamsen, vekta mi stoppet på nådeløse 71 kg blank!

 

Det er opp 1,4 kg - og du har helt rett, påsken er rett rundt hjørnet og det blir ikke bare lett. Men av en eller annen grunn er jeg ikke så bekymret. Dette går bra.

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så optimist. Jeg stod jo bomfast på 69,6 og nå som jeg har gått opp tror jeg liksom det skal gå veien.

 

Kanskje er det våren?

 

Jeg har i alle fall trua på at vi fikser dette. Også selv om det ikke blir i løpet av neste uke :)

 

Må løpe. Rasende travelt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, og takk og pris for at sola skinner og våren har kommet, så skal jeg jammen meg klare å få bort det som har kommet på igjen, og skal prøve å ligge på ca 1600 kalorier, men får jo ikke registrert i påska, og ikke lett når man spiser hos svigers heller.... All mulig mat, kaker, desserter, snop osv.... Og, da er det ikke lett å styre unna alt heller, men jeg skal ihvertfall prøve så godt jeg kan. tror den sprekken jeg hadde i helga, i tillegg til mensen ikke akkurat hjalp vekta idag, så kanskje jeg ihvertfall kan klare å ikke gå mere opp...

Skal ihvertfall være nede igjen innen konfirmasjon, det er helt sikkert!! Noe lurt må jeg finne på...

Godt at dere er ved godt mot Else og Mimi, og når du vet at vekta skyldes trening Else, så er det jo muskler;) Og Mimi svever jo på en rosa sky nå, hihi:)

 

Idag blir det fiskeboller til middag og jeg gleder meg!! Kjempesulten, men skal ikke spise noe før middag nå selv om den ikke blir før 17... tenkte jeg skulle ta litt salat, men jeg skal heller rydde klær, og så begynne på maten.

 

Ha en super dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, føler nesten det er litt dumt å komme med mine jubelbrus her i dag når jeg ser hvordan det har gått med dere andre. Men det høres jo ihvertfall ut som om dere klarer å holde motivasjonen allikevel??!! Her er det ikke lov å gi opp

 

Jeg har nått 2 milepæler i dag!

Nr 1: I følge den omstridte verdensmålingen er jeg ikke lenger feit, kun overvektig. hihi, har nå en bmi på 29,5!!

Nr 2: Vekten stoppet i dag på 79,4. Endelig under 80 kg. Så nå er det bare å sørge for at jeg ikke går over 80 grensen igjen i påsken, men det her ga meg ihvertfall motivasjonen til å prøve litt ekstra.

 

Er sånn noenlunde i form igjen, har vært på jobb i dag men har vært litt varm og slapp. Satser på en enda bedre dag i morgen!

 

Så her er dagens tall:

10/1: 83,1 kg

17/1: 82,2 kg

24/1: 81,6 kg

30/1: 82,3 kg

7/2 : 81,3 kg

14/2: 81,8 kg

21/2: 81,1 kg

28/2: 81,9 kg

6/3: 80,5 kg

13/3: 79,4 kg = - 3,7 :) (dere aaaaaaner ikke hvor godt det er å endelig se det 7 tallet!!)

 

I dag kommenterte til og med kursleder at hun så cm-forskjellen.

Hva jeg plutselig gjør riktig vet jeg ikke. Og om dette er fordi jeg bare har ligget på sofaen hele uken vet jeg heller ikke. Men så lenge det funker er det greit for meg!

 

Nå er det middag. Fullkornspai med ovnstekte grønnsaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Først: Gratulerer så mye Sans, dette har du ærlig fortjent! Klart du skal juble, det skulle bare mangle. To milepæler på en gang er slett ikke dårlig, syvtallet er riktig så vakkert, og nå skal du se det bare går en vei :)

 

Mimi og Mamsen, dere klarer også dette. Jeg ser utfordringene i påsken, men den varer ikke evig, og så ordner det seg uten tvil. Mimi, du gjør absolutt rett i å være optimistisk. Hva har vi ellers våren til? I mars og april gjør litt sol iallfall rene underverker med min optimisme. Bare å stå opp og merke at det ikke er bekmørkt ute er aldeles herlig!

 

Forøvrig er jeg helt enig med Else, Mamsen - du har nok spist for lite. Godt å se at du ikke planlegger å gå under 1600 kcal nå. Beveg deg masse og spis fornuftig, så skal du se det ordner seg bare du er litt tålmodig! Jeg skjønner det er lite motiverende å ha rykket noen skritt tilbake, men du er jo fortsatt absolutt slank, så det lønner seg nok å huske på at det bare er finjustering det er snakk om!

 

Else, takk for oppmuntring til meg også. Jeg er ikke særlig engstelig for vekten min, jeg vet at jeg greit skal kunne regulere den hvis jeg bare er litt fornuftig. Ikke at jeg er så voldsomt fornuftig om dagen, men nå er jeg iallfall tilbake i treningshverdagen min etter kursuka - det er ingen bønn når vekta er nådeløs og appetitten stor! Jeg begynner imidlertid å bli temmelig lei av spinning - bare å minne meg selv på hvor mye det hjelper på formen er ikke lenger nok. Så til helgen må jeg nok finne på et eller annet morsommere. Og utover våren håper jeg å komme i gang med litt regelmessig løping som variasjon.

 

Vel dere, jeg får ta kvelden og kose meg med litt dansing på TVNorge.

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tusen takk for trøstende ord Tulla! Og, jeg skjønner jo at det er sant også... og jeg skal klare dette ja, selv om det kommer påske. Skal prøve å være flink til å være mye ute, og da kan jeg heller kose meg med litt vin, og så MÅ jeg prøve å styre unna alt det andre....

Så flink du er som trener så mye, og jeg skjønner at du burde gjøre noe morsomt innimellom. Klart det, hvis ikke blir det bare et ork... Kanskje noe sammen med noen andre?

Og er enig med deg, med sola kommer det gode humøret og optimismen, og her blir det sol idag også:)

 

Sans, GRATULERER!!! i020.gif

Endelig kommer resultatet du fortjener, og har venta på:)

Juble ivei, for dette var gode nyheter!

Ble litt nysgjerrig på fullkornspaien din, hva har du i den da?

 

Ha en strålende dag, og kos dere masse!!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Fullkornspaien er fra frysedisken og er IKKE å anbefale. Den var ikke god.. Før pleide jeg å spise mye av den med bare ost og skinke og den er ganske god men har for mye kalorier nå..

 

MEN jeg har fått anbefalt en vegetarpai som enten står på siden her - hvis ikke har jeg oppskriften på den hjemme. Med masse spinat i. den skal visstnok være kjempegod! tenkte jeg skulle prøve å lage den i påsken. Skal jeg finne oppskrift på den?

Pai er jo sånn deilig kosemat..

 

psss- sjekket nå - Det ligger både en grønnsakspai og en spinatpai under oppskriftene på venstre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange hyggelig innlegg folkens - jeg har lyst til å skrive i vei om menn (på godt og vondt), mat, trening, påske, vår og sunne vaner - men jeg har bare ikke tid akkurat nå. Vit i alle fall at jeg tenker på dere - også når jeg ikke er innom.

 

Før jeg løper videre så MÅ jeg bare si hipp hurra for 7-tallet Sans1. Jeg skjønner deg SÅÅÅ godt - og jeg unner deg det av hele mitt hjerte. Gode nyheter er alltid velkomne, uansett hvordan vi andre ligger an.

 

Men nå MÅ jeg bare stikke igjen. Kanskje jeg får tid til å skrive et ordentlig innlegg i helgen.

 

Kos dere!

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, da skal jeg sjekke ut de paiene, jeg er også glad i pai, men ikke mannen min, hehe... men han kan jo få noe annet:)

 

Mimi, er det ikke rart, vi tenker på hverandre selv om vi ikke har truffet hverandre, og hjelper og råder hverandre... tror det er fordi vi alle er så ærlige med hverandre her inne, og føler at det er godt å ha noen man stoler på som man kan 'øse' litt ut av seg noen ganger...

Men, jeg satser på en flott påske med både mann og barn, og de siste dagene har vært veldig fine:)

 

Inatt har jeg besøk av tantebarnet mitt på 4,5 år, som er her stadig...

Forskjellen er at idag har tante klippet hull i sutten, etter spørsmål fra min søster.... og da hun skulle legge seg så sa hun at hun ville ha en ny. Jeg svarte da at denne gamle her (som ble kjøpt istad) er den eneste tante har, og i butikken sier de at man ikke kan kjøpe sutter til barn over 4 år, så da har vi bare den.... (slem tante..) Hun tok sutten, men den var nok ikke særlig god....stakkars... men det var jo litt morsomt også da, så jeg hadde litt problemer med å holde maska:)

Min søster sier nemlig det samme i håp om at hun får henne til å slutte snart... hun henger nemlig litt etter språklig, og da prøver man jo det man tror kan hjelpe... Men, jeg følte meg ordentlig slem...

 

Ønsker alle sammen en fin helg, og en god påske til dere som reiser på ferie

 

Påskeklem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

... og livet ser lysere ut igjen. Hei til dere som ikke er på påskefjellet!

 

Stakkars Mamsen, tvunget til å være brutal tante. Jeg skjønner det stakk litt i hjerteroten, men en 4 1/2-åring har nok godt av litt drahjelp for å bli kvitt sutten. Kanskje den kan sendes til kaptein Sabeltann?

 

Sans, jeg må nok titte litt i oppskriftene her - med skam å melde har jeg prøvd ut svært få, selv da jeg aktivt slanket meg i høst gikk det mest i hverdagsmaten vår, som egentlig slett ikke har vært så ille. Men spinatpai og grønnsakspai høres veldig godt ut, og det er sikkert mye annet snadder også.

 

Mimi, hos deg er det travelt skjønner jeg! Håper du trives med å ha det hektisk, men det høres iallfall ut til å være en optimistisk klang over linjene dine.

 

Mitt humør har vært betraktelig mindre optimistisk de siste dagene, men nå ser det som sagt litt lysere ut igjen. Vi dro i svømmehall fredag etter skole og jobb, og jeg frøs og var slapp hele tiden. Jeg tenkte bare jeg var sliten etter jobbuka, men da vi nesten var ferdigskiftet i garderoben kom kvalmen kastende på meg. Jeg reddet meg hjem før det gikk helt galt, men så gikk det i ett mellom badet og senga utover kvelden og natten, og gårsdagen (med nydelig sol) forsvant i en døs på sofaen. Heldigvis var sola fortsatt der i dag, så vi har gått en rolig tur og det var vel sånn stort sett det jeg orket. Lenge siden sist jeg hadde omgangssyke nå, og jeg håper det er unnagjort for en stund - og at Mannen og syvåringen slipper unna!

 

Men som sagt, nå ser det bedre ut igjen, og hvis hun ikke blir overfalt av omgangssyke skal syvåringen og jeg ut og shoppe i morgen - sykkel, gummistøvler, sko og sokker står på handlelisten. Hun har vokst!

 

Ønsker dere alle en fin palmesøndagskveld!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen, skjønner godt at det ikke var særlig lett å være slem tante, men det måtte jo gjøres.

 

Tulla, godt å høre at du er bedre. Ikke noe morsomt mens det står på.

 

Jeg har festet i helgen også. Det blir ganske mye alkohol, noe som ikke er bra, men en har det iallefall skikkelig morsomt. Heldigvis blir det lite resten av påsken for min del. Var også ute å gikk en lang tur i går for å bøte litt på skadene.

 

Kjøpte påskeegg og snop til sønnen min på lørdag, og det trenger visst litt påfyll etter at moren har vært å spist opp alt som kunne ligne på sjokolade. Jeg er helt umulig når det kommer til å ha godsaker i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Else, festing høres mye morsommere ut enn å stå bøyd med hodet over (...)! Sjokolade er heller ikke å forakte... :) Håper du koste deg skikkelig!

 

Jeg tror det er sunt å more seg også, jeg, og du kan da unne deg noen kalorier. Lang tur hørtes forøvrig også deilig ut - hadde du like bra vær som vi hadde i går?

 

Vi var ute og gikk i finværet i går, vi også, men det ble temmelig forsiktig tempo, med innlagt kafebesøk. Det passet både syvåringen og rekonvalesent mor. I dag kreves det nok litt mer krefter før handleturen - syvåringen er ikke shoppinggal, og selv om hun er motivert for å se på sykkel, holder nok resten hardt, tenker jeg. Får legge inn et konditoribesøk mot slutten i dag også, slik at jeg kan minne om det for å holde humøret oppe... Og kanskje vi også skal shoppe påskegodter. Får spørre henne om hun foretrekker å velge selv eller bli overrasket.

 

Jeg sjekket vekta i morges, og omgangssyke er iallfall snill mot den, ser det ut til. Var litt overrasket, for strabasene var stort sett over på en natt og jeg spiste noenlunde normalt dagen etter. Men jeg klokket inn på 65.0 kg i morges, ned 0.8 kg igjen. Får kanskje være forberedt på at det går andre veien neste uke, med mindre jeg er veldig flink da. Men i påskeuka med besøk og kos er jeg litt skeptisk til det, særlig siden formen ennå ikke er så mye tilbake at jeg ser lyst på joggeturer og annen mosjon... :)

 

Vel, med Snipp og Snapp dundrende i bakgrunnen (ingenting er som å se film på en hverdag, det er nemlig forbudt i skoleuka) får jeg avslutte her. Ha en god dag!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tulla, så bra at du kom deg fort på beina igjen, for omgangssyken er ille....

Kaptein sabeltann har vært aktuell mottaker av sutt tidligere, uten hell, og også nissen i jula, som forøvrig fikk dem... helt til pappa hadde vondt av henne første natta og fant dem frem igjen....

Jaja, det nærmer seg vel slutten nå, med de fillete suttene, hehe...

 

Ble det sykkel tulla? Vi skal også en tur til byen idag, i sola, men også på tur senere idag... og imorra skal vi på tur med min søster og niese (som overnatta)

 

Else, fest og sjokolade, kan det bli bedre? :)

Jammen ikke lett gitt, og med så mange fristelser... men flott at du koste deg, og blir det stille resten av påska var det godt du fikk kost deg nå!

 

Gratulerer med vektnedgang Tulla, det er bra!! Flink jente, og det er nok ikke sykdommen som gjorde utslaget, så kortvarig det var. Du har rett og slett vært flink:)

 

Klemmer fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du kom deg såpass fort igjen, Tulla og litt ekstra vektnedgang er jo ikke å forakte :)

 

Her har det også blitt litt tull i helgen.. Øl på fredag med tur innom gatekjøkken etterpå.. spiste heldigvis ikke opp hele og holdt meg unna pommes frites som så veldig fristende ut, hehe. I går var jeg hos mamma og spiste middag.. Klarte å ikke overspise av de fløtegratinerte potetene, men det ble nok litt for mye kcal med et par glass vin og litt kake, huff og huff.. Sliter litt nå kjenner jeg, når det er 2 uker til veiing..

Må prøve å få meg noen lange gårturer i løpet av påsken jeg også!

Det er tungt å komme igang med trening igjen etter forkjølelsen i forrige uke.. I tillegg er det jo ferie og jeg har alltid slitt med å trene når det er det! Enda nå har jeg jo ekstra god tid.. jaja, får se om jeg kommer meg på trening i morgen kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, så flink du har vært som har klart å begrense deg, det er jo det handler om;) Litt utskeielser vil vi vel alltid ha, men det å klare å styre seg litt er jo det viktigste, og du er jo mentalt på plass, så jeg tipper du klarer deg fint i påska også:)

 

Jeg har vært på shopping med de 2 minste barna idag, og klarte å styre unna kafe-besøk, og har kjøpt ferske reker som vi skal kose oss med til kvelds:) Hamburger til dem som ikke vil ha reker, men det er helt greit... lenge siden sist.

Kjøpte meg forresten en tøff topp, litt våraktig, og litt nytt undertøy;)

 

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei igjen!

 

Sans, jeg er helt enig med Mamsen, jeg synes du er kjempeflink. Det er jo sånn du skal gjøre det etter at slankingen er overstått. Det å kunne ta litt heller enn å unngå fristelser helt er jo suksessoppskrift nr. 1, tror jeg iallfall. :)

 

Mamsen, shopping på deg også ser jeg! Ferske reker hørtes deilig ut, mmm. Nå har jeg dessuten hørt at det er på denne tiden av året de egentlig er best, det er bare vi gale nordmenn som vanligvis absolutt skal ha dem på sommeren. Topp og undertøy hørtes fristende ut.

 

Her i huset var det syvåringen som var mottaker av godene. Det ble både sokker og sko, støvler og sykkel, Diamants 20'' pikesykkel i rosa og sølvgrått. Den skal hentes i morgen, og vi har bestilt både kurv og bagasjebrett som skal følge etter påske. Så da må det jo bare bli bra, selv om det var så skummelt å sykle på ny, høyere sykkel etter den lange vinteren at det ble både småhyl og lettere panikk mellom hyller og reoler på G-sport, selv om tullemamma holdt i jakka og forsikret at jeg ikke ville slippe. Men det går seg nok til, sykkelsesongen pleier å begynne sånn hver vår... :)

 

Formen er for oppadgående, den klarte både handling og besøk i dag, så kanskje blir det joggeturer i påsken, med mindre været blir helt miserabelt. Vi skulle gjerne shine hytta ved vannet litt også, men værmeldingene frister ikke helt til det, så vi får se.

 

Jaja, nå skal jeg prøve frisørsaksa på mannen min - han ser relativt overgrodd ut. Vi snakkes jenter!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tulla, så spennende med så ny og flott sykkel, og ja, det er alltid uvant på våren, men det går seg rimelig fort til:)

Godt at formen din er så fin igjen, det hadde vært trasig å liggi hele påska...

 

Værmeldingene er visst ikke helt på topp, melder visst snø og dårligere vær, typisk det når det er nå vi skal oppover, men vi får ta en tur og se... har heldigvis kjøpt noen nye spill, så får vi heller kose oss på hytta...

 

Idag har vi vært på tur i hele dag, i et nydelig vær!! Skal gå meg en tur til senere idag, får benytte sjansen når finværet er her...

 

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, da var påsken over, og godt er det. Ble nok ikke så rolig som planlagt. Overnattet hjemme hos mine foreldre et par dager, noe som førte til mer mat og annet kos. Ble også 2 fester på meg, og masse alkohol. Men har hatt det helt topp. Allikevel så er det veldig fint å komme tilbake til hverdagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, så bra at du har hatt det så bra, og du trengte det! men, godt å være tilbake til hverdagen igjen... Blir litt mye kos og mere kos, men det får vi slutte med nå, for nå er det tilbake til vanlige rutiner igjen, og ingen snop. Vi har hatt noen fine dager i sola nå, og har vært på scooterturer og sitti i solveggen og kost oss. Nytt været og ferien:)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Tilbake til hverdagen for tullemor også. Som for øvrig lurer på hva som skjedde med våren? Vi kjørte tilbake fra påskebesøk hos mine foreldre i går kveld i snødrev og veikaos, og nå er det enda hvitere...

 

Så fint at du har hatt det topp, Else! Det gir nok overskudd til hverdagen igjen. :)

 

Mamsen, ble det bare spill på hytta, eller fikk dere noen turer også? (Har ikke fulgt med på fjellværet...) Håper uansett dere også har hatt det fint.

 

I morges sjekket jeg vekta, og jeg har gått ned en halvkilo på nærmest magisk vis (har nemlig ikke vært veldig fornuftig), i stedet for å få på igjen noe eller alt jeg mistet forrige uke. Ny status dermed 64.5 kg, og jeg er selvfølgelig fornøyd, men noe undrende...

 

Jeg må tydeligvis ha vært satt på en noe lav meny på GR-kurset i høst, og tror jeg kan stå som et eksempel på at det ikke er noen snarvei til ønskevekta å spise for lite. Har nok ikke vært under 2000 kcal en eneste dag i påsken og antakelig ofte over, og selv om vekta i dag kan skyldes naturlige svingninger, har jeg åpenbart i hvert fall ikke lagt på meg. Tar det med meg, for ellers er påsken litt av en skuffelse - jeg hadde håpet på både hyttestell (dvs. hytta ved sjøen) og lange, koselige turer. Både mann og datter er dessuten sørpe forkjølet, og det er vel bare å vente på min tur - jeg kjenner det kiler i halsen. :)

 

Vel, med det avslutter jeg for i dag. Jeg er hjemme siden lilletulla har planleggingsdag på skolen, men ønsker alle dere andre en (fortsatt) god arbeidsdag.

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det vel tilbake til hverdagen og tid for bekjennelser :) Ser et par av dere har vært innom allerede. Godt å se at dere har kost dere i påsken!

 

Det har nok ikke gått sånn voldsomt bra med meg, men ikke så ille som det kunne vært heller. Viljestyrken har vært litt lav og det har både blitt et par fester med møøøøøøøøøøøe mer alkohol en en flaske vin og litt snop. Var innom treninga forrige tirsdag bare for å bevise for meg selv at jeg kunne gjøre det tiltross for ferie, hehe. Ble ikke mer av det resten av påsken! Måltidsrytmen synes jeg også det er vanskelig å opprettholde når det er ferie.. Jeg sover lenge og får i meg for få måltider. jaja, jeg er spent på resultatet på torsdag og håper virkelig ikke jeg er over 80 igjen!! og hvis jeg er det har jeg ihvertfall ingen andre å skylde på enn meg selv, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sovnet helt jenter?? :)

 

Nå er jeg igang igjen for fullt.. Alt jeg dytter inn i munnen registreres og i går endte jeg desverre litt for lavt! jaja, det veier sikkert opp mot alt det ekstra i påsken, hehe.

 

Begynte å få litt småpanikk i går - over at jeg har kastet bort to uker - og muligens ødelagt de resultatene jeg har slitt sånn for. Så for meg at tiden frem mot august bare raser avgårde og at jeg ikke klarer målene mine.. tiden begynner å bli for knapp!! men det er jo ingen grunn til å gi seg.. Det er uansett bedre å veie 5 kg mindre enn jeg gjør nå enn ingen!

Dessuten har jeg jo sett at ivrig og jevn trening over kort tid kan gi resultater fort!

 

Så idag er det bare å hoppe inn i danceaerobic timen igjen :)

 

ha en strålende dag alle sammen.. Her skinner solen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Tulla, så flink du har vært da, selv om du har spist mer og alt, men ned i påska er BRA!! Vi fikk oss noen turer ut, men mest på snøscooter... satt og koste oss i sola, og fikk vært ute, men gikk jo litt også da...

 

Sans, skjønner godt at det blir fest med både møøe og mere alkohol, hehe... sånn blir det noen ganger, og når man har fri fra jobb har man muligheten

Jeg tror du skal ta det med ro, spist er spist, og drukket er drukket, og tross alt er det hverdagene som teller, og nå er det ikke lange ferier på leeenge, hehe

 

Etterpå skal jeg ut å spise biff med 2 venninner, og skal styre unna bernaise-sausen, og dressing hvis det er;) Og så har jeg gått tur idag:p

Men, tror ikke jeg har gått ned nei, heller tvert om, så jeg er i en dårlig stim. Men, nå skal jeg skjerpe meg, og ned skal jeg igjen!

 

Kos dere og ha en fin kveld alle sammen

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, Mamsen. Spist er spist. Jeg snikveiet i morges og trodde knappt mine egne øyne. Har søren gjort et hopp oppover. Får se i morgen, men tror ikke det blir bra. Det er alkoholen som er den store stygge ulven. I julen drakk jeg svært lite, men koste meg masse med annet, og la lite på meg. Et par store fester i tillegg til masse kos er ingen god kombinasjon. Men det var verdt det. Siden jeg er singel kjenner jeg litt behovet for å ha det ekstra gøy. Ekstra gøy betyr og også ekstra alkohol. Men nå skal jeg roe ned på festene fremover.

 

Biff er jo bra slankemat det. Høres veldig godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, som du sier så er det verdt det, og da er det på en måte ikke så ille:)

Og, nå kan du ta det litt roligere fremover så går det nok raskt av igjen tenker jeg, for du har jo forbrenninga di iorden.

Biffen var god, det samme var de fløtegratinerte potetene... Hdde tenkt å ha kokte, men måtte velge mellom fløte, bakt eller pommes frites, så tok jeg fløte, men droppet saus og dressing, så jeg var litt flink:p

Huff, vekta blir nok ikke snill imorra, nå har jeg jo stappa meg sånn sent på kvelden, og det straffer seg... men men, det tar vi imorra...

 

Sove godt, så snakkes vi imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...