Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Skillingsboller er det beste jeg vet!! og derfor kan jeg heller ikke bake dem. Det hjelper ikke å fryse dem heller. for frosne skillingsboller er faktisk akkurat like godt som ferske, haha

Folket på jobben har krevd og overtalt meg til å bestille kake til fredag.. Gruer meg allerede, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Vekta mi stoppet på 59,6, altså 0,5 kilo ned fra sist uke. Har ikke vært så flink denne uka som jeg egentlig skulle, så det er jo fint at det går nedover. Da er det bare 1,6 igjen til jeg er tilbake til stabiliseringsvekta.

 

Venter i spenning på flere resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Mamsen og Mimi, god bedring - håper dere snart er spreke. Else, gratulerer med nedgang! Sans1, jeg hører du fortsatt er i farta. Lykke til med å ha med kake uten å fråtse i den...

 

Skillingsboller er supernamnam, og det er mye annet usunt som er godt også... :) Else, det er nok ikke brødtypen som er problemet, men at jeg har unnet meg altfor ofte og for mye godt i det siste.

 

Så jeg vet nok akkurat hva jeg bør gjøre, men så var det gjennomføringen da. Foreløpig hangler jeg ennå litt, har vært forkjølet og borte fra jobb noen dager, men er tilbake igjen, om enn meget ineffektiv (nå skammer jeg meg faktisk). Må skjerpe meg grundig i morgen. Og så får jeg skjerpe spisingen sånn gradvis. Har ikke tenkt å la det skli helt ut, men jeg klarer ikke å føle den store krisestemningen heller, hvis jeg bare får i gang treningen igjen, for da tåler jeg en del mat. Uten trening går det fort galt.

 

Med det alvorsordet ønsker jeg dere alle en god torsdagskveld! :)

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Tulla, jeg er fortsatt i farta :)

 

Det gikk nedover idag, men ikke så mye. Syns det er voldsomt urettferdig når jeg jobber så hardt for det. 12 trimpoeng og ingen kosemerker (kanskje 1 eller 2)

Føler at jeg gjør noe feil, men spiser sunt og regelmessig. Teller og registrerer kalorier så det griner etter, hehe. Kursleder sa jeg skulle holde ut en uke til. Iom at mye av ukens trening har vært styrketrening mente hun kanskje at kroppen holdt på litt vann. Jeg har mensen denne uken også så det kan jo ligge litt der.

 

Men altså - ned er ned! så alt i alt skal jeg være fornøyd. Har de siste dagene også tenkt på alt det bra jeg faktisk gjør for kroppen min nå og i det lange løp er det faktisk det som teller.

Jeg er halvveis i kurs 2 og i dag skulle vi sette oss mål for andre halvdel. Jeg sa at jeg ønsket å gå ned tre kg og ha 10 trimpoeng pr uke. Så da er det bare å gå på med krum hals.

 

Har også fått et detoxprogram i dag. Så nå fremover i to uker skal jeg drikke en liter avkok fra kruspersille pr dag - dette skal rense nyrene mine. Så er det 4 tekopper løvetannte pr dag i en uke - dette renser leveren min, før jeg tilslutt skal drikke 4 kopper brenneslete i to uker - dette renser huden. Hiv dere på hvis dere føler for det :) løvetann og brennesle te får man på helsekost - kursleder anbefalte merket Helios. Løvetannte er også bra for fettforbrenning!

 

grattis, Else med halvkiloen.. Du er ihvertfall på rett vei :)

 

Så her er dagens tall:

10/1: 83,1 kg

17/1: 82,2 kg

24/1: 81,6 kg

30/1: 82,3 kg

7/2 : 81,3 kg

14/2: 81,8 kg

21/2: 81,1 kg

28/2: 81,9 kg

6/3: 80,5 kg

13/3: 79,4 kg

27/3: 80,5 kg

3/4: 80,2 kg = 2,9 kg

 

pga kurs og div har jeg fått i meg alt for lite mat i dag og jeg skal helt ærlig innrømme at jeg nå sitter og koser meg med en snickers delt opp i små biter. allikevel er jeg bare på 1200 kcal i dag!

 

Har også kjørt gjennom styrkeprogrammet nå i kveld og fått 1,6 trimpoeng (kursleder sa vi fikk 2 trimpoeng ved full gjennomkjøring - så jeg tok en liten shortcut i dag, hehe)

 

ha en fortsatt strålende kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, fikk ikke vært innom igår, for her er det så full fart og ikke helt iform at jeg rakk det ikke. I tillegg har jeg konfirmasjoner i mai, så begynner å stresse litt. Glemte å veie meg igår, eller fikk så dårlig tid at jeg stressa bare rundt...

Har fått vondt i halsen, og svetter og fryser om en annen, så gleder meg til kl 14, da er det helg:)

sans, hva er detox-kur da? Og, hvorfor rense nyrene?

Kanskje jeg skal kjøpe med disse teene, og Helios er bra kvalitet, og økologisk;)

 

Grattis til dere som er så flinke, og har gått ned!! Tror ikke jeg kan skryte på meg noe ned, men skjerper meg om dagen, men har ikke gått en eneste tur en gang... er på jobb med en elev som har utplassert på en verna bedrift, og jeg må sitte ved siden av ham HELE tida... blir helt utslitt av det, og kunne tenkt meg noen minutter alene, eller fått en pause så jeg ihvertfall kunne gått ut en liten tur... Godt at det er siste dagen:)

 

Nå venter siste dagen, så jeg kommer innom senere idag

 

hHa en strående helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En detox kur er en renselseskur. Kroppen vår samler opp masse som den selv ikke klarer å skille ut. Derfor sies det at det skal være bra å rense kroppen i ny og ne.. Jeg har aldri gjort det før men tenkte jeg kunne prøve nå.

 

så kjipt med vondt i halsen da.. Jeg har begynt å nyse igjen.. og jeg har IKKE tid til å bli syk nå som jeg endelig har kommet inn i en god treningsdrive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, jeg har også hørt det, så det skal bli spennende å se hvordan den virker:)

Teen er sikkert veldig grei å drikke, selv om det er mye med 8 kopper om dagen, men avkoket smaker kanskje ikke veldig godt?

Og, vannvittig mye væske... trenger du 2 liter vann i tillegg da?

 

Håper ikke du blir syk, og jeg håper formen min bedre seg også. Skal prøve å slappe av i helga, samtidig som jeg må få gjort litt, og forhåpentligvis også vært ute litt...

 

Nå skal jeg lage kyllingfilet, kokte poteter til meg, ris til de andre, og masse deilig salat:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en rolig helg for meg også. Skal på spinning i morgen. Helt genialt med treningssentre som har lekerom med barnevakt. Da koser både jeg og gullungen seg.

 

Neste helg skal jeg på hyttetur med noen venninner. Har meldt mer frivillig til å lage midddag en av dagene, både fordi jeg er glad i å lage mat, men også fordi da kan jeg lage noe litt magert men samtidig godt. Trenger ikke masse fløte og kjøttdeig og andre fete ting i lange baner og er da garantert en sunn middag. Kyllingfilet marinert med indisk krydder og en saus med kesam må jo bli bra...

 

Har prøvd meg på diverse detox-kurer i min tid, og har aldri klart å fullføre. Vondt smaker det, og jeg er litt usikker på om det egentlig har noen særlig effekt. Du får holde oss oppdatert Sans1 på om du blir noe bedre. Er du forresten fortsatt trøtt eller har du fått mer energi nå som du trener ganske mye? Du er iallefall på vei nedover, selv om det går saktere enn du ønsker.

 

Har også kommet skikkelig i gang med trening. Sist uke hadde jeg 11 trimpoeng, og denne uka ligger jeg an til nærmere 10. Jeg synes jeg er ganske flink. Noen kan uten problemer ha 20 trimpoeng i uka. Tidligere har jeg hatt problemer med å nå de anbefalte 7, så alt over er ganske bra. Trener nesten hver dag, selv om det ofte bare blir 30-40 minutter (de fleste DVDene er ikke lenger og jeg gidder ikke å kjøre 2).

 

God helg alle sammen.

 

Klem fra Else

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke gjøre alt dette på en gang, les innlegget mitt igjen :) Hele opplegget går over 5 uker.

I tillegg spiser jeg noe som heter spirulina.. en alge i tablettform.. 6 tabletter hver dag under hele kuren. (disse er veldig detoxifiserende og man trenger derfor masse veske for å få ut avfallstoffene - dette skal forsterke effekten ytterligere)

Du trenger nok ikke 2 liter vann i tillegg. Men min kursleder er overbevist om at de som drikker mest vann er de som går ned mest!

 

Kruspersille vannet er faktisk ikke så ille som jeg trodde.. Drakk en halvliter på jobb og har ca 4 dl igjen her nå!

 

Min kursleder og min kursleder.. høres ut som jeg har opphøyet henne til gud eller no.. Har ikke det altså. Det er bare det at hun kan vannvittig mye.

 

I dag har jeg vært hos optiker og bestillt meg 2 par briller (2 for 1 tilbud) da kunne jeg tilllate meg selv å være litt crazy på par nr 2.. Så jeg har bestillt et par ganske safe - men kule sorte. Og et par knall lilla, haha. Jeg er mørk og tåler endel farger. Gleder meg til jeg får dem!

 

Det jeg egentlig skulle frem til var at jeg dro på trening etterpå, haha.. så det ble 2,5 trimpoeng i dag.

tror endelig jeg begynner å kjenne denne trening=mer energi greia alle snakker om. Så jeg måtte nok skru opp treningsmengden et hakk for å komme dit. I dag på jobb har jeg bare gått rundt og vært lykkelig, rett og slett. Tok en bit av ostekaka (kanskje 1 ss eller litt mer) den andre holdt jeg meg unna *stolt* Men det var ikke noe problem faktisk. Føler jeg er så målrettet nå og jeg vet hva som skal til. Så nå håper jeg snart jeg får litt igjen for det, sånn som før påske! Under 80 neste torsdag er målet nå.. og så er det faxx slutt på 80 tallet for min del!

 

Var visst litt skravlete i dag jeg, haha

Ønsker dere alle en strålende kveld!

 

Vårklem fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, det var lurt å sørge for at minst et av måltidene blir sunne og i tillegg gode, og uten for mye kalorier:)

Og, jeg må si at du er flink til å trene!! Lurer på når jeg skal få satt igang... men akkurat nå er halsen verre, så tviler på om det blir i helga...

 

Sans, kurslederen din er jo fantastisk flink, og kan mye, så jeg skjønner veldig godt at du ser litt opp til henne. Hun har mye å lære bort, i tillegg til at det også høres fornuftig ut. Skal bli artig å se hvilken effekt du får av kuren.

Superflink til å trene er du også!!

Tøft at du torde å kjøpe de brillene da!! Du kommer til å bli helt ny, hehe

Vekta som mål er jeg sikker på at du når, vel fortjent:)

 

Nå venter senga, men snakkes imorra

 

nattaklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren har virkelig kommet her. Har vært mye ute i dag. Kjempeherlig og fått litt aktivitet- tur og vasket bilen. Forholdsvis sunn helg, selv om jeg hadde skikkelig sug i går. Heldigvis hadde jeg ingenting som ikke var sunt i huset, så det begrenset kaloriene. En skive brød ekstra er bedre enn en sjokolade.

 

Håper dere ble bedre når du fikk slappet av og sovet skikkelig, Mamsen og Sans. Det setter en for mye tilbake å være syk, og det har vi jo ikke råd til når sommeren nærmer seg med stormskritt. Kjempebra at du begynner å kjenne energien, Sans, og jammen på tide.

 

Da er alt klart for en ny og mager uke, ikke sant jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, og så flink du har vært Else!

Og, lurt å ha bare sunt i huset, da kan man jo ikke få noe i seg, hehe..

Jeg skal ha en mager uke, det er helt sikkert, helt til jeg drar på tur torsdag kveld, og blir borte frem til søndag med jentene på jobb

Da blir det andre boller, men jeg skal prøve å styre unna de verste fristelsene, men det blir jo noen pub-turer da;)

 

Igår fikk jeg rydda masse, i flere timer, i boden og noen skaper, så det ligger veldig mange poser nede i hallen nå som jeg må kjøre bort idag, til Fretex. Kan ikke spare på alt av klær etter ugnene men måtte sortere ut noe...

Fått rydda noen skap også, med uteklær og sko, så det var deilig. Våkna med feber både lørdag og søndag, men tok 2 ibux, og så måtte jeg bare se å få unna noe. Kjenner jeg begynner å stresse litt nå pga konfirmasjon og alt jeg skal rekke.... jaja... sånn er livet:)

Men, skal bli koslig, så jeg får stresse meg ferdig i forkant, hehe

 

Ha en fin fin dag alle sammen, og håper dere har bedre vær enn meg, her regner det nemlig, og det samme igår, men hadde en strålende dag på lørdag, og håper det blir sånn i London:)

 

Klemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godværet har forsvunnet her også. Var på mekling i dag. Bare en formalitet siden vi er mer eller mindre enige om hvordan det ska være med samværet. Eksen ringte kl. 06.30 og sa at dette var jo ikke noe han trengte å være med på. Heldigvis så kom han (15 minutter for sent selvsagt). Rart hvordan ting som i utgangspunktet skal være en enkel ting, alltid blir alt annet. Det er jo også så unødvendig. Forhåpentligvis så blir det bedre. Ikke noe kjekt hvis det skal bli sånt at vi ikke kan samarbeid, men heller motarbeide hverandre. Jeg kommer jo også til å gjøre det hvis han ikke klarer å holde avtaler. (Han skulle også ha guttungen i går fra kl. 12.00, men sendt melding kl. 12.10 at han kom kl. 15.00 siden han fortsatt sov.)

 

Det er rart hvordan vi damer alltid er nødt til å stresse. Egentlig så trenger vi det ikke, og vi kommer i mål uansett. Jeg synes det er kjempegøy å arrangere ting, men blir alltid stressa. Kan fortelle meg selv at jeg har dette under kontroll, og gå gjennom planen og dermed roe meg ned, men ikke lenge etterpå så kjenner jeg usikkerheten komme igjen.

Klart du fikser dette Mamsen. Bare husk å skille mellom ting som faktisk trengs å gjøre og ting som du bare har lyst til å ha gjort (fordi de ellers ikke blir gjort). Det er kjekt å ha det ryddig og fint overalt, men det er viktigere med det som er synlig, samt at du ikke stresser. Stress fører til ineffektivitet og at du ikke klarer å glede seg så mye som du kunne ha gjort ellers.

 

London høres kjempegøy ut. Klart man må kose seg litt (eller kanskje masse...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei damer!

 

Else, skjønner at det blir irriterende med eksen som ikke holder avtaler. Høres ut som om du tar det veldig fint, jeg ville nok ha følt fristelsen til å sende noen krasse meldinger, men det er jo ikke særlig konstruktivt. Imidlertid må han jo få beskjed etter hvert hvis dette blir en vane - du trenger jo å kunne planlegge ditt liv også.

 

Mamsen, du står på tross feber og sår hals. Det er jo utrolig imponerende, men pass på så du ikke presser deg for langt, da blir sykdommen bare mer langvarig enn den hadde behøvd. Og det er viktig å være frisk til torsdag! London hørtes utrolig fristende ut.

 

Sans1, detox-kur hørtes veldig fristende ut - hvis den virker! Du må holde oss orientert, særlig hvis energien og velværen formelig begynner å sprute av deg... :)

 

Jeg har sjekket status på vekta i morges. Kiloen fra forrige uke har ikke uventet sugd seg fast (jeg har ikke fått trent og ellers heller ikke vært særlig flink), så status er i dag som sist 65.6 kg. Nå er jeg imidlertid frisk igjen, og jeg trente ganske hardt i går med ellipse (sykkeltimen var full) og Power (styrke i sal). Med det resultat at jeg nå verker i alle muskler - jeg har ikke trent styrke på nærmere en måned. Æsj at en skal tape seg så raskt!

 

Men, det er bare å stå på - ellers blir det "the only way is up" i altfor bokstavelig forstand.

 

Mandagsklem til alle fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var helgen over og det er godt å komme i hverdagen igjen - ihvertfall så lenge man slanker seg, hehe.

Helgen har vært bra.. det ble en tur ut på lørdag og desverre litt for mye alkohol. Men kaloriinntaket resten av dagen var ikke så ille, så jeg tror (håper) det gikk bra. Men dette gikk jo litt utover søndagsformen, så det ble ikke noe trening i går :) Var på Hard rock cafe sammen foreldre og bror m/familie og mens de andre mesket seg i burgere og fete sandwicher mens jeg satt der med min kyllingsalat og dyttet bacon og ost til side, hehe. Da de i tillegg ikke hadde lettmelk ble det bare svart kaffe tiltross for at jeg holdt på å dø for en latte.

Så alt i alt har det vært en bra helg.

 

Håper du blir frisk igjen snart, mamsen.. og tror nok Tulla har rett mht å slite seg ut når man er syk.. PASS PÅ HELSA :)

 

Else, håper dere over tid finner en samarbeidsform som passer dere begge.. Men det er jo håpløst hvis du hele tiden må forholde deg til hans endring av planer!

 

Så bra at du har kommet igang med trening igjen, Tulla! Det er nok alfa og omega.

 

Jeg har 7,7 trimpoeng fra torsdag til i dag, ikke verst det??!! Må ha 10 innen torsdag! Tok mage/rygg 30 min i sal i dag og alle sit-upsene jeg har tatt i det siste har virkelig gitt resultater. Endel uker siden jeg tok denne timen sist og det var mange av øvelsene jeg nå kunne gjøre lett som bare det. Planken klarer jeg i 3 omganger nesten uten "smerte" "sykle med bena nesten nede ved gulvet går også overraskende bra. Tror ikke jeg har hatt så bra magemuskler i hele mitt liv før!! (klapp på skulderen!)

 

Nå er det slankekrigen også premiere på ungkaren.

 

Det går foreløpig bra med detox'en.. kruspersillevann begynner å smake litt klamt, hehe, men det tåler jeg!!

 

Ha en strålende kveld dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener med magemuskler, Sans. Jeg har nettopp begynt å kjenne mine egne på gode måter. Push-ups har jeg aldri fått til med rett kropp. Ikke har jeg skjønt hvorfor heller. Kunne for noen år siden ta sikkert 200 situps, men det er ikke nok med bare situpsmuskelen. Nå kjenner jeg musklene i hele magen. Kjenner også at jeg bruker dem på en bedre måte. Gir bedre holdning, og faktisk at jeg slapper mer av i nakken. Tidligere løftet jeg alltid med nakken, og skjønte ikke hvorfor jeg alltid hadde vondt i hodet etter at jeg hadde trent. Hehe. Bare synd at man nesten skal bli 30 før man lærer.

 

Kjempebra med masse trimpoeng, Sans. Du har blitt skikkelig flink.

 

Tulla. Det går helt sikkert raskt av når du nå først har kommet i gang. You go girl. Dette fikser du fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

 

Lenge siden jeg har skrevet noe, men jeg er innom og holder meg oppdatert på det som skjer med dere! Jeg sitter med siste innspurt på masteroppgaven, så tiden bare flyr unna her i gården.. Prøver å prioritere trening, jeg er overbevist om at det hjelper på "prestasjonene" ellers om dagen, men det er ikke alltid like lett å sparke seg ut av kontorstolen når stressnivået er langt over panna.. En annen utfordring er selvfølgelig trangen til å "småsnackse" når man sitter 12 timer foran pcen hver dag;)

Holder meg ganske godt i nakken, tror jeg iallfall. Vekta står rimelig stille, og tror det skal være målet fram til 15.mai (D-dagen..).

 

Må skryte av alle dere andre da, syns dere er utrolig flinke til å stå på!

Else; dette med å bryte/utsette avtaler er utrolig irriterende!! Iallfall for oss som er "planleggere", og liker at ting går som avtalt. Kjenner meg igjen i det du sier om at man i utgpkt har ting under kontroll, men likvel driver og stresser. Kvinnfolk -det er vel det vi er:)

Mamsen; ryddinga di inspirerer meg. Jeg gleder meg faktisk til å få litt tid til overs nå, da skal jeg jammen hive unna gamle klær og annet rat som tar opp unødvendig plass. Men pass på at du kommer til hektene nå da, det som går for tida har en tendens til å henge igjen ei stund..

 

Dere får stå på, jenter! Jeg heier på dere, selv om jeg ikke alltid gir lyd fra meg:)

 

klem til alle som vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du tar deg tid til å stikke innom Arti. Du må bare stå på og bli ferdig. Vi heier på deg også. :-) Du høres utrolig fornuftig ut, selv med oppgaven hengende over deg. Klart at trening er viktig, både for å få konsentrasjon, få litt bevegelse i ryggen, og ikke minst for å holde vekten.

 

I morgen er veiedag. Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai, ai. Veiedag i går og ingen hadde noe å melde. Det lover ikke godt. Min vekt stoppet på 59,1, altså 0,5 kg ned fra sist uke. Tror jeg har bygget veldig mye muskler i det siste, og at det er grunnen til at ikke vekta lett hoppet ned til 58 etter påskeferien, men jeg vil gjerne være på 58, så jeg holder samme stilen et par uker til.

 

Da er det helg og hyttetur for min del. Laget en indisk saus i går som ble veldig bra. En liten løk, bokser med tomater, salt, tandori krydderet du får kjøpt i butikken (Black Boy), og så Sans Creme Fresh. Det tandoori krydderet har jeg brukt mye i det siste i dressing og annet. Det er veldig godt og anvendelig. Den Sans Creme Freshen var også veldig god, og er jo ganske mager i forhold til vanlig rømme/creme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har alltid hatt mandag som veiedag :)

 

Uansett, gratulerer med nedgang! Masse muskler og 59 kilo - du må være superslank. Håper du har rett i at du kler 58 enda bedre. Det er lett å se seg blind når man slanker seg.

 

Her prøver jeg så smått å ta meg sammen - i hvert fall inntil nå. Det vil hovedsakelig si at jeg tar tak i treningen igjen. Har trent søndag, tirsdag og i går, det er jeg fornøyd med, i hvert fall hvis jeg får til en økt i løpet av helga også. Juksetittet litt på vekta i går morges, og da var den noe snillere enn mandag, men det hørte dere ikke, for det er jo sånt jeg ikke skal gjøre :)

 

Ellers er ikke humøret helt på topp nå, for jeg ser ut av vinduet - på SLUDD. Det var IKKE bestilt! :D

 

Ligger kanskje an til at i dag blir rydde- og ordnedag inne - i tillegg til litt handling da. Jeg får bare håpe på bedre tider i morgen!

 

En riktig god helg til alle medfightere!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg har vært litt busy de siste dagene og har ikke hatt tid til å komme innom. I tillegg har jeg blitt dårlig og da har jeg ikke orket å skru på pc før nå.

 

Jeg har gått på antibiotika siden mandag pga en betennelse jeg har fått i huden. Den har nå blitt helt fin. MEN natt til lørdag fikk jeg plutselig en voldsom diare (kanskje litt for mye info, hehe) dette ga seg i går akkurat i tide til at jeg kunne gå på en fest jeg hadde gledet meg til. Var fin i løpet av hele kvelden, men merket at formen ikke var helt på topp. Gikk hjem i halv ett tiden og kom meg akkurat hjem i tide før det startet igjen. Så nå har jeg ligget i hele natt og flydd inn og ut på badet. og så fort jeg har lagt meg igjen har jeg fått noen vannvittige magekramper. Ble litt redd på et punkt, ikke alltid like kult å være syk når man er alene. Leste på pakningsvedlegget til antibiotikaen at dette kunne være en bivirkning og sammen med 6 spirulina om dagen ble det kanskje ikke bedre av det heller!

Men nå har jeg faktisk et spm! jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde omgangssyke og lurer nå på hva jeg bør spise! Mener å huske noe om loff - fordi det er lettfordøyd?? og seff cola som mageregulerende.. har ikke lyst til å drikke cola!! Jaja, det går seg vel til.. I forhold til jobb har jeg ikke tid til å være syk i uken som kommer, men går det ikke over så må jeg jo. Jeg kommer meg overhodet ikke ut sånn som det er nå!

 

men veiing.. sliter det også - som vanlig.. vekten sto stille denne uken, syns dette begynne å bli fryktelig frusterende.. men gir meg ikke da, haha

 

Ønsker dere en fin søndag alle!! Jeg skal bli på sofaen og få med meg litt repriser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt da, Sans. Eplejuice blandet med farris er veldig bra for magen. Skulle det plutselig komme opp, så er ikke det den verste smaken heller. Hehe. Det går vel så mange anbefalinger om hva man skal spise. Det viktigste er nok som du sier å spise noe lettfordøyelig.

 

Utrolig rart at vekta står helt stille. Kanskje du burde forsøke å gå 100 kcal opp eller 100 kcal ned og se om det hjelper. Har ikke veilederen snakket noe om å gjøre noe med kalorimengden din? Det kan jo finnes mange forklaringer på hvorfor det går så sakte nedover, men det er litt kjipt da.

 

Hytteturen var veldig koselig. Den var bare fra fredag til lørdag, så i går ble det fest på meg igjen. Som vanlig mer alkohol enn hva jeg hadde lovet meg selv på forhånd, og som vanlig utrolig kjekt.

 

Tulla. Jeg tror du har helt rett i at jeg burde være fornøyd med 59 kilo. Jeg har jo selv sagt så mange ganger at man ikke bare må se på vekta, og faktisk så ser jeg ganske bra ut nå om jeg skal si det selv. Bare tull å slanke seg bare for å slanke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, alle sammen:)

Nå er jeg tilbake fra en flott London-tur. Det ble masse god mat, endel øl, sene netter og masse shopping!! ;)

Sliten, og ikke i bedre form, men hadde det moro! Er lei av forkjølelse, slappehet, hodepine og det å ikke være iform, men nå må det vel snart begynne å bli bedre vel...

Reiser forresten til Danmark på jobb imorra, hele personalet, hvor vi skal jobbe med årsplanlegging til neste skoleår. Kunne tenkt meg å vært hjemme, blitt iform, men kommer heldigvis hjem på fredag. Og, det blir sikkert moro:D

 

Else, så typisk å høre at eksen din ikke stiller opp som han bør, men jeg håper han skjønner bedre etterhvert! Det er jo irriterende også, du kan jo ikke planlegge noe når han ikke kommer og henter som avtalt heller...

Godt at du klarer deg selv, men jeg hadde nok blitt mektig irritert...

Flink til å trene er du også, og det er helt klart at du ser bra ut;)

 

Tulla, superflink til å trene!!! Jeg er imponert!!

 

Arti, vi heier på deg, og er helt sikker på at oppgaven din blir super! Skjønner at det er slitsomt, og det blir lange dager foran pc'en...

 

Sans, Kjempeflink til å trene du også, det er vel igrunn bare meg som ikke henger med på det...men når ting roer seg litt skal jeg også bli flinkere.

Hvordan går det med hudbetennelsen din da? Og, er formen bedre? litt av en sjau du har hatt da!!

 

Nå skal jeg forberede meg litt her, før jeg skal hjem, så snakkes vi igjen!

Skal prve å komme innom igjen ikveld, eller ihvertfall før jeg drar imorra!!

 

Stooor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du suser rundt, Mamsen. Såvidt hjemme fra London, så er det Danmark neste! Høres ikke verst ut spør du meg! Så hyggelig at turen ble fin, selv om jeg skjønner at du helsemessig ikke er helt på topp ennå.

 

Else, jeg tror det er veldig fint at du satser på å være fornøyd med vekta di. Det er en utfordring synes jeg, å lande og være tilfreds på en vekt. Ellers ser jeg at det fortsatt ikke er noen grunn til bekymring for ditt sosiale liv ;)

 

Sans, stakkars deg. Hudbetennelse og omgangssyke. Er forøvrig enig med Else, eplejuice og farris er en super blanding fordi det inneholder både fruktsukker og salt, og mye mer fristende å få i seg når man er syk enn flau cola... Håper forøvrig du er på beina igjen, uansett hva du valgte å drikke!

 

Sjekket vekta i morges (glemte det i går), og da var jeg nede på 65.0 kg igjen. Fornøyd med det. Har ellers komplettert treningstøyet med ny løpejakke, trøyer og sko som passer til step og dansetimer, så her burde det ligge til rette for variert trening. Har lyst til å løpe litt mer ute når været blir varmere, men step er nå også morsomt da...

 

Nå får jeg vel se hva vesletulla driver på med. Det hadde gjort seg med litt lekselesing før det blir for sent!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...